Liebherr CU 2331-20 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CU 2331-20 op Kieskeurig.nl.

Clay 26-03-2020

MOOIE EN PRAKTISCHE KOEL/VRIES COMBINATIE

Koel/vries combinatie maandag 23 maart 2020 besteld bij Expert Oomen te Dongen,
Noord-Brabant.
Levering door hun op woensdag 25 maart, heel goede service en erg vlot !!!
Gezien de huidige leefomstandigheden over de hele wereld is het begrijpelijk dat
de Liebherr verpakt en al in de gang werd gezet en daarna door mij uit de verpakking
gehaald en ook daar geplaatst waar de Liebherr moest komen.
In mijn geval zou het onder andere betere omstandigheden ook beter zijn geweest
dat de Liebherr door mijzelf zou worden uitgepakt en daar geplaatst waar het zou
moeten: onder de trap en vanwege aansluitmogelijkheden op lichtnet beter door mij-
zelf te doen.
De hele goede verpakking was niet moeilijk te verwijderen, maar gaf mij een heel goed
gevoel van service van Liebherr voor bescherming tegen transportschade.
En dan nog de prijs voor deze koel/vries combinatie: een hele grote meevaller.
Getuige de wereldnaam en kwaliteitsproduct van Liebherr is naar mijn mening deze
prijs van € 449,-. toch niet hoog te noemen.
En dan nog zo goed als “gratis” aanmelding van 7 jaar extra zekerheid is voor mij
zeker een aanrader om Liebherr bij anderen aan te bevelen.

Pluspunten

• Mooi en degelijk
  • Praktisch

Minpunten

Ine Rebel 26-03-2020

koel-diepvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CU 2331-20

wij hebben voor dit model gekozen, 137 cm hoog, omdat wij in de keuken niet meer ruimte hebben (kastje hangt er boven) en daardoor is de keuze zeer beperkt.
wij hebben voor het merk Liebherr gekozen omdat wij daar goede ervaringen mee hebben, onze vorige was ook een Liebherr, hebben wij 15 jaar mee gedaan!
in de praktijk zien wij nu dat het eigenlijk een tafelmodelkoelkast is op een vrieskastje met 2 laden.
de handgrepen zitten vrij laag, maar je kunt hem ook openen aan de boven-en zijkant.
wij hebben de koelkast pas 1 dag in huis dus hoe hij ons gaat bevallen moet nog blijken, maar ik heb er alle vertrouwen in!

Pluspunten

• temperatuur binnenin te verstellen

Morgan 03-11-2019

Voordelige compacte koelvries combinatie.

Geschreven voor: Liebherr CU 2331-20

Ik zocht een koelvries combinatie ter vervanging van mijn oude apparaat. Het was voor mij belangrijk dat deze bepaalde afmetingen had omdat hij in een inbouwkast moest komen te staan waar bovenin mijn inbouwoven zit. Maar ik wilde geen inbouwkoelkast. Er was hierdoor een beperkte keuze. Ik wilde ook graag een apparaat met vriesladen onder en niet een vak boven, omdat laden beter zijn voor het vasthouden van de koude lucht in het vriesvak.

Ik heb ook gekozen op zo energiezuinig en stil mogelijk binnen de keuze die ik beschikbaar had. Label was daardoor A++ en niet A+++.

Voor de prijs vind ik de kwaliteit prima. Ik had gehoopt dat ie nog iets stiller zou zijn, maar volgens mij is het al wel een flinke verbetering t.o.v. mijn oude (bijna 20 jaar) koelkast.

Waar ik geen rekening mee had gehouden is dat als gevolg van de compressor de onderste vriesla een stuk kleiner is. Omdat mijn vorige een vriesvak boven had zat die ruimte daar in het koel gedeelte.

Verder tevreden mee, eenvoudige koelkast die doet wat ie moet doen.

Wel relevant om te weten dat de koelkast niet echt geschikt is voor ruimtes waar de temperatuur langdurig onder de 18 graden is.

Pluspunten

• Compacte afmetingen

Minpunten

• Onderste vriesla is kleiner