De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Haier HSW79F18CIMM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

d*************@l****** 01-04-2024
Geschreven voor: Haier HSW79F18CIMM

Gedurende een uitgebreide testperiode heb ik deze koelkast grondig onderzocht, en mijn bevindingen zijn ronduit indrukwekkend.
Wat meteen opvalt aan de Haier Amerikaanse Koelkast is zijn gestroomlijnde ontwerp. Met strakke lijnen en een moderne uitstraling voegt deze koelkast een vleugje eigentijdse elegantie toe aan elke keuken. Maar laten we niet alleen afgaan op het uiterlijk - het is de prestatie die echt telt.
De koelruimte van deze koelkast is royaal bemeten en biedt meer dan voldoende ruimte voor al je verse producten. De planken zijn stevig en gemakkelijk schoon te maken, wat het organiseren van je boodschappen een fluitje van een cent maakt. Bovendien houdt het slimme ontwerp van de deurvakken alles netjes op zijn plaats, zelfs tijdens het openen en sluiten van de deuren.
Een ander hoogtepunt van de Haier Amerikaanse Koelkast is de vriesruimte. Met meerdere laden en rekken kun je al je diepvriesproducten georganiseerd houden, terwijl de snelle invriesfunctie ervoor zorgt dat voedsel snel wordt ingevroren en zijn versheid behoudt.
Maar wat deze koelkast echt onderscheidt, is zijn slimme functies. Met een intuïtief bedieningspaneel kun je de temperatuur eenvoudig aanpassen en toegang krijgen tot handige extra's zoals een ijs- en waterdispenser. Bovendien is de Haier Amerikaanse Koelkast voorzien van wifi-connectiviteit, waardoor je hem kunt bedienen en controleren vanaf je smartphone - een handige functie voor drukke huishoudens onderweg.
Wat betreft prestaties stelt de Haier Amerikaanse Koelkast niet teleur. Hij koelt en vriest voedsel gelijkmatig en efficiënt, waardoor je producten langer vers blijven. Bovendien is hij verrassend stil, wat een welkome toevoeging is aan elke keukenomgeving.

Ineke 12-03-2024

Apparaat bevalt prima

Geschreven voor: Haier HSW79F18CIMM

Wij hebben deze nu een tijdje in huis om te testen. Qua design past hij makkelijk in elk interieur. De inhoud is echt heel ruim, hier kunnen wij met een groot gezin behoorlijk wat in kwijt.

Het was even puzzelen met installeren en instellen, want er zat geen Nederlandse handleiding bij. Online was dit wel te vinden gelukkig.

Koppelen met de app ging vlug. We kunnen hier de tijd op zien, de voorraad, en hoe vaak de deuren open zijn geweest. Wij gebruiken de app niet veel.

het maken van ijs is een superfunctie, ook omdat je deze kunt malen.
Wij zijn al met al best tevreden. Al is er een del van de koelkastruimte bezet door een waterfilter. Wij hebben een waterontharder, dus dat voelt voor ons aan als verspilde ruimte.

Pluspunten

• Ruimte
  • ijs maken
  • mooi om te zien

Minpunten

• waterfilter neemt veel ruimte in
  • gevoelig voor vingervlekken

p**************@g******** 09-03-2024

Energiezuinige aanrader met ruime inhoud.

Geschreven voor: Haier HSW79F18CIMM

Het maken van connectie met de koelkast via de hOn app is redelijk eenvoudig, je kan er makkelijk de temperaturen van de koeling en vriezer mee aanpassen. De verder geboden functionaliteit heb ik niet uitgebreid getest, maar kan in sommige gevallen van toegevoegde waarde zijn. Het bijhouden van hoe vaak de deuren worden geopend heeft voor mij niet zo veel toegevoegde waarde, het bijhouden van er in opgeslagen voedsel met bewaar tijden meer.
De deuren van het koel en vries compartiment kunnen ver open gemaakt worden en bieden een gemakkelijke toegang tot de opgeslagen inhoud. Scharnieren voelen degelijk aan.
De inhoud van dit apparaat is zeer ruim tegenover mijn oude side by side koelkast van 18 jaar oud, en zo te zien op mijn eigen energy app voor mijn huis is het verbruik ook aanzienlijk lager, ligt zelfs in de buurt van 50% lager. Het apparaat is zeer stil, en alleen als de ijsblokjes uit het bakje worden geschud kan je heel kort iets zachtjes op de achtergrond horen.
Het waterfilter is rechts in het apparaat in een rechthoekige box op een van de wat lager geplaatste laden ingebouwd. Het filter is gemakkelijk te bereiken en om te wisselen. Tijdens de initiële in gebruik name duurt het wat langer voor de leidingen gevuld zijn, maar daarna altijd direct gekoeld water beschikbaar. De water en ijs voorziening is rechtstreeks aangesloten op de waterleiding, wat mijns inziens het gebruiksgemak zeer vergroot, geen gesleep met water naar een ingebouwde container, en altijd direct vers uit de waterleiding.
Ik ben persoonlijk overtuigd dat het apparaat doet wat het moet doen, namelijk koelen en vriezen, maar dat het dit ook doet met een aanzienlijk lagere opname van energie uit het stopcontact. Al met al een apparaat wat hier nog vele jaren zijn functie kan gaan vervullen.
Als kritiek op het apparaat is het feit dat net zoals vele andere nieuwere apparaten van dit type er geen rvs panelen meer aan de zijkant van het apparaat worden verbouwd, wel de deur, maar niet de zijkant. Bij het oude apparaat was dat wel het geval, en dat ziet er toch mooier uit ondanks dat het er nu niet lelijk uitziet. Wel iets om op te letten. Ook vindt ik persoonlijk de water uitloop van koud water wat ver naar de voorkant van het uitgifte compartiment zitten, je moet wel even opletten dat je in het glas tapt en niet er naast.

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig

p**************@g******** 09-03-2024

Wesley M. 06-03-2024

Mooie side by side voor gezinnen

Geschreven voor: Haier HSW79F18CIMM

Wij hebben deze koelkast elke weken mogen testen. Voorlopig zijn we best verbaast van dit toestel.
Het toestel heeft ingebouwde wifi waardoor je van op afstand enkele basis instellingen kan instellen.
Bij het instellen van de app verliep alles redelijk vlot. De hOn app legt zijn eigen uit in eenvoudige stappen.
Doordat de deuren vrij ver open gaan heb je een zeer duidelijk zicht over wat er allemaal in je koelkast ligt.
Voor zo een groot toestel te zijn met Koelkast, Diepvries, ijsblokjes ligt het verbruik eigenlijk nog vrij goed.
Er zijn wel enkele nadelen aan het toestel.
De waterfilter neemt een heel groot deel van je koelkast compartiment in beslag.
Bij het nemen van water of ijsblokjes kan er water blijven liggen onder de teut.

Persoonlijk vinden we dit best wel een goede koelkast. Ruim genoeg voor een gezin.

Pluspunten

• ijsblokjes
  • waterfilter
  • ruimte deuren

Minpunten

• watervlekjes
  • onhandige plaats van filter

p**************@g******** 05-03-2024

Goede ruime en energiezuinge koelkast/vriezer

Geschreven voor: Haier HSW79F18CIMM

In het koel en vriesgedeelte zijn aparte bewaarlades aanwezig die ik niet heb beoordeeld.

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig
  • Ruim
  • Energiezuinig

j*************@h********** 05-03-2024

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Haier HSW79F18CIMM

Grote koelkast, voldoende ruimte. Hun app is heel handig waar je alles kan plaatsen. Gebruiksaanwijzing was niet aanwezig. De aansluiting voor water moet je goed afsluiten anders blijft het lekken.

Pluspunten

• Hon app
  • Genoeg ruimte op alles te sorteren

Minpunten

• Filter neemt veel ruimte in