Samsung RB37J501MSL - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
255 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J501MSL op Kieskeurig.nl.

8,9

Ton M 03-07-2019

Naar verwachting

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Mooi groot, gaat een hoop meer in dan de vorige combinatie. Even wennen aan de 2de groente bak, in begin was de sla bevroren. Gebruiksaanwijzing gelezen en opgelost.

Bram Boutkan 17-04-2020

Mooie ruime koel/vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Ruime indeling met aparte koellades voor vlees en groenten. Een doordachte indeling zorgt voor voldoende en overzichtelijke ruimte.

Pluspunten

• Ruime laden
  • Doordachte inrichting

Anoniem 24-02-2020

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Hebben deze koelvries combinatie gekocht om het totaalplaatje van dit model.
Technisch goed en vrij ruim

cartony 21-02-2020

Amerikaans gevoel deze vries/koeler

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

2 meter hoog design en kwaliteit in koelen en vriezen , mega veel ruimte van binnen en alles keurig geordend. kortom een Samsung Topper

M.Klijnsma 15-02-2020

Samsung Koel-vries combinatie RB37J501MSL

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Staat nog niet zo lang bij ons in de bijkeuken een mooi grote roestvrijstalen koelvriescombinatie van Samsung 201 hoog Met veel opbergruimte twee laden er in voor groente en fruit en in de vriezer 3 grote lades..
Veel opbergvakjes in de deur voor de boter en vla Ed.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Voldoende licht

Minpunten

Wouter1303 11-02-2020

Mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Sinds een maandje hebben wij nu deze koelkast. Deze is iets hoger dan onze vorige, maar wat vooral op viel is dat er veel meer ruimte in zit dan de vorige. Het fijne is dat er 3 grote lades in de vriezer zijn. 4 broden naast elkaar en dan nog plek over om er 2 pizzadozen bovenop kwijt te kunnen. En dan heb je nog 2 lades over...
Daarnaast is het wel fijn dat er 2 lades in het koelgedeelte zitten. Niet naast elkaar, maar boven elkaar. Hierdoor heb je mooi een hoop ruimte voor je vlees en je groente. De onderste wordt kouder dan de bovenste, dus voor vlees/vis is het ideaal.

De rest van de indeling is ook goed. De deur heeft meerdere schappen, welke niet allemaal even groot zijn. Hierdoor kan je wat meer spelen met de ruimte die je nodig hebt voor alle potjes/flesjes/etc.

Kortom, wij zijn er heel blij mee en hopen er dan ook lang plezier van te hebben.

Super ruime en zuinige koel-vries 10-02-2020

Heerlijk grote koel-vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Heerlijk groot, lekker zuinig en ook stil. Super dus. Erg blij mee. Aanrader voor gezin met twee pubers. Twee lades onder voor groente en vlees erg handig, flessenrek ook.

Pluspunten

• Flessenrek
  • 2 grote lades voor groente en vlees

NadineApeldoorn 09-02-2020

Super ruim, zuinig en handige indeling

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Heerlijk grote koel-vriescombinatie. Ideale lades voor groente en vlees: echt heel ruim. Ook het flessenrek is erg handig. Staat los in onze keuken, maar hoort 'm amper.

Leen 31-01-2020

Koelvriescombinatie RB37J501MSL

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Schitterende combinatie,veel ruimte,stille werking,mooie afwerking.
Een aanwinst voor de keuken zowel optisch als praktisch

Rene 29-01-2020

Mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Mooie ruime energie zuinige koelkast goede indeling ten aanzien van de laden gewoonweg in 1 woord mooi product van samsung

Evren 28-01-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Ideaal voor gezin. Veel ruimte, overzichtelijk. Vind het fijn dat grote flessen ook in zij deur vakjes passen. Geluidsloos. Veel opties met koel - freeze. Ook heb je instellinggen als je op vakantie gaat. Ben zeer tevreden.

HansT1 18-01-2020

Groter dan gedacht en super stil

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Vandaag binnen en hij zier er werkeijk top uit. En nog 75,- cashback maakt dit echt een super aankoop. Hij is erg stil en we waren verrast over de ruime indeling en inhoud. Ook de verlichting is mooi helder. Makkelijke digitale keuze menu over de temperatuur instelling.

jin51 18-01-2020

Prachtige strakke koelvriescombi

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Afgaande op diverse reviews en het advies in de winkel moest de keuze wel op deze mooie Samsung koelkast vallen. Daarnaast waren de energiezuinigheid en de royale inhoud doorslaggevend. Dus weg met die oude (20 jaar!) witte koelkast. Nu staat er strakke RVS kast te pronken in onze keuken.

Jan987 18-01-2020

Veel Koelkast voor weinig geld

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

De koelkast met vriescombinatie heeft een mooi design en is mooi afgewerkt. De koelkast heeft een mooie verdeling om alle producten kwijt te kunnen. Bij het uitpakken van de koelkast heb ik een deuk opgemerkt. Ik heb een email gestuurd naar het verkooppunt. Het gaat mij benieuwen hoe dit probleem wordt opgelost.

Ype 13-01-2020

Ruime mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Deze koelkast gekocht vanwege de goede reviews en prijs kwaliteit verhouding. Zeker met de cashback actie zul je geen goedkopere A+++ koelkast vinden met deze afmetingen. Hoe de NoFrost werkt weten we nog niet, maar klink natuurlijk goed. Hopelijk doet dat wat het belooft

Pluspunten

• Ruimte
  • Uiterllijk
  • Flexibele indeleing

Knol 12-01-2020

fijne grote koelkast, energiezuinig en antifrost

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Wij waren op zoek naar een energiezuinige koelkast. Het is een fijne koelkast met vriesvakken. Overzichtelijk ingedeeld met fijne lades en een flessenrek. Antifrost, dus niet meer zelf ontdooien. Genoeg ruimte voor de wekelijkse boodschappen, deur sluit zichzelf weer en mooi meegenomen, mooi design, produceert weinig geluid.

Pluspunten

• energiezuinig
  • antifrost

Frits43 12-01-2020

Strak,past in elk intereur

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Mooie koelkast, strakke uitstraling handig in gebruik, geruisloos.
Duidelijke temperatuur instellingen
Mooie prijs kwaliteit verhouding

gvermeer 11-01-2020

ruime zuinige koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

sinds paar dagen deze fijne ruime koel/vriescombinatie. Is ruim en ook zuinig in gebruik. Nu al tevreden met de aankoop

Pluspunten

• ruim
  • zuinig

Vivian123 10-01-2020

Past lekker veel in!

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Ik heb deze koelkast ( Samsung RB37J501MSL gekocht en ben er zo blij mee.Energiezuinig, stil , mooi design en er past heel veel in.

Nans 10-01-2020

Mooie afwerking

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSL

Zocht een strakke koelvriescombinatie met voldoende ruimte omdat onze oude het begaf.
Zowel qua uiterlijk als qua ruimte voldoet deze koelkast voldoende aan onze wensen.
Druk gezind bestaan dus heb altijd een volle koelkast nodig door de week. Het feit dat de schappen zowel in de deur als de rekken zelf in te delen zijn zijn echt een pluspunt.