Samsung RS68N8221B1 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221B1 op Kieskeurig.nl.

Jaap keijzer 03-05-2020

Samsung amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Mooie ruime koelkast met een schiterende look .
Hij staat heel mooi in de open keuken .
De ijsblokjes gebruiken we ook vaak maar na een paar weken maakte hij al herrie een soort bromgeluidje .
Al twee keer een monteur erbij geweest maar het irritante geluid is er nogsteeds .
We hebben er nu wel een beetje spijt van dat we voor samsung gekozen hebben en als het niet opgelost kan worden er toch een ander merk koelkast gaat komen .
Ik raad dit product dus niet aan

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel ruimte

Minpunten

• Maakt herrie

rajp 13-03-2020

zuinig, stil en grote inhoud

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

De koelkast is aan de buitenkant voorzien van een uniforme kleur, wat luxe uitstraalt. De inhoud is echt groot, zowel bij het koel als vriesgedeelte. Koelt echt goed door de circulatie, vries snel in. Ijsblokjes en ijscrush en koel water is echt geweldig!

Harsh 12-03-2020

EXCELLENT PRODUCT WITH PURE SILENCE

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Enough space and great aesthetics. Love the product and specially the colour that complements the kitchen.

Pierre B 12-03-2020

Hele strakke design koel/vrieskast met ijsblokjes!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Ik heb de koelkast nu 4 weken. Eenvoudig aan te sluiten op de waterleiding. En dan: ijsblokjes, crushed ijs en ijkoud water. Heerlijk.
Daarnaast heel ruim en handig ingedeeld. Aanrader!

Weening 02-03-2020

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Erg mooie en ruime koelkast.
Je kunt er echt alles in kwijt, keurige bezorging, goede service.
Geluid valt erg mee.

K. EL Faouzi 02-03-2020

Side by side koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Het is een product van goede kwaliteit. De koelkast maakt geen geluid en zeer fijn in gebruik. Het is een ruime koelkast waar wij als gezin met 5 personen veel gebruiksgemak aan hebben.

Pluspunten

• Grote koelkast
  • Geen ijsvorming

Minpunten

• Tot nu toe geen

Petra 28-02-2020

Mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Mooie ruime en stille koelkast, ijsblokjes en koud water ideaal! Kan er veel in kwijt, vingers makkelijk te verwijderen. Is stil.

Kortom super blij mee!!

Wouterr 21-02-2020

Grote inhoud + strak design!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Vandaag de koelkast binnen gehad en hij ziet er echt fantastisch uit. Mooie strakke koelkast met veel inhoud.

Leontien van H 19-02-2020

Mooie koelkast!!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Wat een superfijne koelkast! Ruimte genoeg, praktische indeling en mooi strak om te zien.Stil en water ijsblok dispencer werken goed.

eva 19-02-2020

Fijne koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Koelkast gekocht voor onze nieuwe woning, open keuken waar deze erg mooi in staat, ruime koeling en ruime vriezer, geluidloos een aanrader!

Stefke 17-02-2020

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

De koelkast is echt heel ruim en hij ziet er heel strak uit zonder de grepen.
Aansluiten was een fluitje van een cent met de meegeleverde waterslang voor de water dispencer

Anoniem 16-02-2020

De perfecte koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Erg mooi design, goede kenmerken en levering van koelkast en customer service erg goed verlopen nadat er bij de 1e bestelling schade was op de koelkast.

Jano 13-02-2020

Veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Zeer mooie koelkast met veel ruimte. Het betreft een versie die aangesloten wordt op de waterleiding. Dit werkt erg goed. Ik heb de koelkast nu bijna een week in huis. Tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• IJsblokken en koud water
  • Aansluiten op waterleiding
  • A++ zuinig

Minpunten

• Je moet het waterfilter ergens plaatsen.

Ross 11-02-2020

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Naast het feit dat deze koelkast super mooi staat in onze keuken. Is deze koelkast ook nog super ruim! Vooral als je een groot gezin hebt is deze koelkast onmisbaar. Maakt zelf ijsblokjes. Water drinken doen wij en de kinderen nu ook veel meer. Prima aankoop, zeker geen spijt van.

Pluspunten

• Ruimte
  • Water/ijsblokjes

Rene 08-02-2020

Ziet er mooi en strak uit

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Ik wilde graag een zwarte of antracietkleurige ijskast en deze Samsung ziet er gewoon super uit, service van Coolblue was ook geweldig! De eerste had wat deukjes op de deur (gezien het verpakkingsmateriaal moeten deze deuken al in de fabriek ontstaan zijn) en we kregen 2 dagen een andere die perfect was. Het is een geweldige ijskast maar ik heb toch een paar opmerkingen: 1. het aansluiten op de waterleiding moet je zelf doen, de beschrijving die erbij zit is duidelijk wat betreft de slangen en het aansluiten ervan MAAR over het filter is niks bruikbaars te vinden, gelukkig kun je op youtube een goed filmpje vinden waardoor het gelijk heel duidelijk is. 2. De indeling van de ijskast, bij een normale ijskast heb je aan de zijkanten gleuven over de hele hoogte waardoor ik zelf kan bepalen waar ik de planken zet, deze ijskast heeft maar net zo veel gleuven als planken waardoor er ontzettend veel ruimte tussen de planken zit, 1 of 2 extra planken en de mogelijkheid om die zelf in te delen zou geweldig zijn. 3. geen verlichting in het compartiment waar je water tapt, lastig in het donker, tevens is er geen afvoer voor geknoeid water of ijs. De ijskast blijft geweldig maar dit zijn punten waar Samsung iets mee zou moeten doen!

Pluspunten

• uiterlijk
  • ruimte
  • zeer makkelijk om te verplaatsen

Minpunten

• zie beoordeling

Jacobus55 04-02-2020

Topdesign met topprestaties

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Onze ruim 14 jaar oude LG Amerikaanse koelkast ging steeds meer lawaai maken en energie slurpen (kapotte thermostaat) waardoor wij zijn gaan kijken naar een goede vervanger. Uiteindelijk is de keuze op Samsung gevallen waarbij prijs,design en uiteraard prestaties i.c.m. verbruik een doorslaggevende rol hebben gespeeld. Inmiddels staat de Samsung een kleine week in onze keuken, wat een juweel! Binnen een paar uur was zowel de vriezer alsook de koelkast op temperatuur (-18 , +4), hierbij bijna geen geluid ondanks dat dit even op “volle kracht” is gegaan. De ruimte in het koel en vries gedeelte is enorm, maar vooral erg economisch om in te richten. Behalve de praktische voordelen (verbruik, geluid, ruimte e.d.) is het design ( wij hebben de zwarte versie, met zwart aluminium geborstelde deuren) erg mooi en hebben we er dus ook een meubelstuk bij. Het enige wat ik nog mis is een dongle waarbij de koelkast ook smart wordt. De aansluiting is er, alleen deze wordt nog niet in Nederland geleverd. Tot op heden een perfecte keuze gebleken en we hebben er heel veel bekeken. Een echte aanrader dus!!

flip 01-02-2020

amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

dit is onze 2de koelkast van samsung de oude is 16 jaar oud en heeft een 2de leven gekregen. mooie uitstraling, goed product.
het waterpas zetten was niet mogelijk omdat het voorste wieletje lager zit dan de achterste, m.a.w. voor is hij hoger dan achter maar ik kan hem voor niet lager zetten..
ik heb achter op de vloer een opvulling gemaakt van 8mm zodat hij nu waterpas staat.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • lekker ruim

Minpunten

• het waterpas zetten

Mark 31-01-2020

Amerikaanse Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Tijdens de hete zomers is het heerlijk om zo'n koelkast in huis te hebben. Zeer mooie donker kleurige koelkast dit mooi tussen de overige spullen van Samsung past. Veel ruimte in de koelkast en de koelkast is zeer snel op temperatuur.

Pluspunten

• ijsblokjes, Gekoeld water en crushed ice

Minpunten

• Moet direct op de waterleiding aangesloten worden.

zjaja 30-01-2020

amrikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Ruimte genoeg in zowel koel- als vriesdeel. Mooie donkere kleur, stevig apparaat, alles bijgeleverd en werkt tot nu (2 dagen in bezit) perfect en makkelijk aan te sluiten.
Zeer tevreden zover.

Pluspunten

• ruimte koeldeel
  • ruimte vriesdeel

Mark90 28-01-2020

Prachtige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Met de hete zomers is het heerlijk om direct je ijsklontjes uit de machine te kunnen pakken. Gekoeld water is altijd een fijne optie. De koelkast is ruim en heeft een mooie look. Past goed bij de andere apparaten van Samsung. Super mooi product!