Samsung RS 68 N 8221 B 1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Takka 09-10-2018

Strakke zwarte grote koelkast

Veel inhoud voor een redelijk betaalbare prijs. Wel bewust gewacht op een aanbieding om de koelkast aan te schaffen. Ook specifiek opzoek naar een zwarte koelkast i.p.v. een grijze/witte. Koelkast heeft veel inhoud en ideaal dat je met één druk op de knop water en ijs kunt krijgen. Minpunt, de deuren matchen niet met het frame en zijn daardoor niet zwart/zwart maar zwart/bruin.

Katja 30-09-2018

Een aanrader!

Overzichtelijke en vooral ruime Amerikaanse koelkast. Door de hoogte die per etage beschikbaar is, kan je veel pakken drinken makkelijk kwijt, omdat ze rechtop kunnen staan. Tevens in de deur diepe schappen, waardoor je met gemak voldoende flessen en pakken drinken kwijt kan. De donkere kleurstelling van de Samsung koelkast geeft een luxe uitstraling en is het een ware blikvanger!

yvonb 21-09-2018

zwarte samsung amerikaanse koelkast

Geweldig gave koelkast, mooi design en heel snel gekoeld. Staat prachtig in onze nieuwe keuken, mooi, stevig en goed te onderhouden

mtijssen 15-09-2018

Trendy en groot

Deze maand deze mooie Amerikaanse koelkast aangeschaft, ondanks het prijsverschil met de RvS kleurige variant is deze zwarte variant zeker een aanrader voor het oog.

Werking is zoals verwacht, deuren sluiten goed en zijn niet zwaar te openen.

Enige wat we nog moeten doen is de wateraansluiting aansluiten om ook dat gedeelte te ervaren van dit top product!

Michiel76 28-08-2018

Geweldige koelkast, erg blij met ijsblokjesmaker

We hebben deze koelkast gekocht omdat we veel vries en koelruimte wilde hebben en heel graag een koud water dispenser en ijsblokjesmaker wilde toevoegen aan ons huishouden. Na deze warme zomer kan ik zeggen dat het een genot is. Een paar bussen limonade siroop in de koelkast en onze kindjes kunnen makkelijk zelf hun koude drankjes maken. Ruimte volop en de ruime schappen en planken in de deur van het koel gedeelte zijn fantastisch. Nooit meer moeilijk stapelen met grote flessen. Feestje in de tuin met 30 vrienden? Je gaat niet geloven hoeveel bier en fris er koud kan worden gezet in de koelkast. En met de turbo stand ook lekker vlot koud. Normaal zit het vries deel op -19 graden (-23 op turbo) en het koel deel op 3 graden. Niks op aan te merken. Goed licht in de koelkast dus ook in een donkere ruimte prima te gebruiken. Wij zijn dik tevreden en zouden iedereen deze koelkast van harte aanbevelen.

Ann89 18-08-2018

Mooi

Mooi product een blikvanger voor in je woning. Wel een nadeel als je geen directe wateraansluitung in de buurt hebt.
Verder voldoende opberg ruimte en mogelijkheden.

Jantum 12-08-2018

Zeer ruim.

Zeer tevreden. Koelkast heeft dezelfde maten als mijn vorige maar is van binnen veel ruimer. Ook geluid is minder als van mijn vorige. Verder een mooi meubel om te zien. Daarbij veel makkelijke schoon te houden, buitenkant, dan RVS.

Mabelie 06-08-2018

Fantastisch, mooie koelkast

De koelkast heeft heel veel ruimte: de indeling is nog aan te passen qua hoogte. In de deur zitten grote vakken waar je al je flessen en dergelijke makkelijk in kwijt kunt. Je kan pakken melk e.d. dubbel zetten. Op 1 plank kunnen bijna 2 kratjes bier! Hahaha. Even getest..
Heerlijk om ijsblokjes en koud water bij de hand te hebben. Op de dispenser zit ook een kinderslot. De koelkast heeft geen zichtbare handgrepen. Deze zitten prachtig weggewerkt in de deuren.
De kinderen vinden de koelkast ook geweldig en drinken nu nog meer water.
Wat ook heel fijn is is dat de vriezer zichzelf ontdooit en je hier ook heel veel ruimte in hebt.
Als je op zoek bent naar een Amerikaanse koelkast dan is deze een echte aanrader.

Mabelie 03-08-2018

Fijne koelkast!

Binnen de koelkast heerlijk veel ruimte: de indeling is nog aan te passen qua hoogte. In de deur zitten grote vakken waar je al je flessen en dergelijke makkelijk in kwijt kunt. Je kan pakken melk e.d. dubbel zetten. Op 1 plank kunnen bijna 2 kratjes bier! Hahaha. Even getest..
Heerlijk om ijsblokjes en ijswater bij de hand te hebben en ook het crushed ijs is uitstekend en dit werkt als vanzelf spreken. Op de dispenser zit ook kinderslot. De koelkast heeft geen zichtbare handgrepen. Deze zitten prachtig weggewerkt in de deuren.
De kinderen vinden de koelkast ook geweldig en drinken nu nog meer water.
Verder vind ik deze kast echt een aanrader als je toch een amerikaanse koelkast wilt hebben!

Pluspunten

• Ruime indeling
  • Mooie vormgeving en kleur
  • Koelt goed

Minpunten

• Je hoort de koelkast wel