Samsung RS68N8221B1 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221B1 op Kieskeurig.nl.

Dyonne 12-08-2019

Top koel/vries combinatie!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Gegeldige koelkast, enorm veel ruimte en staat super bij ons zwarte keuken! Wij willen niet meer anders!

Ronald77 06-08-2019

Meer ruimte dan buitenkant doet vermoeden

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Na zorgvuldig zoeken zijn we uitgekomen op deze Amerikaanse stijl dubbel deurs koelkast met water/ijsblokjes dispenser. Na uitpakken valt op dat de koelkast wel groot is, maar nog meer ruimte van binnen heeft dan de buitenkant doet vermoeden. De indeling is daarnaast ook erg praktisch en overzichtelijk door de aanwezigheid van vele diepe planken. Zoals in de handleiding staat is het wel belangrijk op te letten welke plank waar hoort te zitten, omdat ze niet allemaal even lang zijn. Als een te lange plank op de plaats van een kortere komt te liggen kan dit mogelijk schade opleveren aan de plank of koelkast.

De koelkast wordt geleverd met het benodigde materiaal om de aansluiting op de waterleiding gemakkelijk te maken. Daarbij wordt er ook standaard een origineel Samsung waterfilter met de koelkast meegeleverd. Na aansluiten is het verschil direct merkbaar, het water smaakt echt beter door dit meegeleverde filter. Ditzelfde filter wordt gebruikt om de ijsklontjes en crushed ice mee te maken. Doordat het water veel beter smaakt dan zo direct uit de kraan drinken de kinderen (en wijzelf) opeens veel meer water dan voorheen. Ook dat is te danken aan de keuze voor deze koelkast.

Het plaatsen en verplaatsen van de koelkast lijkt een peuleschil. De koelkast schuift over de vloer alsof er wieltjes onder zitten. Op deze manier is het filter dat zich (nu) achter de koelkast bevindt makkelijk te vervangen.

We gaan hopelijk nog jaren plezier hebben van deze indrukwekkende koelkast.

Alexis1970 01-08-2019

Ziet er prachtig uit, 1 dag in bezit.

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Prachtige koelkast voor een mooie aanbiedingsprijs gekocht. De koelkast is ook een stuk ruimer van binnen dan mijn vorige USA koelkast van 12 jaar oud. Het osmose filter zit alleen niet ingebouwd in de koelkast maar moet tussen de waterslang geplaatst worden. Had graag de family Hub gewild maar vond dit het grote prijsverschil niet waard. Ik heb hem nog maar 1 dag in bezit dus ik hoop dat deze weer jaren meegaat.

Anoniem 28-06-2019

Prachtig, strakke koelkast met prima inhoud

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Wij zochten een mat zwarte koelkast die past bij ons strakke interieur. Deze koelkast past daar mooi in. De ijsfunctie werkt prima, de inhoud is groot. Een prima prijs voor een uitstekende koelkast.

robbert 22-06-2019

Samsung RS68N8221B1 top !!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Samsung amerikaanse koelkast nu twee weken in huis voldoet 100 % aan mijn verwachting erg stil en vooral erg ruim vormgeving wij hebben een zwarte super staat perfect in onze witte keuken erg blij mee

Pluspunten

• erg mooi om te zien

Lau 09-06-2019

Mooie amerikaanse koelskast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Mooie koelkast gekocht via ING rente-punten winkel op Samsung.com. Snel geinstalleerd en snel op temperatuur

Pluspunten

• mooi zwart
  • snel op temperatuur

LixW 05-06-2019

Ik kan nu al niet meer zonder!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Onlangs deze Amerikaanse koelkast aangeschaft en we kunnen meteen niet meer zonder. Wat een ruimte! Wat een prachtig apparaat! En super de luxe om altijd ijsklontjes en crushed ice voor handen te hebben. Het apparaat werkt volledig naar behoren en is muisstil. Top aankoop!

RobinVG 05-05-2019

Luxe uitstraling en eyecatcher van de keuken

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Koelkast recent ontvangen. De donkere kleur past goed bij een witte keuken en straalt luxe en comfort uit. Alles is netjes en stevig verpakt. Voldoende vries en koelruimte deuren gaan gemakkelijk open. Echt een eyecatcher voor je keuken!

Justin3112 03-03-2019

Geweldige koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Geweldig product, zeer stil en ruim van binnen. Echt een eyecatcher in de keuken. Zeker een aanrader.

W3ndy 02-03-2019

Prachtige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Deze amerikaanse koelkast is ruim, handig ingedeeld, heeft ruime vakken in de deuren en voldoet volledig aan onze verwachtingen. Juist omdat de koelkast op zichzelf staat in de keuken is de zwart matte kleur prachtig (en geeft geen vingerafdrukken!)

Chant 05-02-2019

Mooie grote Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Deze Amerikaanse koelkast nu ongeveer 4 weken in huis. Wat een ruimte, heerlijk! Zowel het koelgedeelte als vriesgedeelte hebben meer dan voldoende opbergruimte. En dan het water, ijsblokjes en ijscrunch, erg makkelijk en lekker. Kortom een eyecatcher in de keuken, prima keuze, erg blij mee!

sil34 30-01-2019

Super gave/ goede amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Erg blij met deze koelkast. Vorige week aangekocht. Buiten dat echt onwijs gaaf staat in huis doet hij het ook erg goed en is stil en makkelijk te installeren

THeeg 15-01-2019

Super fijne koelkast met mooi design!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

We waren zeer verrast door de mooie uitstraling van de koelkast en de ruimte in de koelkast. Veel dieper dan verwacht en heel veel ruimte in de deur.
Een aanrader!

Maria Christina 11-01-2019

Strakke goedwerkende koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Net voor kerst 2018 ging onze oude koelkast kapot. Direct een nieuwe aangeschaft. Erg blij mee. Strak design, goede functies.

jimbo 30-12-2018

mooie strakke koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Heb de koelkast vorige maand gekocht en we zijn super te vreden met het strakke design en de laatruimte en kan zo ontzettend veel in. echt een aanrader

Fionavdl 23-12-2018

Superveel ruimte!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Het gemis van een Amerikaanse koelkast was in ons oude huis te groot. Dus toen bleek dat we er een in ons nieuwe huis konden plaatsen hebben we dat meteen gedaan. Uiteindelijk is het een zwarte geworden mét ijsblokjes maker dit keer. Doordat de unit in de deur zit, is er nog genoeg ruimte om planken helemaal tot bovenaan te hebben. Ideaal! Zeker met de kerst, al onze kerstboodschappen passen er makkelijk in en we kunnen iedereen een extra koel drankje aanbieden. De ijsblokjes zijn nooit op :-)

Annelies89 22-12-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Een aantal dagen geleden aangeschaft. Na dat de eerste defect afgeleverd werd (waarschijnlijk de waterleiding stuk gegaan door het steekkarretje), erg blij met de koelkast. Makkelijk te bedienen en de ijsblokjes dispenser werkt ideaal. Lekker ruim en mooi design.

Olid 16-12-2018

Zeer mooi en strak

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Erg mooi en strak, de juiste donkere kleur en erg stil.
erg tevreden.
Een min punt bij dit model zit standaard geen flessen rek.!

Helene471 04-12-2018

Pronkstuk van de keuken!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Fantastische koelkast met enorm veel ruimte in zowel vries als koelgedeelte. Alles mooi en overzichtelijk opbergen. De opberg mogelijkheden in het deur-vak zijn dieper dan bij andere koelkasten zodat je hier ook nog voorraad kwijt kunt.
Verder natuurlijk heerlijk koel en gefilterd water en ijs en crushed ijs. Het was een klus om de juiste koelkast te kiezen maar dit is echt een hele goede keuze!

Anoniem 03-12-2018

waanzinnige samsung koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

vandaag de nieuwe samsung side bij side koelkast binnen gekregen,,waarom heb il hem nu pas gekocht,...had ik jaren eerder moeten doen,wat een ruimte ,wat een pracht exemplaar van een koelkast ik heb de mat zwarte rvs gekocht ,,dit is echt een eye catcher van mijn keuken ,,echt jongens van samsung ik ben verliefd