Samsung RS68N8941SL roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8941SL roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

T.K. 31-03-2021

Beeldscherm functie waardeloos

Beeldscherm absoluut geen meerwaarde. Je kan er in feite niets mee. Regelmatig staat het apparaat hard te brommen.

Pluspunten

• Koeling
  • Geen condens

Minpunten

• Beeldscherm
  • Lawaai.

van der Valk 23-12-2019

Mooie koelkast met een vor mij te hoog geluidtsniveau

Heb deze koelkast gekocht bij bemmel en Kroon omdat hij mooi strak er uitziet, de indeling goed is , en het grote scherm , waar je leuke dingen mee kan doen , maar men spreek van een bepaald geluidsniveau , en in de review omschrijft men hem als stil , maar die ervaringen heb ik helaas niet , je hoort hem we degelijk , hij staat bij mij vrij in de ruimte maar als hij aanslaat hoor ik hem boven de tv uitkomen , monteur bij geweest ,wel nette en snelle service maar het "hoort "bij de nIeuwe generatie koelkasten zeggen ze , einde verhaal. dus wel goed maar zeker niet stil !!!

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • mooi groot scherm

Minpunten

• te veel herrie , tot storend toe.

H.Neyssel 25-06-2019

Zeer mooie koelkast en een mooi beelscherm

Alles in mijn huis is Samsung. Ben zeer tevreden met alles van Samsung.mijn laatste koel-vriestkast heeft meer dan 10jaar zonder ook maar een probleem gewerkt

Jazz Moli 20-06-2019

Zowel plezier als praktisch

Dit is de beste investering voor huishoudapparatuur. Ik geniet elke dag van alle mogelijkheden van de koelkast. Het is de prijs meer dan waard en voldoet aan alle verwachtingen. Ik beveel deze koelkast aan al mijn kennissen en vrienden aan. Samsung bedankt voor alle innovaties in deze koelkast.

Pluspunten

• ruimte in koeler en vriezer
  • Great connectivity
  • ontwerp
  • zichtbaarheid en informatie door de camera

Minpunten

• prijs is wat hoger, maar is het wel waard

gijs in `t Veld 02-06-2019

Samsung Amerikaanse koelkast met touchscreen

Na zoekwerk op het net naar een nieuwe Amerikaanse koelkast zijn we gaan kijken bij Bemmel en Kroon Den Haag
Tijdens ons gesprek daar met ..., kregen we een zeer goed advies over deze koelkasten in deze winkel en we hebben besloten om de koelkast van Samsung te kopen en hier te bestellen.

Deze Amerikaanse koelkast van Samsung is echt een topper omdat er veel ruimte in zit Netto 210L vries en 383L Koelruimte. zowel vries als koelruimte. daarbij is het verbruik zeer acceptabel en het touchscreen is echt heel bijzonder. Je kunt daar met je telefoon op inloggen via wifi en kan zelfs via de 3 ingebouwde camera`s in het koel gedeelte kijken wat er in staat. ook is het mogelijk om de houdbaarheidsdatum aan de producten die in de koelkast staan te labelen op het scherm en daarbij een berichtje op de telefoon te krijgen als deze verloopt. er is een agenda die voor zowel voor Google als Microsoft 365 zijn te gebruiken. er kunnen foto`s op het scherm geplaatst worden en ook een kladblok en teken app is aanwezig.
Er diverse andere apps te gebruiken die er in zijn geïnstalleerd. het is niet mogelijk om zelf apps te installeren. dit is omdat er gebruik word gemaakt van het Tizen systeem van Samsung wat ook op de smartwatch is te vinden.
het is te hopen dat door Samsung meer apps worden geïnstalleerd om te gebruiken. zoals de bezorg app van Picnic en de Jumbo net als de Albert Heyn app die er wel op staat en de aansturing apps van draadloze speakers zoals HEOS van Denon en de Sonos speakers welke heel populair zijn.
De koppeling met externe apparaten gaat wat moeizaam. maar het is mogelijk om zowel je Samsung telefoon als TV te koppelen aan het scherm van de koelkast en deze weergave van het telefoon scherm en tv scherm op het touchscreen te kijken. of dit ook met andere merken Smart TV`s werkt weet ik niet.
Er is een App van Spotify geïnstalleerd die je via je telefoon kan bedienen. Het geluid van de ingebouwde speaker is redelijk te noemen zeker voor een koelkast.
Het is mogelijk om via ingebouwde Bixby met de ingebouwde Microfoon spraak opdrachten te geven aan de koelkast. je kunt ook een melding krijgen van de koelkast d.m.v. een geluidssignaal of een bericht op je telefoon dat de deur open staat van de koel of vrieskast. de huidige temperatuur van het koel en vriesgedeelte kun je ook op je telefoon bekijken.
het touchscreen werkt zeer prettig en is zeer duidelijk. De dispenser en ijsblok maker werkt ook zeer prettig. moet wel een vaste wateraansluiting worden gebruikt. dit moet je dus wel in de buurt hebben om dit te gebruiken. je kunt niet de water bak met de hand vullen en het dan laten werken (misschien een Tip voor Samsung). wel is het mogelijk om deze optie volledig uit te schakelen en daar is dan een vervangend onderdeel voor bij geleverd zodat je hier nog wat kleine dingen in op kan bergen. dit is alleen wel zonde van deze ingebouwde optie.
De indeling is erg prettig. er kunnen lange grote flessen in gezet worden in de deur en ook neergelegd worden op de glazen planken zoals de Summit 2 liter flessen van De Dirk als een van de weinige koelkastmerken. Er is ook een wijnflessenrek in de koelkast geplaatst wat zeer makkelijk is. Alleen dit rekje er uithalen gaat niet zo eenvoudig. De bediening van de koelkast totaal gaat via het ingebouwde Touchscreen en gaat echt perfect.
Er is ook een optie bijgeleverd om de vries lade er uit te halen en deze te vervangen d.m.v. bijgeleverde kunststof plaat om zo meer diepvriesspullen kwijt te kunnen. Maakt weinig geluid. Is echt stil te noemen. 39 Db
Heb buiten de vaste wateraansluiting geen negatieve dingen kunnen ontdekken. Een heel fijn apparaat om in huis te hebben . Ook de donkere rvs buitenkant is heel fijn. als je er je hand op legt blijven er geen afdrukken achter. dus dat scheelt enorm veel irritatie en poetsen zeker omdat deze koelkast een blikvanger is in je huis en keuken. Dat Vinden de dames meestal wel erg prettig.
BEMMEL & KROON is voor ons een van de beste en goedkoopste keuken en keuken- apparatuur winkels die er te vinden is zowel als winkel als op het net als Webshop. Waar je ook zeer goed advies krijgt, fijn geholpen word en ze hebben alle bekende merken in het assortiment zowel in de Webshop als in de Winkel. We hebben hier ook onze keuken gekocht 14 jaar geleden en ook pas onze nieuwe wasmachine en vaatwasser die kapot waren gegaan daar gekocht. Zowel de winkel van Bemmel en Kroon in Den Haag als de koelkasten van Samsung zijn zeker een aanrader.

Pluspunten

• Touchscreen met veel mogelijkheden
  • Veel ruimte
  • Bekijken via telefoon in koelkast
  • Verbruik

Minpunten

• Vaste wateraansluiting nodig
  • Geen apps zelf instaleren

Nick 12-12-2018

Iphone werkt niet

Als je Apple hebt dan koop deze maar niet....werkt niet. De familie Hub werkt niet op je Iphone, Samsung weet hiervan maar doen er niets mee, top

Shirley 26-10-2018

Mooie koelkast

Mooie koelkast. Koelt en vriest goed. Ruimtes zijn ruim voldoende. Handig dat je allerlei berichten en fotos op je koelkast kan plaatsen. Geluid en scherm zijn helder. De camera's hebben voor mijn niet zoveel toegevoegde waarde. Je hebt slecht zicht als je koelkast vol staat. Verder handig dat je alles digitaal kan instellen. Wij zijn tevreden!

Pluspunten

• mooie grote ruimtes
  • mooi scherm
  • handige gadgets

Minpunten

• Zicht cameras