Samsung RS68N8941SL - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
383 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8941SL op Kieskeurig.nl.

Shirley 26-10-2018

Mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

Mooie koelkast. Koelt en vriest goed. Ruimtes zijn ruim voldoende. Handig dat je allerlei berichten en fotos op je koelkast kan plaatsen. Geluid en scherm zijn helder. De camera's hebben voor mijn niet zoveel toegevoegde waarde. Je hebt slecht zicht als je koelkast vol staat. Verder handig dat je alles digitaal kan instellen. Wij zijn tevreden!

Pluspunten

• mooie grote ruimtes
  • mooi scherm
  • handige gadgets

Minpunten

• Zicht cameras

Nick 12-12-2018

Iphone werkt niet

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

Als je Apple hebt dan koop deze maar niet....werkt niet. De familie Hub werkt niet op je Iphone, Samsung weet hiervan maar doen er niets mee, top

DragonFly 06-11-2018

"COOL" kast

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

Eigenlijk kan ik niet veel zeggen over de prestaties. Hij is net uitgepakt en staat te acclimatiseren, maar ik kan je zeggen dat ik in de toekomst ongekend meer tijd bij een koelkast ga spenderen dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden.

Ben24 30-10-2018

Genieten!

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

Vorige week gekocht en we zijn er super blij mee, lekker bezig met koken en genieten van fijne muziek via de ingebouwde tablet. Erg overzichtelijk en gewoon genieten als je hem opent. Wij worden er erg vrolijk van... weerbericht met bewegende beelden... happy!... aanrader!

Engineer078 10-10-2018

Geweldige blikvanger

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

Zojuist is onze Family Hub bezorgd! We kunnen hem pas eind november gaan gebruiken maar het ziet er fantastisch uit!

Devlin 08-10-2018

een koelvrieskast met ontzettend veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

We wilden een koelkast voor ons gezin die alles kon bergen, geen tafelmodel, maar een echte grote. Omdat mijn vrouw vaak ijs in haar drinken heeft kwamen we al gauw uit op deze schitterde koel/vrieskast. De kinderen (en wij ook ;-)) zij ontzettend blij met het scherm op de voorzijde van de kast.

Rick1959 26-09-2018

super apperaat

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

Family hub koelkast heerlijke ruime koelkast met hele handige functies voor de familie agenda's en boodschappen Doet wat wordt verwacht

Roos 19-09-2018

Wouw Super mooie en vette koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

Ik ben zo tevreden super veel ruimte:) met koken zet ik een heerlijk muziekje op kinderen kijken tijdens het eten naar hun favorite kinderprogramma en je kan m connecten met je Samsung telefoon je kan er zoveel mee echt te gek.

williamY 17-09-2018

De toekomst van de moderne keuken

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

ik heb de Samsung net maar door deze koelkast is mijn keuken klaar voor het nieuwe koken en koelen . een grote aanwinst voor de moderne keuken

Anoniem 18-08-2018

Geweldige Koel/vries kast

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

Goede Amerikaanse koel/vries kast. De Koel en Vries gedeeltes zijn echt goed, veel ruimte en koel zoals het hoort. Koelkast maakt weinig geluid. Scherm heeft leuke functies die ons gezin zeker gaan helpen met het beter organiseren van het een en ander.De koelkast kost wat, maar dan heb je ook wat! Het is echt een eyecatcher in onze woning.

Anoniem 09-08-2018

samsung family hub koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

wij hebben deze week onze nieuwe samsung koelskast family hub in gebruik genomen, super apparaat!
je kunt via de app. op afstand in de koelkast kijken en nog handiger het boodschappenlijstje delen op je telefoon! wij zijn erg blij met deze machine
hij is ook qua indeling erg overzichtelijk en goed verlicht
de bediening is na een kwartier al helemaal duidelijk en erg stil!

TheGreenGuy 06-07-2018

Prachtig design, superhandige touchscreen in deur

Geschreven voor: Samsung RS68N8941SL

Afgelopen week is onze nieuwe koelkast afgeleverd. Hij staat prachtig in onze keuken. Eye-catcher is het grote touchscreen in de deur, met allerhande nuttige functies en audio/video.