De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSLV91MCAD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

MPendjol 20-04-2023

Mooie Amerikaanse koelkast.

Geschreven voor: LG GSLV91MCAD

Wij zijn geselecteerd om deze Amerikaanse koelkast gedurende een aantal weken te testen.
Het is een mooie koelkast met een koel en vries kant.
Laten we beginnen met het koelgedeelte. Het is een ruime koelkast waar ontzettend veel in kan. Wat ons aantrekt is vooral de ruimte in de deur. Je kan hier 2 flessen van 1,5 liter achter elkaar zetten. Nadeel is wel dat als je een fles eruit haalt, de andere flessen bij het dichtdoen van de deur omvallen. Een losse verdeler zou misschien wel handig zijn.
De speciale lades voor je beleg zit op de ideale hoogte. In vergelijking met mijn eigen koelkast blijft het beleg langer vers. Hetzelfde geldt voor de groente en fruitlades.

We moeten wel wennen aan het vriesgedeelte. In deze Amerikaanse koelkast zitten geen lades maar planken. Ook is het een smaller vriesgedeelte dan we gewend zijn. Iets minder ruimte, maar nog steeds voldoende om een goede voorraad aan te leggen!

In de deur zit ook de ijsblokjes maker. Wat is dat fijn zeg! Je kunt kiezen tussen ijskoud water, ijsblokjes of crushed ice. Heerlijk op die warme zomerdagen. Een opvangbakje voor als het apparaat nog een achterblijvend stukje ijs laat vallen was misschien wel fijn geweest.

Pluspunten

• ijsblokjesmachine
  • veel ruimte
  • mooie looks

Minpunten

• geen opvangbakje voor ijs/water
  • omvallen flessen in deur

Katjahoning 20-04-2023

Zeer mooie luxe Amerikaanse ijskast

Geschreven voor: LG GSLV91MCAD

Ik heb het geluk dat ik deze mooie praktische koelvries combinatie heb mogen testen. In de deur is een luxe ijs en water dispenser. Ook het koel gedeelte is makkelijk om in te ruimen er past dan ook veel in. Met het no frost vries gedeelte was het voor mij even wennen met het indelen omdat ik lades was gewend, maar dat wijst zich vanzelf uit. De binnenkant heeft glazen legplanken, en een hartstikke handig wijnrek, ook handig voor 1 liter flessen. Deze koelvries combinatie is van buiten en binnen een mooi juweel in de keuken, met genoeg koel en vries inhoud.

S********@g******** 18-04-2023

Fantastische koelkast!

Geschreven voor: LG GSLV91MCAD

Ik vind dit een fantastische koelkast met een mooi design. De ijs dispencer werkt vlot en daardoor zou de ijs niet gauw opraken. Ook maakt de koelkast weinig tot geen geluid dus deze is ideaal voor in de keuken! Het enige nadeel van de koelkast is dat hij vrij weinig ruimte heeft in de diepvries. Voor zon grote koelkast had ik toch een grotere diepvries verwacht. Maar voor ons is de diepvries toch nog groot genoeg. De no frost funtcie werkt perfect.

• Grootte
  • Geluid

Minpunten

• Kleine diepvries

i*************@h********** 18-04-2023

Een erg mooie koelkast

Geschreven voor: LG GSLV91MCAD

Wij hebben de LG GSLV91MCAD mogen testen en we zijn zeer tevreden over de capaciteit van deze koelkast. Er is voldoende ruimte om al ons eten en drinken op te bergen. Zelfs voor een feestje was er genoeg plek. De verschillende vakken zorgen voor een goede organisatie van de inhoud.
De koelprestaties zijn uitstekend. De DoorCooling+ functie aan de voorkant zorgt ervoor dat de producten daar snel gekoeld worden. Het MetalFresh systeem aan de achterkant zorgt voor een constante temperatuur, waardoor alles langer vers blijft.
De Fresh Balancer functie werkt. We hebben gemerkt dat onze groenten en fruit langer goed blijven dan in onze oude koelkast.
De Total No Frost functie van de koelkast is een hele fijne functie. We hebben gemerkt dat er geen ijsvorming is waardoor we de vriezer nooit meer hoeven te ontdooien. Dit was altijd een erg irritante taak bij de vorige koelkast.
De koelkast is ook voorzien van een water- en ijsdispenser, wat erg handig is. We hoeven nooit meer voor zakken ijs te zorgen bij een cocktailavondje. Echter moet er wel gefilterd water in de tank, waardoor we flessen water hebben gekocht om de watertank te vullen. Het is ook mogelijk om de koelkast via de ThinQ app te verbinden. Deze functie heeft niet echt toegevoegde waarde behalve voor als we niet thuis zijn en willen controleren of de koelkast nog wel goed werkt. Ook kun je een melding krijgen wanneer je bent vergeten de koelkastdeur dicht te doen. Het geluidsniveau van de koelkast is ook laag, waardoor we nauwelijks merken dat hij aanstaat.

Pluspunten

• Doorcooling
  • Water en ijs dispenser
  • Grote capaciteit
  • Fresh balancer
  • Total no frost functie

Minpunten

• Zelf waterflessen kopen

n**************@k********* 11-04-2023

Fijne luxe grote koel/vrieskast

Geschreven voor: LG GSLV91MCAD

+Zeer grondig verpakt bij aankomst.
+Wieltjes onder de koelkast een groot pluspunt.
+Water/ijsblokjes/crush werkt fantastisch.
+ Zeer ruim van binnen
+ Groenten blijven echt langer vers
+ App is fijn en makkelijk te installeren
+ veel ruimte in de deur
+mooi design

- zou wel een extra glasplaatje in het vriesgedeelte mogen. Nu moet je goed stapelen.

Pluspunten

• wieltjes onder de koelkast
  • water/ijsblokjes
  • ruim en overzichtelijk
  • stil

Minpunten

• mogen iets meer legplaatjes in