Bosch KGE396W4P wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE396W4P wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

H.C.J. Verhoeven 05-06-2020

Zeer goede prijs voor product en kwaliteit

Geschreven voor: Bosch KGE396W4P wit

Zeer mooie koelvries combinatie voor een mooie prijs, deze heeft een mooie uitstraling met moderne ledverlichting en is makkelijk in gebruik. Wij zijn zeer tevreden, dus een aanrader!

Pluspunten

• Goede Service
  • Vriendelijke bezorgers

familie de Jong 05-10-2019

bevalt nog steeds

Geschreven voor: Bosch KGE396W4P wit

Vandaag kreeg ik een mail van kieskeurig of de koelkast nog steeds bevalt ! Op 17 juli van dit jaar schreven wij al een review op deze site. Alles wat we toen schreven is nog van toepassing. Het meest positieve van deze koelkast is zijn geluids-niveau van 34 dB. De rust in huis is terug gekeerd.

Review 17-06-2019:
We hebben dit product gekocht om de aantal dB 34 / de huidig koelkast generatie maakt meer geluid dan zijn voorgangers. Deze was het minst dB wat te koopt is. Bosch denkt daarbij niet alleen aan energiegebruik, vormgeving en inhoud maar ook aan het geluid wat geproduceerd wordt. Verder ziet de kast er mooi uit zowel van de buitenkant als de binnenkant. ruime vriesgedeelte en in de koelgedeelte zit een extra lade voor vlees. Wat we echt als een pre ervaren.

Pluspunten

• geluidniveau van 34 db
  • mooie vormgeving

Elles 12-05-2019

Bosch koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE396W4P wit

Mooie koelkast met ontzettend veel ruimte. Het flessenrek is erg handig voor het koelen van meerdere flessen drinken, daarnaast zijn de speciale bakken voor vlees/vis en groente erg prettig, de producten blijven langer goed. Daarnaast is alle ruimte in de deur en op de plankjes erg fijn om diverse boodschappen in op te kunnen bergen. Ook de vriezer is handig ingedeeld, met o.a. een big box voor het invriezen van taart of meerdere broden. Er zijn 2 koelelementen bij geleverd, wat ook goed van pas komt. Voor 1 persoon is dit ook voldoende ruimte, want ik kan nu ook wat boodschappen in het voren meenemen van de winkel zodat ik het vast in huis heb, en het gaat niet zo snel kapot of dat ik het weg moet gooien. De koel-vries combi is daarnaast ontzettend stil. Er zit een Super stand op, om even extra te koelen. Dit maakt iets meer geluid, maar dit is maar voor even. De super stand hoeft niet constant aan te staan.

Overall ontzettend blij mee met de koel-vries combi en ik beveel dit product zeker aan!

Pluspunten

• Speciale bakken vlees/vis/groente
  • Big Box vriezer erg handig voor invriezen brood
  • Stil
  • Super stand op de koelkast en de vriezer

Gerrit Jansen 30-04-2019

Flexibel, stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch KGE396W4P wit

Na 17 jaar afscheid genomen van onze toentertijd zuinige (A-label) koelvries-combinatie. De koelkast is mooi groot met 0 graden en groente/fruit zone. Ideaal! Ook boven in de deur ideaal voor het bewaren van boter, kaas en eieren. Bovendien is de koelkast zeer flexibel in te delen. De spullen ook beter bereikbaar doordat alle onderdelen uittrekbaar zijn als een lade. Ook de legplanken en het flessenrek. Het automatisch supervriezen en low-frost zijn perfect. No-frost maakt tenslotte ook geluid. Wat is het apparaat superstil. Wij hebben een open keuken en als het stil is hoor niet meer dan een heel zacht ruisen. Ook het energieverbruik zal echt wel uitmaken, de oude zat op een jaarverbruik van bijna 400 kWh, deze rond de 170 kWh. Kortom: voor ons dé perfecte aankoop. Misschien niet weer 17 jaar wachten omdat er vermoedelijk nog energiezuiniger apparaten op de markt komen.

Pluspunten

• flexibel in te richten
  • zeer stil
  • zuinig
  • uittrek legplanken en flessenrek
  • 0 graden zone (voor vlees, vis enz.)

Minpunten

• geen kunnen ontdekken

Geweldig 17-04-2019

Een prettig stille koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE396W4P wit

Deze koel-vriescombinatie uitgezocht op zijn opgegeven geluidsniveau van 34 dB en op de kleur wit. In een huis met open keuken is het heel erg fijn als een koelkast geen lawaai maakt.
Voor dit model heb ik andere modellen uitgeprobeerd, van Bosch (38 dB) en van Samsung (37 dB), en die hadden irritante bijgeluiden, zoals tikken, brommen en pruttelen. Deze Bosch maakt bij koelen niet meer dan een ruisend geluid. G-e-w-e-l-d-i-g.
Klein minpunt is dat dit model geen No-Frost heeft maar Low-Frost. Af en toe ontdooien, maar dat neem ik voor lief omdat ik de voorkeur geef aan de afwezigheid van lawaai.
De deuren zijn eenvoudig om te draaien en dat heb ik dus ook zelf gedaan. Het is zo gebeurd, tussen 20 en 40 minuten, afhankelijk hoe handig je bent.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Kleur wit (er zijn veel grijze)
  • Deuren zijn om te draaien

Minpunten

• Geen No-Frost

Edwin 07-04-2019

Super

Geschreven voor: Bosch KGE396W4P wit

Heel erg stil en heerlijk ruime mooie koelvriescombinatie.
Goede en ruime indeling , die je helemaal naar je eigen wens kan indelen.We zijn er heel erg blij mee.

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • 0 zone voor vlees en vis

Minpunten

• Nog niets gevonden

A.Miedema 06-07-2018

Stille o erzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE396W4P wit

De koelkast is functioneel ingedeeld. Zuinig en heeft erg veel ruimte. Klein nadeel is dat de laden in het vriesvak smal zijn waardoor er net geen drie brede broden naast elkaar in kunnen.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Stil en zuinig

Minpunten

• Relatief kleine vriezer