Bosch Serie 4 KGE39VL4A - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 82 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGE39VL4A op Kieskeurig.nl.

8,9

Joop van Vliet 07-05-2018

Degelijk, ruim en mooi Duits design

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

De nieuwe Bosch moet na bezorging eerst even acclimatiseren alvorens hij aangezet mag worden, het schijnt namelijk dat de koelvloeistof eerst goed moet 'indalen'. Dat veroorzaakt na installatie bij ons voor een spannend voorspel. Extra spannend omdat je niets hoort, het ding is volgens onze waarneming geluidloos! Na het indalen en voor-koelen kunnen we beginnen aan het vullen van de Bosch met levensmiddelen. Wij dachten aanvankelijk dat wij al een aardige voorraad hadden ingekocht, maar die verdween helemaal in het niet in de ongelooflijk ruimte die de Bosch biedt. Wij dus meteen opnieuw naar de Jumbo voor nog meer groente, zuivel, vis en witte wijn. Na dat erbij geplaatst te hebben (hij is dan nog steeds niet echt vol) doen wij de degelijke deur met een zacht-dof klinkend duwtje dicht; wat een kwaliteit straalt dat uit! En wat is tie mooi met zijn beschaafde metallic glans! Onze moderne keuken krijgt met dat smaakvolle Duitse design echt iets extra's! En tot slot: hij koelt en vriest ook nog eens uit de kunst!

Saloua 27-06-2019

Koelkasr

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Ik heb dit product gekozen omdat het mij is aangeraden door de winkelmedewerker. Ik twijfelde in het begin tussen twee koelkasten maar omdat de gekozen koelkast meer voldoet aan mijn eisen heb ik die gekozen. De koelkast doet zijn werk het verkoelt de producten. Ik vind de formaat ook top. Ik heb geen grote keuken dus deze koelkast past er goed in

Kingskip 06-11-2019

Titel is goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

tot op heden heel erg tevreden met deze koelkast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rolf 29-10-2019

Super

Voldoende ruimte.
En super zuinig, we zien het op de nota terug. Top koelkast [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Denzel33 12-10-2019

Mooie ruim ingedeelde koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Ik heb de koelvriescombinatie nu een half jaar. Ben zeer tevreden over de indeling. De groentelades zijn handig en ruim. Hij is stil en ziet er super uit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Geurt 17-09-2019

Jammer

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Heb nu de koelkast wat langer in gebruik, en hoor soms een ratel bij de moter.
Zet hem dan ff uit, en aan maar goed is het niet.
Ik ga nog wel reclameren.

Review mei 2019:
De grote is een wereld van verschil met de vorige koelkast. Heb nu plek om alles overzichtelijk op te ruimen. Nu ligt niet alles op elkaar. Het verbruik zal ook wel erg meevallen, Een A+++ .

Pluspunten

• Grote
  • Verbruik

Minpunten

• Ratel
  • Ratel

M. 13-08-2019

lekker grote ijskast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Ik ben heel erg tevreden met mijn keus en dat is de Bosch koelkast combi type 4 KGE39VL4A een A+++.
Dit is de koelkast voor deze tijd, gebruik heel weinig energie,alleen 168 kwh per jaar. Zuiniger heb je niet.
Dus dit Bosch Serie nummers is wel aan te bevelen .

Pluspunten

• lekker ruim

Minpunten

• dat het niet naar boven kan

M. 13-08-2019

lekker grote ijskast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Dus dit Bosch Serie nummers is wel aan te bevelen .

Pluspunten

• lekker ruim

Minpunten

• dat het niet naar boven kan

Fam. Muller 28-07-2019

super koelvies combi

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Ik heb hem nu een maand in gebruik en ik ben zeer tevreden. Hij is geruisloos en ruim en praktisch. De groente blijft echt langer goed en de bakken zijn ruim dus er kan veel in. Ik gebruik de bovenste bak voor broodbeleg en dat werkt ook super. De kaas blijft ook lang goed. We zijn heel erg tevreden. Enige minpuntje is dat er snel vingers op de deur te zien zijn maar doekje erover en ze zijn weg. En onderste vrieslade valt er snel uit als je deze open trekt, blijkbaar zit er geen stop op zit, maar is niet echt een minpunt te noemen. Echt een Super koelkast!

Pluspunten

• ruim
  • Praktisch
  • stil
  • alles langer houdbaar

Minpunten

• vingers op de deur
  • onderste vrieslade valt er snel uit

Cor30 22-07-2019

Prima keuze geweest

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

lekker ruim past heel goed in de keuken.
Voor ons met een lengte van 1meter 65 cm mischien iets te hoog. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Karin 21-07-2019

Fijne indeling & grote inhoud

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Hele zuinige en mooi vormgegeven koel-vries combi.
Onze oude ijskast was al best gedateerd, grappig om al na een aantal maanden verschil in ons energieverbruik te zien.
Goeie indeling met voor je gevoel echt heel veel ruimte en efficiënt in gedeeld ook.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Opbergruimte

Minpunten

• bromt

Esse 13-07-2019

Niet geheel tevreden

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

De koelkast/vriezer ziet er goed uit en koelt naar behoren. Echter maakt de koelkast meer geluid dan ik had voorzien. Met name de luchtcirculatie zorgt regelmatig voor een vervelend, ratelend geluid.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Koelfunctie
  • Vriezer

Minpunten

• geluid

Petra 30-06-2019

Grote koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Mooie grote koel/vries combinatie, hij is erg stil, mooie felle led verlichting, 3 lade in vriesgedeelte, waarvan 1 diepe, super

Pluspunten

• Alum. Kleur
  • Zuinig
  • Groot

Minpunten

• Vingerafdrukken

denboer 29-06-2019

groot

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Net een paar dagen in huis dus moeilijk een oordeel te trekken.
Vorige apparaat was ook een Bosch die lang en goed dienst heeft gedaan, dus.
Ook was en vaatwas machines zijn Bosch.

Pluspunten

• Groote
  • Ziet er gelikt uit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Carlijn de Boer 28-06-2019

Energiezuinig

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Prachtig strak design . Veel ruimte. Praktisch en strak ingericht . Een aanwinst voor mijn keuken. Gemak in het plaatsen van al je producten . En energiezuinig !!!

Sultan khan 27-06-2019

Goed merk

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Bosch is bekent naam, mijn familie en vrienden kopen altijd apparatuur van Bosch en die gaat veel langer mee als een normaal apparatuur, het is een product voor een lange termijn en goed kwaliteit

Pluspunten

• Gaat langer mee
  • Prijs garantie

G.A 26-06-2019

Geweldige koel-vries combinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Heerlijk ruim, met verschillende zones voor groente en vlees/vis. Hij is heel stil, en heeft een mooi design. Ook vries gedeelte is erg ruim, en lades gaan makkelijk open.

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• NIETS !

plug 22-06-2019

super koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

mooie stille en zuinige kast met een hoop ruimte en een makkelijke indeling en is makkelijk schoon te houden

Pluspunten

• lekker ruim
  • makkelijke onderhoud en bediening

Debby 21-06-2019

Ruim en stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

De koelkast is zo goed als geluidloos en de binnenruimte is fenomenaal. Vooral de 2 vers lades zijn super! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ZStef 20-06-2019

Geweldige koel-vries combi

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Koelt fantastisch en snel, blijft ook goed op temperatuur. Zowel koel als vries ruimtes hebben veel ruimte om alle boodschappen in op te bergen. Bij normaal gebruik is het apparaat zeer stil, bij het gebruik van de 'super koel' functies gaat het geluid om hoog gedurende de periode dat hij meer moet koelen maar dat is ook logisch.

Als ik een verbeterpunt zou moeten meegeven is dat het display alleen de ingestelde temperatuur weergeeft en niet de huidige temperatuur, hiervoor heb je dan zelf een thermometer nodig om de daadwerkelijk temperatuur te zien.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Veel ruimte
  • Goede bouwkwaliteit
  • Stevig

Minpunten

• Geen actuele temperatuur weergave