Bosch Serie 4 KGE39VL4A - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 88 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGE39VL4A op Kieskeurig.nl.

8,9

Joop van Vliet 07-05-2018

Degelijk, ruim en mooi Duits design

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

De nieuwe Bosch moet na bezorging eerst even acclimatiseren alvorens hij aangezet mag worden, het schijnt namelijk dat de koelvloeistof eerst goed moet 'indalen'. Dat veroorzaakt na installatie bij ons voor een spannend voorspel. Extra spannend omdat je niets hoort, het ding is volgens onze waarneming geluidloos! Na het indalen en voor-koelen kunnen we beginnen aan het vullen van de Bosch met levensmiddelen. Wij dachten aanvankelijk dat wij al een aardige voorraad hadden ingekocht, maar die verdween helemaal in het niet in de ongelooflijk ruimte die de Bosch biedt. Wij dus meteen opnieuw naar de Jumbo voor nog meer groente, zuivel, vis en witte wijn. Na dat erbij geplaatst te hebben (hij is dan nog steeds niet echt vol) doen wij de degelijke deur met een zacht-dof klinkend duwtje dicht; wat een kwaliteit straalt dat uit! En wat is tie mooi met zijn beschaafde metallic glans! Onze moderne keuken krijgt met dat smaakvolle Duitse design echt iets extra's! En tot slot: hij koelt en vriest ook nog eens uit de kunst!

Saloua 27-06-2019

Koelkasr

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Ik heb dit product gekozen omdat het mij is aangeraden door de winkelmedewerker. Ik twijfelde in het begin tussen twee koelkasten maar omdat de gekozen koelkast meer voldoet aan mijn eisen heb ik die gekozen. De koelkast doet zijn werk het verkoelt de producten. Ik vind de formaat ook top. Ik heb geen grote keuken dus deze koelkast past er goed in

claudia 14-08-2020

grote koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

nu ik kleiner ga wonen moet ik mijn losse vriezer kwijt. de combinatie van een grote koelkast en een vriezer van 3 laden die ook nog eens super zuinig is heeft mij doen kiezen voor deze koelvries combinatie

Pluspunten

• royale koelkast
  • dubbele groentelade

Minpunten

• nog niet gevonden

Siegert 09-08-2020

Lekker ruim, koelt en vriest goed, A+++

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Ik heb 'm een maand geleden en ben tot nog toe dik tevreden.

Het is een extra hoge koel-vriescombinatie en dat zie je zeker terug in de ruimte van het koelgedeelte. Heerlijk ruim met een flessenrek, een 0 graden zone lade en een hele ruime groentelade. Mogelijkheid tot "superkoelen" en "supervriezen".
Als je een deur te lang open laat staan gaat er een alarm af. Ook erg prettig met mensen in huis (lees: kinderen) die de koelkast niet altijd goed afsluiten.

Dat alles met een A+++ predicaat, dus ook nog eens zuinig in het energieverbruik (ca. €65 per jaar).

En het apparaat ziet er ook nog eens strak en modern uit.

Pluspunten

• Ruimte
  • 0 graden zone

JEU 06-08-2020

Mooie koel-vries combinatie.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Mooie ruime koel vries combinatie. Ruime lades in vries gedeelte. Koelkast gedeelte ook zeer groot en handig in gebruik

Pluspunten

• stille koelkast

Don 27-07-2020

Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Fijne stille mooie koelvrieskast veel ruimte de deur is ook makkelijk te verzetten kort om helemaal top !

mooi vormgeving 18-07-2020

goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

stille koelkast, echter omdat ze beter zijn geisoleerd is de ruimte wel iets je minder [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 12-07-2020

Fijne koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Geen spijt van aankoop, ben heel tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ahmet 01-07-2020

Ziet echt mooi eruit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

De koalkast is echt mooi en werkt heel rustig. Hij is ook heel functioneel. Ik ben heel tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

An Kroon 29-06-2020

Een reus van een koel- en vriesapparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Mooi ogend en uiterst praktisch. Met veel ruimte en indelingsmogelijkheden. Een aanwinst! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandra 27-06-2020

Helemaal wat wij wilden

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Onze oude koelkast kreeg kuren. De nieuwe Bosch is veel ruimer en heeft binnenin een duidelijke indeling voor verschillende temperaturen. De metaalkleur past uitstekend bij het interieur van onze keuken

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling

Minpunten

• Nog niet ondekt

MJ 25-06-2020

Solide aankoop

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Via via werd mij Bosch aangeraden. Dit model voldeed qua formaat en prijs precies aan mijn wensen. Hij vervangt een koelkast uit de jaren 90 dus in dat opzicht een flinke sprong. Veel andere reviews die ik las spraken van veel geluid maar ik heb er nagenoeg geen last van. En dat terwijl de koelkast praktisch naast mijn bed staat in mijn studioappartement. De koelkast heeft meer dan genoeg ruimte en ook het vriesvak is erg groot. Mijn enige kleine frustratie kwam bij het indelen van de vakken in de deur. Hier kan je alleen staand flessen in kwijt wanneer je niet alle plateaus gebruikt. Aangezien er ook een flessenrekje bij de koelkast zit is dit dus niet zo een probleem en eerder gewoon een gewoontedingetje. Qua prijs/kwaliteit een echte aanrader deze koelkast!

Pluspunten

• Koelt erg goed
  • Afgesloten vakken voor vlees/vis en groenten
  • Groot vriesvak

Minpunten

• Geen ruimte voor flessen in deur
  • Lichte condensatie/vriesdruppels op achterwand
  • Verder niks(moet hier iets invullen smh)

Anoniem 22-06-2020

Heel fijne koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Heel blij met de aanschaf van de bosch koelkast. Hij is heel fijn in gebruik, heel vee ruimte van binnen waardoor alles een plekje kan geven. Verder is de bosch koelkast en heel stil en je hoort heem bijna niet dat hij aanstaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pieter 28-04-2020

Onze nieuwe Bosch-koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

De koele ziet er stoer uit. Is wat hoger dan de vorige maar kent dezelfde inhoud. Echter die is anders ingedeeld dan waar we aan gewend waren en dat is wennen. Tussenruimte zijn wat beperkter maar met een andere vulling bleek dat op te vangen. Prettig is de nieuwe helde verlichting. Ook de diepvries lijkt minder capaciteit door een andere indeling. Bakken zijn wat dieper en daardoor moelijker in te delen. Maar na gewenning lukt dat wel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

KGE39VL4A 25-03-2020

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Onze vorige combinatie was ook een Bosch. Deze is ons bijna 15 jaar heel goed bevallen. Om deze reden hebben we weer voor Bosch gekozen en hebben hier geen moment spijt van. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Raymons 08-12-2019

Stil.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Het is een mooie koelkast en wat vooral opvalt is het feit dat deze zo stil is. Een aanrader mocht de koelkast in de woonruimte staan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kingskip 06-11-2019

Titel is goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

tot op heden heel erg tevreden met deze koelkast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rolf 29-10-2019

Super

Voldoende ruimte.
En super zuinig, we zien het op de nota terug. Top koelkast [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Denzel33 12-10-2019

Mooie ruim ingedeelde koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Ik heb de koelvriescombinatie nu een half jaar. Ben zeer tevreden over de indeling. De groentelades zijn handig en ruim. Hij is stil en ziet er super uit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Geurt 17-09-2019

Jammer

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Heb nu de koelkast wat langer in gebruik, en hoor soms een ratel bij de moter.
Zet hem dan ff uit, en aan maar goed is het niet.
Ik ga nog wel reclameren.

Review mei 2019:
De grote is een wereld van verschil met de vorige koelkast. Heb nu plek om alles overzichtelijk op te ruimen. Nu ligt niet alles op elkaar. Het verbruik zal ook wel erg meevallen, Een A+++ .

Pluspunten

• Grote
  • Verbruik

Minpunten

• Ratel
  • Ratel