Bosch Serie 4 KGE39VL4A - Reviews

Inhoud koelruimte
249 liter inhoud
Kleur(en)
rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Joop van Vliet 07-05-2018

Degelijk, ruim en mooi Duits design

De nieuwe Bosch moet na bezorging eerst even acclimatiseren alvorens hij aangezet mag worden, het schijnt namelijk dat de koelvloeistof eerst goed moet 'indalen'. Dat veroorzaakt na installatie bij ons voor een spannend voorspel. Extra spannend omdat je niets hoort, het ding is volgens onze waarneming geluidloos! Na het indalen en voor-koelen kunnen we beginnen aan het vullen van de Bosch met levensmiddelen. Wij dachten aanvankelijk dat wij al een aardige voorraad hadden ingekocht, maar die verdween helemaal in het niet in de ongelooflijk ruimte die de Bosch biedt. Wij dus meteen opnieuw naar de Jumbo voor nog meer groente, zuivel, vis en witte wijn. Na dat erbij geplaatst te hebben (hij is dan nog steeds niet echt vol) doen wij de degelijke deur met een zacht-dof klinkend duwtje dicht; wat een kwaliteit straalt dat uit! En wat is tie mooi met zijn beschaafde metallic glans! Onze moderne keuken krijgt met dat smaakvolle Duitse design echt iets extra's! En tot slot: hij koelt en vriest ook nog eens uit de kunst!

Yilmaz 21-06-2018

Goeie kwaliteit, duurzame producten

De producten van Bosch heeft goeie kwaliteit. Ik gebruik ze met plezier. Alle apparaten in mijn huis zijn van Bosch. Ik beveel iedereen dit product aan.

Seising 21-06-2018

Blij met de aanschaf van deze koelkast !

Super indeling , goede verlichting , mooi uiterlijk.
Blij met de aanschaf hadden we veel eerder moeten doen !

Pluspunten

• zie beoordeling
  • is zuinig in gebruik

G.P.M. 20-06-2018

Een schitterende energiezuinige koel/vriescombinatie

Gezien de uitvoering en mogelijkheden, een prachtige en zeer zuinige(A+++) koel-vriescombinatie, de prijs/kwaliteit verhouding
is uitzonderlijk. A c t i e.

Roy 20-06-2018

Veel koelkast voor een schappelijke prijs

Supermooie koelkast, maakt geen geluid en koelt perfect. Daarbij ziet het design er ook nog is top uit!

• Ruime koelkast
  • Erg stil

Minpunten

• Geen enkele

Raka van Aalst 20-06-2018

Energie zuinig

Ik vind het belangrijk dat deze diepvries/koel combinatie energie zuinig is. Daarvoor voor A+++ gekozen.
Erg handig dat het vries gedeelte in verschillende vries zones is ingedeeld. een zone voor diepvriesproducten die langere tijd moeten worden ingevroren en een diepvries zone voor producten die kortere tijd moeten worden ingevroren.

Door de hoge afmeting van dit model, neemt deze relatief weinig ruimte in beslag.

Een RVS buitenkant,die gemakkelijk schoon te houden is.

Pluspunten

• energie zuinig
  • verschillende diepvries zones

M de Vroome 18-06-2018

Coole koelkast.

Dit produkt heb ik gekozen vanwege de prijs en inhoud, en het is een A+++ best belangrijk dat het een zuinig apparaat is. De koelkast is stil en omdat ik de deur nog wel eens open laat is de alarm een handig hulpje. Het is een mooie koelkast om te zien, zowel buitenkant en binnenkant.

Pluspunten

• Zuinig
  • Alarm
  • Grote inhoud

Minpunten

• Nog niet ontdekt

André 16-06-2018

Heerlijk stil

Een zeer grote koelkast, veel opbergruimte, super zuinig en heerlijk stil. Ik ben heel blij met deze Bosch koelvries combinatie.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Mooie vormgeving

ad petiet 13-06-2018

Mooie grote energiezuinige koelkast

Heb de koelkast gekocht als aanvulling om extra koelruimte te hebben. Tevens om niet 2 koelkasten en een vriezer aan te hebben maar slechts 1 apparaat. Wat tegenvalt, aangezien dit apparaat in de schuur staat is de aanbevolen temperatuur. Deze moet in principe tussen 10 en 32 zijn maar mag tot 5 graden gebruikt worden. Dit werd mij niet in de winkel verteld. Hier werd gezegd dat alleen vorst niet kon.

Pluspunten

• energiezuinig
  • mooi groot

Minpunten

• bedrijfstemperatuur moet boven 5 graden zijn

Peter 12-06-2018

Bosch koelvries combinatie

Mooie stille koelkast, met voldoende ruimte voor een groot gezin (5 personen)
Erg mooi design en zeer energiezuinig

Pluspunten

• Ruime koeling
  • Voldoende vriesruimte
  • Energiezuinig
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Deuken en putjes sneller zichtbaar

Eejtz 12-06-2018

Strak model, mooi interieur

Mooie kast, prachtig interieur. Keurig laten staan voor 8 uren alvorens de stekker in het stopcontact te steken. Helaas meteen een erg raar bromgeluid. De verkoper had het er over dat dergelijke apparaten het beste in de bijkeuken zouden moeten staan, maar dat zou wel zeer onpractisch zijn. Kan niet dus. Ik hoop dat hij tot rust komt, anders zijn wij er niet blij mee.

Pluspunten

• strak model
  • mooi interieur

Minpunten

• meteen bromgeluid bij eerste opstarten
  • vriesdeel smal

mmj rekelhof 07-06-2018

bosch koelvriezer

koel vries cominatie van boch
ik heb hier een hele goede koop aan goed ruime koeling inclusiwf een rekje voor de flessen aparte boxen voor groente en vis

Pluspunten

• lekker ruim

Hélène en Peter 07-06-2018

Stijlvol, stil en zuinig

Mooie strakke uitvoering, stil en zuinig; was op zoek naar een koelkast als deze. Staat hier nog maar een paar dagen en bevalt uitstekend. Opvallend stil, heerlijk, zelfs tijdens het superkoelen en -vriezen. Ben erg blij met deze aankoop, precies wat ik wilde. En de prijs viel ook nog mee, krijg zelfs nog een bedrag retour van Bosch

Pluspunten

• geluidsniveau
  • energiegebruik
  • indeling
  • uitstraling

John 05-06-2018

Koelkast Bosch

Mooie koelkast met veel ruimte. Nu 75 euro cashback via Bosch. A++++ energie label dus zuinig. Gekocht via Media markt.

Pluspunten

• groot
  • A+++ label

H.J. de Man 04-06-2018

Koel/vries combi

Prijs kwaliteit zeer goed. Een mooie strakke koel/vries combi met heldere led verlichting en voldoende ruimte. Heeft 1 motor en is dus zuinig maar dan ook iets trager met opbouw in de te koelen van producten. Voor de uitdaging tot de max vol bepakt met liters te koelen frisdrank en in te vriezen vlees, echt prop en prop vol. En daar heeft die moeite mee. Koeling gemeten na 12 uur was 6 graden, vriezer -12 graden. Producten waren buiten temp van ca 18 graden. Geluidniveau goed voor in de keuken, alleen een Miele, Liebherr en dergelijken koelkasten zijn net iets stiller. Zit jouw koeling en vriezer altijd vol en is de frequentie van de te koel en in te vriezen producten erg hoog, kies dan voor een koelkast met 2 motoren, is nog beter maar duurder in aanschaf en gebruik. Hiervoor heb ik 22 jaar een Miele met 2 motoren gehad, een prima apparaat. Deze Bosch 4 KGE39VL4A koel vries combi kan een gezin met 4 personen goed aan en ben er tot nu toe en in vergelijking prijs kwaliteit zeer tevreden mee.

Pluspunten

• MOOI
  • Prijs/kwaliteit zeer goed
  • Belicht de producten echt mooi en helder

Minpunten

• Geen actuele temperatuur

Karin 04-06-2018

Koelkast Bosch

Ik vind de prijs kwaliteit verhouding perfect! Naar mijn mening heb ik een professionele horeca koelkast voor een gezinshuishoudentarief. Ik zou een tien gegeven hebben als ik niet om de paar uur de vingers van de koelkastdeur moest poetsen. Op mijn andere RVS producten zie je dat niet zo snel. Maar ach, als dat het enige is. Wat ik ook heb ervaren is dat ik op de eerste dag drie keer mijn tenen heb zeer gedaan. De nogal lage deur geeft geen ruimte eroverheen te openen. Zelfs niet bij kleine kindertenen. Dit is absoluut geen kritiek of minpunt. Het is slechts een tip om goed op te letten wanneer je koelkast ervoor een andere deurhoogte had.
Ik ben uitermate tevreden. Ik vind dat ik een enorm stoere hippe 'Industrial look' koelkast heb. Top!

Pluspunten

• Lekker hoog!
  • Mooie uitstraling
  • zware dikke diepvriesdeur
  • handig klemsysteem voor smalle flessen in de deur

Minpunten

• snel vingerafdrukken op de deur

Hans 03-06-2018

Ruime, zuinige koelkast

De aanbiedinhg bij MediaMarkt en de cashback van Bosch hebben mij doen besluiten om onze oude koelkast (een Miele) de deur uit te doen. De oude koelkast deed het nog prima, maar was met ruim 500 kWh per jaar niet echt zuinig.
Onze nieuwe Bosch is net zo ruim, maar dan stiller, zeer zuinig (168 kWh per jaar), met meer mogelijkheden en ziet er daarnaast ook nog eens mooi uit (RVS look)
Zeer blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Handgrepen zijn nog even wennen
  • Verder geen minpunten gevonden

Maarten 02-06-2018

Stil, ruim, zuinig

Wat een fijne koelkast! Bij aanslaan maakt ie weinig geluid. Ruime koelkast met flessenrek en ruime vriezer met 3 lades. Lekker transparant en overzichtelijk, zodat je makkelijk kunt zien wat er in zit. A+++, dus benieuwd naar de kosten eind van het jaar. Lijkt in ieder geval fantastisch geïsoleerd. Niet duur. Opgelucht na de vorige, en supertevreden.

Pluspunten

• Weinig geluid bij aanslaan
  • Ruim
  • Transparant
  • Hele goede prijs-kwaliteit

Minpunten

• nog niet ontdekt

hanne 02-06-2018

veel inhoud

mooie koel/vries combinatie rvs vrij staand dus mooi
met flessen rek is heel makkelijk hoort de koelkast bijna niet.
veel inhoud en de lade voor groente en fruit om langer vers te houden .
zelfde geldt voor vlees en vis een aparte lade .

Pluspunten

• de lade om langer vers te houde
  • automatische temperatuur

J.j.de maker 02-06-2018

Veel opberg ruimte en overzichtelijke indeling

Heerlijke ruime koelkast met goede uitleg over het product verder automatische instelling . Bespaart veel ruimte doordat hij hoef hoog is .

Pluspunten

• Goede aanbieding