ETNA KVV594ZWA - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV594ZWA op Kieskeurig.nl.

3,3

• Slecht

Jip 24-07-2020

mooie koelkast met retro looks, ook mét retro geluidsniveau

Geschreven voor: ETNA KVV594ZWA

fijn dat er een retro model is uitgebracht met het koelgedeelte aan de bovenkant, minder vaak bukken voor de meer gebruikte producten. Koelt ontzettend goed en is fijn in gebruik. Voelt ook zeer degelijk. De hoogglans finish is wel erg gevoelig voor vingerafdrukken en door het relatief lage handvat raak je toch vaak de deur zelf aan.

Pluspunten

• ouderwets/retro design
  • Helder verspreide verlichting
  • "zero-zone" en grote groente lade
  • individuele (snel)koelstanden

Minpunten

• ouderwets luidruchtig (echt!)
  • hoogglans vlekgevoelig

Officiele reactie van Atag 27-07-2020

Beste Jip,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen.
Wij wensen je nog veel koelplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Arlette 29-04-2021

Teleurgesteld

Geschreven voor: ETNA KVV594ZWA

Ok wij hebben binnen twee jaar last gekregen van de hier al eerder beschreven klachten.
Veel lawaai uit de koelkast door ijsvorming. Met als enige oplossing vanuit de help desk dat we hem moeten ontdooien (iets wat volgens de handleiding nooit zou hoeven).
Bovendien vind ik ook de plastic lades erg slap, er zijn er al 2 kapot. En aan de glazen platen zit een plastic randje dat ook barsten toont.
Verder is hij erg mooi, heeft een fijne indeling en blijft goed op temperatuur, dat moet gezegd worden.
Maar die andere problemen vind ik niet kunnen binnen 2 jaar in deze prijsklasse, daardoor erg teleurgesteld.

Officiele reactie van Atag 30-04-2021

Beste Arlette,

Wat vervelend om te lezen dat je naast je enthousiasme over het uiterlijk, indeling en temperatuur toch teleurgesteld bent. Ik kijk graag of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zou je hiervoor jouw adres- en contactgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Met vriendelijke groet, Femke

KS 21-04-2021

Prachtige zwarte retro koel-/vriescombi met modern interieur

Geschreven voor: ETNA KVV594ZWA

Van buiten een stoere uitstraling en retro-kast met opvallend logo op deur. Van binnen een eigentijdse moderne koeler en vriezer. Twee werelden innovatief samengebracht tot deze blijkvanger!

Pluspunten

• Uitstraling retro
  • Indeling praktisch
  • Eigentijdse techniek
  • Glanzend zwart straalt, doet Kleurnaam eer aan

Minpunten

• Ver van achterwand plaatsen t.b.v. ventilatie

Officiele reactie van Atag 22-04-2021

Beste KS,

Hartelijk bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om een review te geven over de KVV594ZWA.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.

Veel plezier van deze 'koele' koel/vriescombinatie.

​Groet Heidi

Jens 09-02-2021

Slecht koeling design

Geschreven voor: ETNA KVV594ZWA

Het diepvries vak het een groot ontwerp fout waardoor ik niemand deze frigo aanraad. De fan aan de achterzijde van het diepvries vak geraakt altijd vol ijs waardoor deze ongelooflijk veel lawaai maakt als die draait. Het ijs verwijderen gaat niet door een plastic afdekplaat voor de fan. Dit betekent dat je de diepvries veel zal moeten ontdooien voor het ijs weg te krijgen. De frigo laat ook niet toe om de diepvries af te zetten maar de koelkast aan te laten, omgekeerd wel, maar dat is volledig nutteloos en ik zie niet in waarom dit ooit gebruikt zou worden.
Voor de rest is de frigo oké, maar een geluid van een drilboor elke maand is onacceptabel.

Pluspunten

• Ontwerp

Minpunten

• Diepvries vak

Officiele reactie van Atag 10-02-2021

Beste Jens,

Het lijkt ons niet de bedoeling dat de koel/vriescombinatie het geluid van een drilboor veroorzaakt en begrijpen dat dit een teleurstellende ervaring is. Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com zodat wij even contact met je kunnen opnemen?

Bedankt alvast voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Ruben 19-12-2020

Etna retro koelkast met ventilator en luchtschacht problemen

Geschreven voor: ETNA KVV594ZWA

Aankoop datum 11-11-2018. Vrij snel (binnen 1,5 jaar) maakte de ventilator een harde geluid. De koelkast heeft een normale huishoudelijke gebruik en onderhoud. De ventilator en de luchtschacht bleek al na 1,5 jaar aan vervanging toe te zijn. Wederom dezelfde klacht/probleem, nadat binnen 6 maanden de koelkast een nog hardere geluid maakte dan bij de eerste probleem. Heb mijn grote twijfel over de duurzaamheid en levensduur van deze koelkast. Leuk de retro look, maar kwaliteit technisch had ik misschien toch voor een betere A-merk moeten kiezen. Ben benieuwd of ik nog een tweede reparatie vergoed krijg, want afgelopen november 2020 is de 2 jaar fabrieksgarantie net vervallen en zit ik wederom met hetzelfde probleem. Ik beveel dit product niet aan anderen.

Pluspunten

• Zero zone
  • Dynamische koeling
  • Grote inhoud

Minpunten

• Hard geluid van ventilator
  • Duurzaamheid
  • Kwaliteit technisch

Officiele reactie van Atag 21-12-2020

Beste Ruben,
Vervelend om te lezen dat uw ETNA retro koel/vriescombinatie dezelfde klacht vertoont. Graag ontvangen wij uw naw gegevens via webcare@atagbenelux.com, zodat wij kunnen kijken of wij hierin een oplossing kunnen bieden.
Chantal webcareteam ETNA

Sjaak Dalens 17-12-2020

Niet aan beginnen

Geschreven voor: ETNA KVV594ZWA

Na een half jaar gaat de koelkast lawaai maken. Tot het punt dat het een ondraaglijke herrie wordt. Wij hebben een open keuken, en zelfs tv kijken is niet goed mogelijk. De eerste koelkast Is onder garantie vervangen door een nieuwe. Deze geeft na een klein jaar precies hetzelfde probleem.

Minpunten

• Herrie
  • Levensduur minder dan een jaar

Officiele reactie van Atag 18-12-2020

Beste Sjaak Dalens,

Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te lezen dat je ervaring met de KVV594ZWA tot twee keer toe zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven aan onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dit graag. Zo ja, zou je dan jouw adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com

Met vriendelijke groet, Femke

Peter Hagendijk 16-11-2020

Héél veel spijt dat ik deze koelkast gekocht heb.

Geschreven voor: ETNA KVV594ZWA

Ik heb deze koelkast één jaar geleden in een rode kleur gekocht vanwege de mooie uitstraling en dat het merk ETNA mij betrouwbaar lijkt maar helaas maakt deze koelkast zoveel lawaai en af en toe ook een keihard ratelend geluid er zit dan ijs in de vriesruimte waar een soort ventilator tegenaan bonkt erg vervelend. Nu is er weer wat nieuws, er gaat een piep klinken omdat de temperatuur te hoog is in de koelruimte maar deze temperatuurinstelling is door niemand veranderd en de deur heeft ook niet opengestaan dus maar één woord voor deze koelkast, ONBETROUWBAAR apparaat.

Pluspunten

• Mooie koelkast

Minpunten

• Erg lawaaierig
  • Onbetrouwbaar

Officiele reactie van Atag 17-11-2020

Beste Peter,

Wat vervelend om te lezen dat deze koelkast niet aan je verwachtingen voldoet. Behalve dat de retro uitstraling en de mooie rode kleur helemaal naar je wens zijn is het wel zo prettig
dat de koelkast naar behoren werkt. Wanneer er in één keer een te grote hoeveelheid levensmiddelen in het koelgedeelte is geplaatst geeft het ook een geluidssignaal, of wanneer de deur niet goed meer (af)sluit.
Het geheel ontdooien van het vriesgedeelte zal helpen om de overtollige ijsvorming weg te nemen.
Mochten er toch storingen aanhouden, neem dan contact op met onze serviceafdeling via telefoonnummer 088-8821803. Op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Sandy 22-09-2020

niet kopen

Geschreven voor: ETNA KVV594ZWA

Koelkast maakt erg veel lawaai en bromt continu. Ook moet de vriezer om de paar weken handmatig worden ontdooid. Koelkast ziet er mooi uit, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Etna stuurt een monteur en die beweert dat het probleem veroorzaakt wordt door het Nederlandse klimaat.

Officiele reactie van Atag 23-09-2020

Beste Sandy,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij lezen dat je je niet erg tevreden bent over deze koel/vries combinatie. Om hier nog een keer naar te kunnen kijken willen wij graag met jouw in contact komen. Indien je dit wenst kan je je gegevens door mailen naar webcare@atagbenelux.com.

Alice Webcareteam ETNA