ETNA KVV594ZWA - Reviews

enkeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
222 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV594ZWA op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Jip 24-07-2020

mooie koelkast met retro looks, ook mét retro geluidsniveau

Geschreven voor: ETNA KVV594ZWA

fijn dat er een retro model is uitgebracht met het koelgedeelte aan de bovenkant, minder vaak bukken voor de meer gebruikte producten. Koelt ontzettend goed en is fijn in gebruik. Voelt ook zeer degelijk. De hoogglans finish is wel erg gevoelig voor vingerafdrukken en door het relatief lage handvat raak je toch vaak de deur zelf aan.

Pluspunten

• ouderwets/retro design
  • Helder verspreide verlichting
  • "zero-zone" en grote groente lade
  • individuele (snel)koelstanden

Minpunten

• ouderwets luidruchtig (echt!)
  • hoogglans vlekgevoelig

Officiele reactie van Atag 27-07-2020

Beste Jip,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen.
Wij wensen je nog veel koelplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Peter Hagendijk 16-11-2020

Héél veel spijt dat ik deze koelkast gekocht heb.

Geschreven voor: ETNA KVV594ZWA

Ik heb deze koelkast één jaar geleden in een rode kleur gekocht vanwege de mooie uitstraling en dat het merk ETNA mij betrouwbaar lijkt maar helaas maakt deze koelkast zoveel lawaai en af en toe ook een keihard ratelend geluid er zit dan ijs in de vriesruimte waar een soort ventilator tegenaan bonkt erg vervelend. Nu is er weer wat nieuws, er gaat een piep klinken omdat de temperatuur te hoog is in de koelruimte maar deze temperatuurinstelling is door niemand veranderd en de deur heeft ook niet opengestaan dus maar één woord voor deze koelkast, ONBETROUWBAAR apparaat.

Pluspunten

• Mooie koelkast

Minpunten

• Erg lawaaierig
  • Onbetrouwbaar

Officiele reactie van Atag 17-11-2020

Beste Peter,

Wat vervelend om te lezen dat deze koelkast niet aan je verwachtingen voldoet. Behalve dat de retro uitstraling en de mooie rode kleur helemaal naar je wens zijn is het wel zo prettig
dat de koelkast naar behoren werkt. Wanneer er in één keer een te grote hoeveelheid levensmiddelen in het koelgedeelte is geplaatst geeft het ook een geluidssignaal, of wanneer de deur niet goed meer (af)sluit.
Het geheel ontdooien van het vriesgedeelte zal helpen om de overtollige ijsvorming weg te nemen.
Mochten er toch storingen aanhouden, neem dan contact op met onze serviceafdeling via telefoonnummer 088-8821803. Op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Sandy 22-09-2020

niet kopen

Geschreven voor: ETNA KVV594ZWA

Koelkast maakt erg veel lawaai en bromt continu. Ook moet de vriezer om de paar weken handmatig worden ontdooid. Koelkast ziet er mooi uit, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Etna stuurt een monteur en die beweert dat het probleem veroorzaakt wordt door het Nederlandse klimaat.

Officiele reactie van Atag 23-09-2020

Beste Sandy,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij lezen dat je je niet erg tevreden bent over deze koel/vries combinatie. Om hier nog een keer naar te kunnen kijken willen wij graag met jouw in contact komen. Indien je dit wenst kan je je gegevens door mailen naar webcare@atagbenelux.com.

Alice Webcareteam ETNA