Samsung RH58K6598SL

Everglades EVTD351 Amerikaanse koelkast

Everglades EVTD351 Amerikaanse koelkast
Bekijk alle Koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RH58K6598SL op Kieskeurig.nl.

Marco777 26-01-2019

Top koel vries combi!

Geschreven voor: Samsung RH58K6598SL

Deze koelkast is helemaal geweldig! De kinderen zijn dol op de ijsblokjes maker en het hele frisse water wat je direct kan tappen. De afwerking is schitterend met een metal cooling plate, de verlichting is super effectief en helder koel wit. Hij vriest en koelt snel tot de gewenste temperatuur. De buitenafwerking is schitterend, het rvs is van een prachtige kwaliteit en de display prachtig afgewerkt.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Anoniem 23-01-2019

Wat een coole amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RH58K6598SL

We hebben deze koelkast nu een aantal maanden in gebruik en moet zeggen alle verwachtingen worden waargemaakt.
Van onze kinderen moesten we een amerikaanse koelkast MET ijsblokmachine kopen voor in de nieuwe keuken.
Aangezien ik meerdere samsung apparaten thuis heb en deze koelkast heb kunnen bewonderen bij een media zaak was de keuze snel gemaakt.

Plus punten:
-lekker ruim, we hebben nog geen 1 keer meegemaakt dat de koelkast echt te vol is. En dat met twee kinderen.!
-makkelijk te bedienen water en ijsmachine. Vooral deze zomer heel veel gebruikt. Inclusief grote bak aan de binnenkant.
-Handige "switch lade" voor items die afgekoeld zijn naar de vriezer te verplaatsen, of, handig voor heel veel vleeswaren in te bewaren.
-En dan de dubbele deur. Ja die is echt een uitkomst als je even een fles of pak wilt pakken en dus niet de zwaardere deur hoeft te openen. Tevens blijft hierdoor de koeling verder gesloten. Ideaal.
-Mooi verlichting en makkelijk in te stellen temperaturen.

Mindere punten:
-mischien is het geluid wat de koelkast maakt wat harder dan normaal. Maar ik merk dit alleen als ik alleen in de ochtend beneden zit en hij slaat dan aan. maar echt een negatief punt is het niet.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Cornelis 06-02-2018

Mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RH58K6598SL

Goede koelkast ,mooie uitstraling,zeer goede vriezer, in één mum van tijd ijsblokjes. Zeer veel ruimte.

Miguel van der Vlugt 10-12-2017

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Samsung RH58K6598SL

Houdt rekening met de omvang van deze koelkast, hij is echt wel aanwezig. Het gebruik van deze Samsung is bijzonder prettig, erg veel ruimte in zowel het vries- als in het koel gedeelte. Wij zijn met 4 volwassenen + een schoonzoon die regelmatig mee eet en drinkt, maar alles past er vrolijk in. Voor deze "american dream" hadden wij een inbouw koelkast met diepvries en een tafelmodel vriezer in de schuur, dat is allemaal weg en nog hebben we ruimte over.
Aan de buitenkant zit een zeer duidelijk display om alles in te stellen en ook de ijsblokjesmachine zit op een prachtige hoogte. Deze machine gebruik je voor ijsblokjes, ijsschilfers en heerlijk ijskoud water.
Toch zitten er 2 minpuntjes aan deze koelkast, hij is qua geluid wel aanwezig, maakt echt wel een irritant geluidje.
De zijkant van de kast verwacht je dat het net zo mooi is als de voorkant, maar dat is dus niet zo, gewoon saai grijs, iets wat je in de winkel niet ziet als hij tussen andere koelkasten staat.
In zijn geheel , als je het mij vraagt zeg ik "ja ik wil". Vandaar de 9.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Erg veel ruimte
  • kant en klare ijsblokjes

Minpunten

• geluid
  • zijkant niet zo mooi als de voorkant

Jeffrey 29-09-2017

Schitterende koelkast met coole uitstraling. Echte aanrader

Geschreven voor: Samsung RH58K6598SL

Wij vinden het een mooie, erg ruime koelkast en een eyecatcher in onze moderne keuken. Samsung is een topmerk en vanwege de juiste koel/vries verhouding hebben we voor dit type gekozen. De werking is prima en de prijs-kwaliteitsverhouding is dik in orde

Pluspunten

• Mooi en ruim
  • Stille motor
  • Veel opberg mogelijkheden
  • Super mooie RVS uitstraling
  • Erg handige dubbele deur

Minpunten

• Geen ruimte in de deur voor 2 liter flessen

Robbie 17-09-2017

Gave koelkast

Geschreven voor: Samsung RH58K6598SL

Prachtige koelkast met veel opberg mogelijkheid. Een extra deur aanwezig om frisdrank uit de deur te pakken zonder dat heel de koelkast openstaat.
2 knopjes aanwezig om te kiezen of je water/ijsblokjes/crunch ijs wilt hebben. In de vriezer zit een bak waar veel ijs opgeslagen wordt. Ruime vriezer waar ook een lade aanwezig voor evt losse ijsjes.
Gewoon een top koelkast met een mooie voorfront.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Strak design

Minpunten

• ijs komt niet altijd uit de bak

Loes86 09-09-2017

Mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RH58K6598SL

Hele mooie koelkast . Handig in gebruik en er kan heel veel in . Een kant is voor de vries producten, super makkelijk, onze oude koelkast heeft alleen lades maar deze is met planken echt heel handig . Ook de mogelijkheid voor de ijsblokjes vindt ik leuk !

Pluspunten

• Kan veel in
  • Mooi om te zien

Ronald 26-08-2017

Mooie koelkast met grote vakken in de dubbele koelkast deur

Geschreven voor: Samsung RH58K6598SL

Supermooie koelkast lekker stil en ruim.
De vakken in de deur zijn lekker groot en de gesloten extra lade is ook super handig.

Ik zie maar 3 kleine verbeter puntjes.
1. Een handige plek voor het eierrekje
2. Een flessenrek had er voor deze prijs wel bij mogen zitten
3. Een 0 graden zone.

Pluspunten

• Ruime vakken in de deur
  • Producten in de koelkast zijn snel koud
  • Grote lades voor groenten en fruit

Minpunten

• Geen 0 graden zone