Samsung RH58K6357SL/EG zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RH58K6357SL/EG zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RubenO 13-10-2017

Super koelkast maar ijsblokjemachine kan sneller

Wij hebben deze koelkast aangeschaft voor op kantoor en we zijn allemaal mega tevreden ermee! Genoeg ruimte voor 8 man en hij werd snel koud/gevuld met ijs met de Power functie.
Het Design is heel strak en vooral de showcase deur ziet er goed uit. Let wel op dat je je vingers er niet tussen doet!

Het enige puntje is de ijsblokjesmachine. Deze is niet de snelste en hij doseert niet heel goed. Vooral het vermalen ijs kan vaak lang duren voordat er wat uitkomt.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Mooi Design
  • Hoge Kwaliteit
  • Mooie Showcase deur

Minpunten

• Mist afvoerputje
  • Ijsblokjesmachine mag iets verfijnder

Rubiya88 09-10-2017

Super veel ruimte

Het is een heel fijne ijskast als je een groot gezin hebt zoals wij. Heel veel opberg ruimte. Hij maakt bijna geen geluid waar ik mij in het begin toch zorgen over maakte. Hij maakt alleen het eerste uur dat je hem aansluit wat geluid omdat hij dan natuurlijk moet beginnen met koelen. Mooi uiterlijk en koelt echt heel goed je kan makkelijk zelf instellen hoe koud je de ijskast wilt hebben. Alleen jammer dat er niet een extra roostertje zit om het gelekte water op te vangen bij het gedeelte waar je gekoeld water uit de ijskast kan laten komen. Ook had er van mij wel een klokje in het beeldscherm mogen zitten waar je kan zien hoe koud de ijskast is.