Bosch Serie 4 KGN34VL35 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGN34VL35 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Roosje 19-04-2018

Mooi groot model

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN34VL35 rvs

Ruime koelkast met een grote diepvrieslade en twee kleinere. Mooi model in zilverlook.
Geruisloos en vries snel in. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• grote diepe vrieslade`s
  • zuinig in gebruik
  • geen ijsaanslag
  • genoeg groente lade`s

Minpunten

• tussen het flessenrek te weinig ruimte

Bliek 28-08-2017

Beste aankoop van het jaar.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN34VL35 rvs

Sta 100% achter deze aankoop. Ben on langs verhuisd naar Een kleiner huis omdat Ik nog Maar alleen Ben . Dit heeft helaas geen kelder daarom leek mij Een extra koelkast practisch voor het be waren van groenten fruit fris dank enz. Bovendie Wilde Ik Een kleiner even diepvries omdat Ik voor me alleen geen grote hoeveel heden meer nodig Heb.bovendien Heb ilk niet zoveel ruimte .dit exemplar is precies op Maar.Bosch is Een betrouwbaar merk , roept rijd taal uiterlijk dus weinig onder houd .zo Ben Ik tot deze keus gekomen en hoop er nog Veel plezier aan te belevenis.

Pluspunten

• Een kast
  • Overzichtelijke indexing.

Roland 10-08-2017

Bosch koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN34VL35 rvs

Produceert nogal wat geluid voor een nieuw energiezuinig apparaat, is best storend makkelijk door combi vriezer koeling indeling kan praktischer,vormgeving is goed
Al met al best tevreden op enkele minpunten na

Pluspunten

• Makkelijk 2in1

Minpunten

• Geluidsoverlast
  • Indeling

Karin 21-07-2017

Werkt prima, maar super onhandig qua indeling.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN34VL35 rvs

Prima koelvries combinatie, maar voor ons erg onhandig wat betreft de indeling. Enorme groentela, die alleen open kan als de deur helemaal open staat, wat ik niet prettig vind.
Veel extra snufjes, die voor mij niet hoeven en voor ons ook niet werken, want we hebben de koelkast helemaal anders ingericht en bepaalde lades en plateaus eruit gehaald, want ander kon er nog niet eens een karaf water in staan. Wel redelijk geluidsarm, wat prettig is. Functioneert goed.
Kortom ik zou dit model nooit meer kopen!

Pluspunten

• Werkt prima
  • Relatief stil

Minpunten

• Indeling.
  • Bediening groentela