Bosch Serie 4 KGN34VL35 - Reviews

A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

just_pery 14-08-2018

Goede koel/vrieskast met kleine tekortkomingen

Ben er blij mee maar een paar kleine minpuntjes.
Het rek om flessen op te leggen zou verstelbaar moeten zijn zodat je hem iets hoger kunt leggen, er kan namelijk niet veel onder het rek, als het een paar centimeter naar boven verstelt zou kunne worden dan zouden er ook flessen onder dit rek gelegd kunnen worden.
Ei rek los, zou beter vast kunnen zitten.
Het bakje om ijs te maken is rondweg waardeloos, of helemaal weglaten of iets beters verzinnen, Ik heb 10 jaar geleden een koelkast in Indonesia gekocht (Heb er gewoond) daar zat een ingenieus bakje bij om dus ijs te maken, van een concurrent met 2 letters ;-)
Geluiden, maakt dus allerlei geluiden, is niet echt storend.

Nu ben Ik toch wel blij met deze combinatie, veel ruimte, mooie LED verlichting die langzaam aangaat, alles lekker fris en koud, een biertje komt er lekker koud uit.
Vriesvak is lekker groot, dat is vooral gemakkelijk voor degene die brood in de diepvriezer leggen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Roosje 19-04-2018

Mooi groot model

Ruime koelkast met een grote diepvrieslade en twee kleinere. Mooi model in zilverlook.
Geruisloos en vries snel in. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• grote diepe vrieslade`s
  • zuinig in gebruik
  • geen ijsaanslag
  • genoeg groente lade`s

Minpunten

• tussen het flessenrek te weinig ruimte

Bliek 28-08-2017

Beste aankoop van het jaar.

Sta 100% achter deze aankoop. Ben on langs verhuisd naar Een kleiner huis omdat Ik nog Maar alleen Ben . Dit heeft helaas geen kelder daarom leek mij Een extra koelkast practisch voor het be waren van groenten fruit fris dank enz. Bovendie Wilde Ik Een kleiner even diepvries omdat Ik voor me alleen geen grote hoeveel heden meer nodig Heb.bovendien Heb ilk niet zoveel ruimte .dit exemplar is precies op Maar.Bosch is Een betrouwbaar merk , roept rijd taal uiterlijk dus weinig onder houd .zo Ben Ik tot deze keus gekomen en hoop er nog Veel plezier aan te belevenis.

Pluspunten

• Een kast
  • Overzichtelijke indexing.

Roland 10-08-2017

Bosch koelvriescombinatie

Produceert nogal wat geluid voor een nieuw energiezuinig apparaat, is best storend makkelijk door combi vriezer koeling indeling kan praktischer,vormgeving is goed
Al met al best tevreden op enkele minpunten na

Pluspunten

• Makkelijk 2in1

Minpunten

• Geluidsoverlast
  • Indeling

Karin 21-07-2017

Werkt prima, maar super onhandig qua indeling.

Prima koelvries combinatie, maar voor ons erg onhandig wat betreft de indeling. Enorme groentela, die alleen open kan als de deur helemaal open staat, wat ik niet prettig vind.
Veel extra snufjes, die voor mij niet hoeven en voor ons ook niet werken, want we hebben de koelkast helemaal anders ingericht en bepaalde lades en plateaus eruit gehaald, want ander kon er nog niet eens een karaf water in staan. Wel redelijk geluidsarm, wat prettig is. Functioneert goed.
Kortom ik zou dit model nooit meer kopen!

Pluspunten

• Werkt prima
  • Relatief stil

Minpunten

• Indeling.
  • Bediening groentela