LG GSJ361DIDV roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSJ361DIDV roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Ton Bressers 04-06-2019

Mooie goed ingedeelde koelkast

Geschreven voor: LG GSJ361DIDV roestvrijstaal

mooie koelkast met handige snufjes ,Goed overzicht van de producten ,vergt weinig onderhoud door het zelf ontdooi systeem en handige ijsmaker zonder aansluiting op de bestaande waterleiding in 1 woord Top.

Pluspunten

• hoeft niet op de waterleiding
  • Ruimte
  • ideale flessen deur

Erwin 06-02-2019

Groot en stil

Geschreven voor: LG GSJ361DIDV roestvrijstaal

Voldoet aan de verwachting. Mooie en stille koelkast. Het enige geluid is wanneer de ijsblokjes in de stortbak vallen en het stort mechanisme terug in positie verplaatst.

Ideaal dat er geen water aansluiting nodig is

Hij is groot, maar bespaart ook ruimte tov 2 koelkasten die we eerst naast elkaar hadden staan.

Makkelijk verplaatsbaar door kleine wielen aan de onderkant die ondersteunen bij verschuiven van de koelkast.

Door-in-door systeem ideaal voor energie besparing. Had nog mooier geweest als de koelkast deur ook nog deelbaar was zodat je naast de door-in-door ook nog alleen de totale bovenkant open kon doen.

Maar voor deze prijs een top product.

Pluspunten

• groot, gemak
  • stil
  • relatief eenvoudig verplaatsbaar
  • geen water aansluiting nodig
  • prijs

Minpunten

• duurt langer dan aangegeven neutrale smaak water

ziggy 05-07-2017

Absolute aanrader voor een mooie prijs!

Geschreven voor: LG GSJ361DIDV roestvrijstaal

Ondanks drie keer nameten was ik toch een beetje huiverig voor de grootte van de koelkast in mijn keuken. Nu ie eenmaal staat valt dat echt reuze mee. Doordat de koelkast wieltjes heeft is ie ook nog redelijk makkelijk te verschuiven als dat nodig is.

De koelkast heeft super veel ruimte en is handig ingedeeld. Helemaal met de fijne deur-in-deur.

Materialen voelen allemaal solide aan en is mooi afgewerkt. De planken zijn van gehard glas en de plastic lades rollen soepel. Bijkomend voordeel is dat de lades niet van dat keiharde plastic zijn (waarvan je denkt dat het bij het eerste tikje gaat breken). Het gebruikte plastic geeft een beetje mee, en dat vind ik zelf fijner.

In de achterplaat (in zowel koel als vriesvak) zitten ventilatiegaten. Deze zijn op een goede hoogte geplaatst (net onder ieder legplateau) waardoor je ze niet (of nauwelijks) kunt blokkeren met spullen. Dat is belangrijk voor de goede luchtcirculatie en temperatuur. Dat was bij mijn vorige koelkast niet het geval en daarom moest je altijd extra veel afstand vanaf de achterkant houden omdat ie ander ging aanvriezen. Daarmee verloor je dan ook veel ruimte. Dat is hier niet het geval.

Ik heb deze gekozen vanwege het waterreservoir voor ijs & koud water, zodat ik geen leiding hoef aan te laten leggen. Werkt uitstekend en het reservoir is groot genoeg (4L) voor een flinke voorraad ijs & koud water. Het is makkelijk bij te vullen. (Let alleen wel op: koud water kun je vrij snel tappen na het de eerste keer inschakelen, het eerste ijs komt echter pas na ca. 10 uur op gang.) Een traytje ijs duurt ongeveer 1 a 1.5 uur....dus na ongeveer een dag is het hele ijsreservoir vol. Wil je de ijs-functie niet gebruiken dan kun je de ijsmaker eruit halen en vervangen door een extra rek in de deur...maar voor ijs koop je volgens mij zo'n koelkast juist ;-)

De koelkast is heel stil. Hij staat bij mij in een open keuken en mijn vorige hoorde je continu aanslaan of tikken. Deze totaal niet. Het enige geluid dat je hoort is als ie z'n ijsbak leegt en opnieuw bijvult met water....maar dat wordt minder zodra het ijsreservoir vol is. Dus dat is voor mij geen nadeel.

Als ik al iets 'negatiefs' moet noemen, dan is dat het piepje voor de open deur(en). Dat staat nogal strak afgesteld op (ik geloof) 1 minuut, en kun je niet aanpassen...wel uitschakelen als je wilt. Daarnaast piept ie volgens mij niet als je de deur-in-deur niet goed dichtdoet.

Absolute aanrader voor een mooie prijs!

Pluspunten

• Heel veel ruimte
  • Stil
  • IJs & koud water met reservoir, geen leiding nodig
  • Grootte valt reuze mee
  • Mooie afwerking

Minpunten

• Als ik al iets moet noemen:piepje van de open deur

Veerle 12-01-2017

Ruime amerikaanse koelkast

Geschreven voor: LG GSJ361DIDV roestvrijstaal

Zeer ruime koelkast en diepvries, wij hebben speciaal voor dit model gekozen omdat het niet op de waterleiding dient aangesloten te worden. Daarenboven is hij ook nog eens zeer stil, af en toe hoor je wel de ijsblokjes vallen en dan ook water nemen maar dit is te verwaarlozen.

Pluspunten

• door in door
  • geen wateraansluiting nodig
  • verlichting