LG GSJ560PZXV - Reviews

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
394 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSJ560PZXV op Kieskeurig.nl.

Victor uit Almere 08-02-2017

Mooie ruime Amerikaanse koelkast.

Geschreven voor: LG GSJ560PZXV

Mooie ruime Amerikaanse koelkast. De door-in-door is een handige en energiebesparende bijkomstigheid. De koelkast helt een beetje naar achteren. Volgens LG gaan de deuren makkelijker dicht en is het niet schadelijk voor de koelkast. Verder kan de koelkast op de waterleiding worden aangesloten. Ook werd er een waterfilter, die met een meegeleverde slang, tussen de waterleiding en de koelkast uitwendig kan worden aangesloten. Volgens LG is het in Nederland niet nodig om een waterfilter te gebruiken, want het water is schoon genoeg. Aangezien na aansluiten van de meegeleverde waterfilter, deze op de grond (of op een verhoging ligt heb ik het niet gebruik. Het aanmaken van ijs duurt wel relatief lang.
De koelkast maakt weinig geluid.
Bij Bemmel & Kroon had ik deze koelkast gekocht, want daar was het goedkoper en de service is uitstekend. Verder reageert de klantenservice snel.

Pluspunten

• Relatief zuinig A+
  • Mooi ruim
  • Door-in-door
  • Snel reagerende klantenservice

Minpunten

• De handleiding is te summier

Somai 01-06-2018

Heel mooi koelkast,heb er geen spijt dat ik die heb gekocht

Geschreven voor: LG GSJ560PZXV

Mooi en groot koelkast met grote vriesruimte en koelruimte. vooral dat deur in deur is ideaal. Voor dagelijks gebruik ik de kleine deur.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Hij is op wielen

Minpunten