LG GSJ961NEBZ zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSJ961NEBZ zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

peter 05-05-2018

zeer mooie amerikaanse koelvries combinatie van LG

Geschreven voor: LG GSJ961NEBZ zilver

Deze kast ziet er zeer mooi uit en heeft zeer goede prestaties. mooie verlichting , hoeft niet aangesloten te worden op de waterleiding, zeer handige door in door. veel bergruimte. gewoon top product.

familie 17-08-2017

Aanrader

Geschreven voor: LG GSJ961NEBZ zilver

We hebben voor deze koelkast gekozen omdat deze niet op de waterleiding hoeft te worden aangesloten. Daarvoor in de plaats zit er een 4-liter watertank in de koelkast. Het zou handig zijn als je een seintje krijgt als deze leeg is of als je deze niet goed hebt teruggeplaatst (is ons dus al een paar keer overkomen). De koelkast is echt heel erg stil (wij hebben een open keuken), we horen de koelkast alleen als er een nieuw ijsklontje klaar is en deze in de voorraadbak terecht komt. Het door-in-door systeem is heel handig, creëert extra ruimte en voorkomt dat je de hele deur open moet doen. Er zit een rek in waar bv de frisdrankflessen heel handig inpassen en ook de lades zijn heel soepel te openen en te sluiten. De verlichting van binnen is erg mooi.

Pluspunten

• stil
  • veel koelruimte
  • hoeft niet op waterleiding te worden aangesloten

Minpunten

• watertank lastig terug te plaatsen

Keukenprins 06-08-2017

Machtig mooi ding

Geschreven voor: LG GSJ961NEBZ zilver

Ik zat te twijfelen tussen een 9 en een 10 omdat ik gewoon maar heel weinig minpunten weet aan deze Amerikaanse koelkast. Hij ziet er enorm "cool" uit en ook qua vormgeving binnenin en functionaliteit zie ik weinig tot geen dingen om te verbeteren. Voorzien van allerlei snufjes en uiteraard, inmiddels onmisbaar bij een hippe koelkast, een ijsblokjesmaker. Dit juweeltje in je keuken kan ik je van harte aanbevelen.

Pluspunten

• uiterlijk
  • er kan ontzettend veel in

Minpunten

• redelijk deukgevoelig

linda0478 22-07-2017

Ton aan ruimte

Geschreven voor: LG GSJ961NEBZ zilver

Wat een super mooie en handige koelkast is deze LG. Hij is wel iets aan de prijs maar dat ben je zo vergeten als hij is je keuken staat. Wij hebben voor dit model gekozen omdat hij heel ruim is , zowel koel als vries gedeelte. Hij heeft een waterreservoir waar 4 liter water in kan. En in de vriezer maakt hij daar mooie ijsblokken van of gecrusd ijs als je dat liever hebt. Hij is dus niet op de waterleiding aangesloten wat wij een megaplus vinden. De glazenplanken zijn mooi en de bakken ruim en oogt erg luxe. Binnen in heb je led verlichting wat een mooie warme gloed geeft en zuinig is. Hij maakt verder zeer weinig geluid.

Pluspunten

• energie zuinig
  • Groot
  • geluidloos

Minpunten

• prijsis aan de hoge kant

Tris 10-07-2017

Creme de la creme

Geschreven voor: LG GSJ961NEBZ zilver

Sinds 2 weken in het bezit van de LG koelkast. In het begin erg wennen aan het formaat. Maar dat is ook echt het enige minpunt wat ik kan verzinnen. Over het koelgedeelte en vriesgedeelte is goed nagedacht met betrekking tot indeling. De planken zijn zo ingedeelt dat je flesjes bier in het vriesgedeelte rechtop kunt zetten. Zet de functie expressfreeze aan en je hebt binnen 25 minuten ijs en ijskoud bier. Het ijsklontmechanisme werkt perfect alleen is het ff oppassen dat je niet een volle glas met drinken laat vullen met ijsklontjes, want deze komt er met een snelheid van mach 2 uit en knoei je erg veel. Ook is het handig dat je alleen een deur voor je drinken open kan doen dit bespaard door de jaren heen erg veel energie.
Over betrouwbaarheid kan ik dus nog niks zeggen ik heb de koelkast pas 2 weken.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • logische indeling
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• Formaat

Ivettte 05-07-2017

Deur-in-deur-koelkast

Geschreven voor: LG GSJ961NEBZ zilver

Wij wilden altijd al een Amerikaanse koelkast hebben, hoe gaaf, zo'n groot ding en altijd ijsklontjes bij de hand! En groot is ie!!! Toen ze m kwamen bezorgen werd er eerst gekeken of hij wel door de deur paste (gelukkig wel). Achteraf blijken de deuren vrij makkelijk verwijderd te kunnen worden dus ook als je smallere deuren hebt in huis moet het lukken! De koelruimte is enorm! En ideaal is de mogelijkheid om de bovenste helft van de koelkastdeur gedeeltelijk open te kunnen doen. Bespaart energie. Zet er de boodschappen in de dagelijks gebruikt, echt heel fijn!

Pluspunten

• Door-in-door
  • Veel koelruimte
  • Stil

Minpunten

• Past niet zomaar overal
  • Crushed ice toch behoorlijk grote stukken

Jorn 21-05-2017

LG Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: LG GSJ961NEBZ zilver

Hoi wij hebben gekozen voor de LG Amerikaanse koelkast omdat wij wat eisen hadden voor onze nieuwe koelkast op papier zou dit hem moeten zijn .

Na het ontvangen van de koelkast meteen in gebruik genomen omdat de koelkast nu voor het eerst op temperatuur moet komen had ik wel wat geluid verwacht maar dat kwam niet heb zelf gekeken of ik hem wel echt had aan gezet dus van geluid geen spraken en dan onze producten van onze oude naar de nieuwe verhuizen we hadden altijd een goed gevulde koelkast maar de LG laat zijn dat alles groter kan dus inmiddels onze half volle nieuwe koelkast ingedeeld wat overigens heel simpel was te doen door de slimme en ruime laden en planken ook is de koelkast goed verlicht door middel van mooie led verlichting .
Ook het Vries gedeelte is aan de flinke kant en overzichtelijk ingedeeld het touch screen aan de voor zijde is netjes afgewerkt en vriendelijk in het gebruik omdat wij het no plumbing model hebben .hebben we geen last van leidingen in onze keuken ook is de ingebouwde 4 litertank ruim voldoende voor ijsblokjes en lekker koud water de door in door is een uitvinding op zich heel makkelijk een fles drinken pakken zonder dat alle koude lucht verdwijnt ook is de tussen plaat bij de deur transparant zodat je toch een kijkje kan nemen in de hele koelkast zonder deze helemaal te openen al met al niet aleen op papoer was dit de juiste koellast voor ons maar in de praktijk komt hij écht tot zijn recht en zal hem zeker aan raden aan iedereen als je van gemak en ruimte houd dan .
Mvg Jorn

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Groot
  • Geluid loos

Peter 30-05-2017

Leuke review.
Ik zou deze koelkast zelf ook willen kopen maar vroeg me af of de mogelijk er is om hem op de waterleiding aan te sluiten. Ik heb dit namelijk voorzien in mijn keuken.

Peter 30-05-2017

Leuke review.

linda0478 19-05-2017

Geweldige mega koelkast

Geschreven voor: LG GSJ961NEBZ zilver

Deze LG is een mega aanrader
De eerste keer dat ik hem zag viel het mij niet heel erg op dat hij zo groot was. Een keer thuis op zijn plek wel.
Hij paste ook maar net aan, hij is een stuk breder dan onze oude Amerikaanse koelkast .
Ik ben echt verliefd op mijnnieuwe koelkast.

De Door-in-door, ik weet niet wie dit heeft uit gevonden maar ik vind het geniaal. De kinderen pakken nu drinken zonder
dat ze de rest van de koelkast overhoop halen. Daar dus al een plus punt.
Het koel gedeelte is zo ruim dat hij bijna op een normale lijkt. Mooie ruime glazen planken, leuke laatjes waar je heel makkelijk en schoon je
vleeswaren in kwijt kunt , met een handig klepje die vanzelf dan weerdicht gaat. Er zitten onderop 2 mooie groente/fruit laden. Mooi diep zodat je er genoeg in kwijt kunt. En ik moet heel eerlijk zeggen ,
mijn groenten en fruit blijft mooi vers en knapperig.

Vries gedeelte
Wij hebben wel expres voor de "no plumbing" gekozen omdat ik niet dol ben op die leiding vanaf de kraan.
Als je een lekkage krijgt duurt het lang voor dat e er achterkomt. En dat heb je dus niet met deze LG
Er zit in het koelgedeelte namelijk een bak waar je 4 liter water in kan en hij doet dan zelf de ijsblokjes vullen...erg slim dus.
Verder heb je hier ook genoeg ruimte om je vlees en andere vrieswaar in kwijt te kunnen. LG heeft qua design ook goedzijn best gedaan.

Mooie led verlichting en het display zit er ook mooi strak en makkelijk bedienbaar uit.
Hij is ook nog eens energie zuinig en zo goed als geluidloos. Met dat laatste ben ik wel heel erg blij mee.
Wij raden hem zeker aan.

Pluspunten

• Groot
  • Ruim
  • mooi design
  • geluidloos
  • energie zuinig

Gr8slayer 16-05-2017

Grote geavanceerde jongen

Geschreven voor: LG GSJ961NEBZ zilver

Sinds een week heb ik deze flinke jongen in de keuken. Het is werkelijk een plaatje. Hij is vrij breed en minder hoog dan een traditionele koel/vries combinatie. Dit komt doordat het rechterdeel eigenlijk koelkast is en het linkerdeel het vriesgedeelte. Beide delen hebben nog een extraatje. Links zit de ijsblokjesmaker met 3 opties. Blokjes, gecrunched ijs of koel water. Hier kun je ook de temperatuur regelen en nog wat standen instellen. Rechts is het extraatje de dubbele deur met minibar. Hier kun je dus je lekkere flessen koud zetten, of uiteraard iets anders naar eigen inrichting. Wat voor mij een minpunt is is dat hij redelijk vlekgevoelig is. Ook moet je zorgen dat de enkele rechter deur klikt bij het sluiten, die kun je dus bijna niet dicht laten vallen. Dit is natuurlijk een kwestie van gewenning. Wat me uitstekend bevalt is de zee van ruimte binnenin. Met gemak kon ik alles van de oude naar de nieuwe koelkast verplaatsen en toen ik klaar was had ik stevig het gevoel dat ik maar even naar de supermarkt moest om hem aan te vullen. Al met al denk ik dat als je het geld kunt missen dat je super blij met deze koelkast zult zijn. Dit was voor mij misschien wel stiekem een beetje een jongensdroom die in vervulling is gegaan.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Dubbele koelkastdeur met minibar
  • Veel snufjes en mogelijkheden

Minpunten

• Vlekgevoelig