Miele KFN 29042 D ws wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele KFN 29042 D ws wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ger 04-03-2017

Luxe en zuinige (A++) no frost Koel/diepvries combinatie

Geschreven voor: Miele KFN 29042 D ws wit

De grote inhoud van koel en diepvries.
Goede Led verlichting.
Strak model.
Geen deur grepen( weggewerkt)
Geruisloos

hajopie 03-03-2017

te mooi om waar te zijn en dat is ook zo

Geschreven voor: Miele KFN 29042 D ws wit

Gekozen omdat deze koel/vriezer 4 diepvries laden heeft. Maar gaat heel snel stuk. Dat begint met rare geluiden, tot harde knallen.

Pluspunten

• 4diepvriesladen

Minpunten

• maakt veel rare geluiden
  • ouder dan 5 jaar nog niet meegemaakt met dit type

Officiele reactie van Miele 06-03-2017

Vervelend om te vernemen dat de koel/vriezer harde knallen maakt. Wij willen u adviseren om een afspraak met een technicus van Miele te maken. Als u dat nog niet gedaan heeft wilt u dan zo vriendelijk zijn om uw adres gegevens per mail te sturen naar webcare@miele.nl , dan nemen wij contact met u op.

Sonja Sprenkels 01-03-2017

koel/vriescombinatie met plus kenmerken

Geschreven voor: Miele KFN 29042 D ws wit

door verandering van de deur draairichting en het niet uitsteken van handvaten maakt deze koel/vriscombinatie passend in alle keuken opstellingen.

Pluspunten

• deuren geven piepsignaal als ze te lang open staan
  • regelt het ontdooien zelf

Minpunten

• prijzig
  • laden van vriezer moegen net wat dieper zijn

willemcj 28-01-2017

Luxe en zuinige (A++) grote nofrost koel/diepvriescombinatie

Geschreven voor: Miele KFN 29042 D ws wit

Dit is de grootste koel/diepvriescombinatie (4 vriesladen onder, koelruimte boven, 60cm breed, totaal ca 2m hoog) die er bestaat. Het is een mooi strak model met goede led verlichting binnenin en een uitgebreid menu. De temperatuur voor het koel- en het vriesgedeelte is afzonderlijk zeer precies en tot op de graad nauwkeurig in te stellen. Hij is verder nofrost en hoeft nooit ontdooid te worden. Ook is het prettig dat je het alarm als de deur te lang open staat kan aanpassen of zelfs uitschakelen. Mijn vorige Miele ging na ruim 5 jaar al stuk, daarom heb ik de duurzaamheid slechts een voldoende gegeven. Positief is dat ik van Miele een zeer grote korting kreeg op de aankoop van de nieuwe.

Pluspunten

• uitgebreid menu
  • alarmfunctie is aanpasbaar/uitschakelbaar
  • uitstekende service/coulanceregeling van Miele

Minpunten

• de duurzaamheid moet nog bewezen worden

Dorothé 26-01-2017

Voortreffelijke GezinsKoel- Vrieskast

Geschreven voor: Miele KFN 29042 D ws wit

Wij hebben een groot gezin met 10 kleinkinderen die regelmatig bij ons mee eten. Een grote koel-vrieskast is dan een must.
Hij moet dus veel koel- en vriesproducten kunnen herbergen en op temperatuur blijven. De deuren moeten tegen een stootje kunnen en meegaan (per dag gemiddeld vijftig keer open/dicht).
Hij moet strak, ruimtelijk, duurzaam en mooi afgewerkt zijn zoal van binnen als van buiten. Een sieraad voor in de open keuken.
Wat heel mooi en slim is afgewerk is de digitale temperatuur-indicatie aan de binnenzijde, waardoor je aan de buitenzijde geen opzichtige verlichting hebt.
De deurgrepen zitten in de zijkanten van de deuren (dus geen loskomende en vieze handgrepen meer!
Het vriezen en dooien gaat automatisch en zorgt ervoor dat je geen ijsafzetting en waterlekkage meer hebt.
Iedereen raad ik aan een servisch-kontrakt erbij te kopen voor tien jaren. Je weet het nooit.
Miele is een professioneel merk en geeft een voortreffelijke service. Ook na de aankoop! Wij kunnen daarover meepraten na veertig jaar trouwe klant.
Kortom, als u een goed product wil dat raad ik beslist dit merk aan.

Officiele reactie van Miele 02-02-2017

Het is helaas niet meer mogelijk om een service contract bij Miele af te sluiten.