Bosch KGE39BI40 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 43 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Pipo & Mamaloe 22-09-2017 Product paar dagen in bezit

Te gek Grote koelkast

Heerlijk ruim koelgedeelte! handige flessenvanger in deur, inklapbaar wijnrek is zeer handig! Zuinig met stroomverbruik voor zo n grote koelvries combi.
Voor zo n grote combi zeer goede prijs kwaliteit verhouding, mooi design alhoewel de handgrepen iets fraaier zouden mogen zijn, is slechts een detail.
eenvoudig in te stellen temperatuur voor koel en vries via een display met up en down toetsen.

Pluspunten

• energieverbruik
  • ruimte
  • Fluisterstil

A 18-09-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne, grote koelvriescombinatie

We hebben gekozen voor deze combinatie van Bosch vanwege de praktische indeling. Verder is de koelkast zuinig en heeft hij een mooie designuitstraling.

Pluspunten

• zuinig
  • design
  • indeling
  • hoogte

Fam Laar 14-09-2017 Product paar dagen in bezit

mooi groot koelgedeelte, met led verlichting

Vervangen van de bestaande inbouwkoelkast lukte niet; daarom gekozen voor een vrijstaande
koel-vriescombinatie van Bosch.
Mooie grote koel-vriescombi door het RVS uiterlijk. Groot volume door de hoogte van 2 meter
en het koelgedeelte mooi op ooghoogte. Een sieraad in onze keuken.

Pluspunten

• groot volume koelgedeelte
  • koelgedeelte op ooghoogte
  • mooi RVS uiterlijk

Minpunten

• geluidsarm, maar toch hoorbaar

Marc 13-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooie koelvriescombinatie van Bosch

Ontzettend blij met deze aankoop. De combinatie voelt stevig en prettig aan. Bij het openen van het koel gedeelte springt er gelijk een mooi heldere led verlichting aan. 4 glazen (saftey glass) leg planken, een vlees bak en een grote groente bak vullen het koel gedeelte. Onder een van de legplanken kin je nog een extra plank uitschuiven waardoor je 5 ipv 4 legplanken hebt. De ruime groente bak is iets waar ik persoonlijk wel erg blij mee ben. Verder zitten er in de deur 4 ruime bakken waarvan de bovenste kan worden afgesloten met een deksel. Ook het vriesvak beschikt, naast 2 normale lades, over een grote lade. Dit geeft net wat meer gemak (vind ik) om sommige producten op te bergen. Al met al ben ik erg enthousiast over dit product 😃

Pluspunten

• Ruim
  • Led verlichting
  • Stevige kwaliteit
  • Saftey Glass
  • Ruime groentebak

Fam. van Steenbergen 06-09-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke ruime en super zuinige koelkast met mooi uiterlijk

Ter vervanging van een inbouw koelvries combi gekozen voor een vrijstaande koelkast. Waarom? Prijs verschil is aanzienlijk en veel betere eigenschappen. Ons oog viel op deze Bosch vanwege het volume, de zuinigheid en het uiterlijk (RVS en geen vingerafdrukken).
Nu een aantal weken in gebruik en we blijven ons verbazen over de ruimte van vooral de vershoud bakken. Echt ideaal.
Ook fijn is de LED verlichting. Echt veel licht.
Het is wel wat wennen omdat er toch meer geluid is t.o.v. een inbouw koel/vries combi.
Wij zijn erg tevreden met deze aankoop en de Duitse degelijkheid.

Pluspunten

• De ruimte in de koelkast
  • Geen vingerafdrukken op de RVS deuren
  • Erg zuinig

Minpunten

• Wat meer geluid dan een inbouw variant

MM 29-08-2017 Product paar weken in bezit

Top koelkast!

Groot, mooi ruim en zuinig. Wat een verademing vergeleken met onze vorige koelkast, deze was (maar) 30 cm lager, maar effectief kan er voor je gevoel nu 2 keer zoveel in. Prachtig design, makkelijk schoon te houden, erg stil en super goede verlichting. Veel waar voor je geld en na een maand gebruik zijn we zeer tevreden over dit product.

Pluspunten

• Ruim
  • Goede verlichting
  • Slimme indeling (verschillende lades/zones)

Minpunten

• Geen tot nu toe!

Lia 22-08-2017 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijk en ruim

Een hele mooie en overzichtelijke koel vriezer. Goede indeling en super stil. Een heel mooi uiterlijk. Heel blij mee.

Pluspunten

• Ruim
  • Overzichtelijk

Robert 18-08-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch KGE39BI40

Robuuste en strak vormgegeven koelvriescombinatie. Geen op- of aanmerkingen. Goede indeling, slechs 38db. In combinatie met de cashback actie van Bosch een goede koop.

Karo 17-08-2017 Product paar dagen in bezit

mooie en ruime koelkast

Ik heb de koelkast maar enkele dagen. Voor zover bevalt het prima. Door de ventilatie wordt het overal gekoeld. De bediening is makkelijk. Koelkast is lekker ruim. Maakt weinig herrie. Voor zover geen minpunten ontdekt.

Pluspunten

• Mooi, ruim en stil

Minpunten

• voor zover geen ontdekt

Ria 15-08-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie en ruime koel en diepvriescombinatie

Ja ben hier heel erg blij mee,hij staat heel mooi in je keuken. Hij is ruim en zeker praktisch ingedeeld.
Alles is zeker van een goeie kwaliteit.
In één woord kwaliteit voor je geld.

Pluspunten

• Veel rruimte
  • Perfecte indeling

Minpunten

• Geen minpunten
  • Geen minpunten

delshine 14-08-2017 Product paar weken in bezit

grote zuinige koelkast

deze koelvriescombinatie is stil zuinig en erg vriendelijk in het gebruik groente en vlees blijven veel langer vers ook was de aanschafprijs in verhouding tot gelijksoortige combinaties van andere merken bijzonder gunstig.

Bianca 12-08-2017 Product paar weken in bezit

Mooie grote koel/vriescombi

Ziet er prachtig uit
Werkt perfect
Lekker zuinig
Veel ruimte
Prijs/kwaliteitsverhouding dik in orde!

ineke van der veen-bakker 09-08-2017

Koel-diepvries kast

Wij zijn heel gelukkig met deze koel-vries combinatie.we hebben extra hoge kast genomen, je krijgt er dan extra ruimte bij. Hij is heel goed van verdeling. Ik hoef me niet te bukken om wat in de koelkast leggen. Wij zijn al wat ouder, en zo kunnen wij extra levensmiddelen aanschaffen als onze lift kapot is of erg slecht weer. Helemaal praktisch is de enorme la voor vershoud producten. Zo kunnen wij extra vers fruit en groenten kopen. Het blijft er echt waar heel vers in. Al het fruit doe ik in de kast, zodat we zomers geen last hebben van fruitvliegjes.hij staat heel goed in een open keuken. Ik vind hem zelfs mooi en modern. Ik moet er steeds naar kijken zo mooi vinden wij hem en natuurlijk heel gemakkelijk in onderhoud. Het opklapbare rekje is erg gemakkelijk voor blikjes. Ja, WIJ ZIJN ERG BLIJ EN GELUKKIG MET DEZE KAST?

Pluspunten

• Opklapbaar rekje voor blikjes
  • Grote groente en fruitla
  • Apart bakje in grote groentelade
  • Gemakkelijk schoon maken
  • Erg zuinig in gebruik

dick 08-08-2017 Product paar weken in bezit

Koel/vries combinatie

I.v.m mijn verhuizing had ik een nieuwe koel/vries-combinatie nodig.
Deze is zo fluisterstil dat ik met mijn oor tegen de kast moest luisteren of die werkt.

Pluspunten

• zeer energiezuinig
  • fluisterstil
  • mooie vorm/design

Edwin 08-08-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig design

Product is erg mooi, zowel van buiten als van binnen. De RVS strips aan de binnenkant van de koelkast geven deze een uniek karakter. Daarnaast is de indeling van de koelkast erg fijn en ook nog eens heel makkelijk te verstellen. Ook is de koelkast energiezuinig en maakt deze erg weinig herrie.

• Energie
  • Indeling

swessel 07-08-2017

Eindelijk een stille koelkast en mega veel inhoud

We komen van een hele oude koelkast en dan is deze overstap echt gigantisch. Inhoud van zowel koel als vriesgedeelte is ideaal. Geluid is heerlijk en ook de metalen afwerking is conform onze wensen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Annette 02-08-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime koelvriescombinatie

Het is een ruime koelkast. Heerlijk stil. Makkelijk in te stellen. Het heeft een goede indeling. Veel gebruikers gemak.

Pluspunten

• Heel zuinig

A.h.aarsen 01-08-2017 Product paar weken in bezit

Bosch koel vries kombinatie kge 39b140

Wat een prachtige koelvriescombinatie kombinatie is dit
Een zeer overzichtelijke indeling makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Ruim

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Verhuizer 26-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie grote koelkast met strak design

Zwanger zijn tijdens de warme dagen en verhuizen en daarbij verbouwen, vraagt om verkoeling. Gelukkig moesten we nog een koelkast aanschaffen haha ;)
Erg blij met deze grote kast in de keuken, mooi formaat, strak qua design, stil, en werkt echt heel snel!
Na een warme klusdag konden we al snel genieten van het pak ijs dat de buurvrouw spontaan had gebracht! En hoefden we niet alles tegelijk op te eten, mr konden deze goed bewaren in onze nieuwe aanschaf!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen, en dus snel verkoeling
  • Goed stil
  • Mooie overzichtelijke ruimten
  • Erg zuinig
  • Strak design

Burak 23-07-2017 Product paar dagen in bezit

Stille koelkast

Nadat mijn Samsung koelkast defect is geraakt, zijn we overgestapt op dit model van Bosch. Zeer tevreden mee, muis stil, al zeer snel op zijn temperatuur, handige opberg bakjes. Mooiste van alles is dat er een Led lampje in zit wat alles helder oplicht. Apparaat is ook zeer zuinig, heel tevreden mee en ik kijk er naar uit om er veel gebruik plezier mee te hebben!

Minpunten

• N.v.t.