Bosch Serie 6 KGE39BL40 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 95 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 KGE39BL40 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Kris 12-08-2017

Ruime koelkast

Wij zijn blij met onze nieuwe koelkast. Hij is zuinig A+++ en mooi van indeling.
Weinig lawaai. En veel ruimte.

Jan 12-08-2017

Mooie koelkast. Goede prestaties

De koelkast ziet er aantrekkelijk uit. De prestaties zijn goed. Bovendien erg zuinig in stroomverbruik. De flexibele indeling is erg handig. De grote groente en fruitlade, met wisselende luchtvochtigheid, is erg gemakkelijk. Apparaat is zeer aan te bevelen

Pluspunten

• Uitrrlijk
  • Flexibele infeling

Lucia 08-08-2017

Prachtige koelkast

Wij zijn trouw aan het merk Bosch. De producten in het algemeen kunnen jaren meegaan en zien er erg modern en mooi uit.

J simons 01-08-2017

Functioneel

Mooie koelkast die zeer weinig geluid maakt. Goed koelt en heel fijn een alarm laat horen wanneer de koelkast deur niet goed dicht zit. De extra lade voor vlees (waren) is echt ideaal en een handige grote bak in de vriezer! Super prijs / kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Extra ruimte voor vleeswaren
  • Grote bak in de vriezer voor bijv pizzas
  • Heel erg stil
  • Heel erg zuinig

A.aarsen 29-07-2017

mooie overzichtelijke koelkast

Een ruzie overzichtelijk ingedeelde koelkast .
Zeer makkelijk ongebruik
Ook tijdens vakantie gebruikt dit model zeer weinig stroom ,je kunt hem instellen op vakantie
Ik ben er ape trots op dat ik dit model in mijn keuken heb staan

Pluspunten

• De indeling van de laden in koel gedeelte
  • Mooien overzichtelijk ook de vakken in de deur

Minpunten

• Iets smaller dan de vorigekoelkast van bosch

Jordy 29-07-2017

Goede indeling

goede indeling, lekker ruim en zeer stil! een aanrader. Bij mij staat hij in de open keuken en hoor de koelkast niet.

Pluspunten

• Ruim
  • Goede indeling

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden

Kevin 25-07-2017

Grote zeer zuinige koelkast

De koelkast is net zo hoog als de koelkast die ik hiervoor had, maar wel een stuk dieper waardoor wij er veel meer in kwijt kunnen. Daarnaast hebben wij deze koelkast gekozen doordat deze erg zuinig is vergeleken met koelkasten die een keer zo klein zijn. Door diverse lades in de koelruimte kun je vlees en vis rond de 0 graden bewaren en groente en fruit in een vochtige ruimte. De supercool functie is erg fijn als je een nieuwe fles drinken (of iets anders wat snel koud moet worden) in de koelkast zet. De koelkast is efficiënt ingedeeld en door de uitschuifbare plateaus kun je overal makkelijk bij.

Pluspunten

• zeer zuinig
  • veel ruimte
  • ruime vrieslades
  • supercool/freeze
  • uitschuifbare plateaus

Tony 23-07-2017

Veel ruimte en makkelijk instelbaar.

Omdat ik veel groenten invries door veel oogst uit mijn moestuin, maar ook een koelkast met veel ruimte nodig heb om groenten lang te bewaren om deze toch vers te eten heb ik gekozen voor deze koel vries combi.
Heb deze gekozen om de speciale vitafresh laden onderin die groenten en fruit lang bewaren op de perfecte temperatuur, zeker omdat ik zoveel groenten oogst, en niet altijd tijd heb ze in te vriezen.

De 3 vrieslades onderin geven genoeg ruimte om je overschot in te vriezen bij grote oogst.
En de temperatuur is perfect instelbaar en zichtbaar op het display, geen vage cijferstand 1 tot en met x waar je niks mee kan bij andere koelkasten. Een perfecte koel-vries combi voor moestuinders en seizoensgroenten eters..

Al met al een perfecte koel-vries koelkast voor vegetariërs, moestuinders en mensen die veel groenten en fruit eten.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Temperatuur makkelijk instelbaar
  • Temperatuur in echte graden
  • Genoeg vriesruimte
  • Alarm dat aangeeft of hij openstaat

Minpunten

• Geen echt minpunt, maar groot zorg dat hij past!

carlos 19-07-2017

prima zuinige koelkast

heb gekozen voor een energie zuinige bosch koelkast omdat ik veel op vakantie ben . het draait heel silent en is erg zuinig . alles blijft lekker koel en is heel ruim

sasa san 18-07-2017

Bosch is the boss

The fridge is really suitable - easy to use, well organised and nicely working. It sure is a good catch.

Pluspunten

• big enough yet not too big
  • good organisation
  • silent operating

Fantastische koelkast 18-07-2017

fantastische koelkast

Mooie moderne gezinskoelkast. Vooral mijn kinderen vinden het echt ideaal. Mijn jongste heeft al aangegeven. dat mocht hij op zichzelf wonen. Dat hij dan gewoon de koelkast meeneemt. Een echte aanrader dus.

15-07-2017 15-07-2017

Ik heb een Vries koel combinatie aan geschaft

Ik heb op de PC een dag gekeken wat ik moest kopen voor mijn geld en toen is het deze Bosch geworden hoe hij bevalt kan ik nog niet beoordelen van wege de korte tijd in mijn bezit te hebben volgen de keer beter.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Een goed gevoel over mijn aankoop 14-07-2017
  • Goede en meelevende personeel

Minpunten

• Nog niet

A.A.M.van aam 14-07-2017

KGE39BL40

Mooi design
Geluidloos
Lekkergroot
Zeer zuinige koelkast A+++
Zeer vlotte en vriedeljke leveringen plaatsing,
pluim voor de mannen

Ramona 12-07-2017

Grote koelkast met mooi design

De koelkast heeft veel koel- en vriesruimte. Hij is zeer energiezuinig. In de koelkast bevinden zich 2 Vitafresh lades, een voor vlees en de ander voor groenten/fruit. Deze lades zijn ideaal want producten worden er rond de 0 graden gekoeld. Ideaal! De koelkast heeft LED verlichting en een digitaal scherm waarop je kunt zien hoe koud het in het koel- en vriesgedeelte is. De temperatuur kun je ook aanpassen. Ook zit er een alarm in dat afgaat als een deur te lang openstaat.
Je krijgt er wat accesoires bij zoals koelelementen en een eierenhouder.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • 2 Vitafresh lades
  • Ruime koel- en vriesruimte

Minpunten

• Vriesgedeelte is redelijk snel vol

Gert 10-07-2017

Enorme koelkast voor een vriendelijke prijs

Onze vorige koelvriescombinatie was inmiddels ongeveer 15 jaar oud en aan vervanging toe. Na het nodige zoeken op internet besloten om de KGE39BL40 van Bosch aan te schaffen bij 1 van de grote winkelketens op dit gebied.
De koelkast heeft indrukwekkende afmetingen en dito Inhoudsmaten. De zijkanten zij grijs en de voorkant een RVS-look. Geen RVS dus onze magneetjes kunnen er terug op.
De temperaturen voor koelen en vriezen zijn eenvoudig en afzonderlijk van eokaar m.b.v. tiptoetsen digitaal instelbaar. Als grote hoeveelheden ongekoelde waren worden geladen kan de stand superkoelen en supervriezen worden ingeschakeld waaardoor de temperatuur tijdelijk extra wordt verlaagd. De vriezer beschikt over 3 grote lades waardoor we alles makkelijk kwijt kunnen.
Het koelgedeelte geschikt over 2 lades en diverse schapjes. Voldoende mogelijkheden om de schappen op gewenste hoogte te plaatsen. Erg handig.
De koelkast is zo genaamd low frost en beschikt over 3 sterren. Een zuinige koelkast dus.
Het apparaat is uitermate stil, je hoort 'm amper.

Onder het kopje duurzaamheid heb ik "goed" ingevuld. Feitelijk zal dit moeten blijken.

Om de koelkast waterpas te stellen zijn er (zoals bij de meeste koelkasten) slechts aan de voorzijde stelpootjes voorzien. Dit bemoeilijkt het echt waterpas stellen.

Tot nu toe zijn we erg tevreden met deze koelkast en kunnen deze aanbevelen.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Ruime lades
  • Inklapbaar opbergschap
  • Zeer stil
  • Moderne uitstraling

Minpunten

• Vlekken vallen erg op vanwege RVS-look
  • Stelvoetjes alleen aan voorzijde.
  • Kleine personen komen moeilijk bij hoge schap

Remco 03-07-2017

Bosch Serie | 6 KGE39BL40

Fijne koelkast, met ruim voldoende ruimte en weinig energie verbruik. Daarnaast een duidelijk signaal als de deur lang open blijft staan (handig met kinderen)

Pluspunten

• Weinig Energie verbruik
  • Aparte koeling voor vlees
  • Grote vriezer

Andre van Nijhuis 02-07-2017

prima prijs kwaliteitsverhouding

Prima zuinige koelkast met 75 euro korting via Bosch actie. Uiteindeijk per saldo 525 betaald. Handig dat er extra groot vriesvak is en dat er een vak is voor vleeswaren welke op 0 graden de houdbaarheid vergroot. Instelbare vakjes qua hoogte in zijdeur ook handig ivm flessen etc.

Pluspunten

• Vak voor vleeswaren op 0 graden
  • Extra groot vriesvak
  • snel vriezen functie

Minpunten

• geen apart flessenrek

MC 30-06-2017

Ruim en laag energiegebruik

Erg ruime en prettige koelkast, heeft verschillende temperatuurzones. Ook erg energiezuinig dus op jaarbasis bespaar je toch weer een paar tientjes.

Pluspunten

• Ruimte genoeg
  • verschillende temperatuurzones

Ferdinand 26-06-2017

Groot, functioneel en mooi!

Ik wilde graag een grote koelkast met vriezer waar je vooral veel groente, fruit en andere verse zaken in kan bewaren. Daar is deze bij uitstek voor geschikt. Daarnaast heb je alle ruimte om prima je weekboodschappen voor een gemiddeld gezin in kwijt te kunnen. Alles is snel koud, goede verlichting, veel koelkast voor je geld.

Pluspunten

• Grote groentela
  • 0 graden vlees/vis la
  • goede verlichting
  • wieltjes achterkant, makkelijk verplaatsen

Minpunten

• Bakken beslaan snel bij openen

Paes 26-06-2017

Geweldig mooie uitstraling zowel van binnen als van buiten

Prima koel/vriescombi, allemaal handigheidjes voor het opbergen van de producten (inklapbaar rekje) uitschuifbare plateau's
mooie heldere LED verlichting.
wat een beetje jammer is dat de zijkanten een ander soort zilver/grijze kleur heeft dan de voorkant

Pluspunten

• verlichting
  • A+++
  • indeling
  • stil
  • handigheidjes voor het opbergen

Minpunten

• kleur
  • snel deukjes in de deur
  • snel vieze vingers op de deur

blije klant 24-06-2017

goedkoper dan zonnenpannelen.Dus gewoon een Bosch a+++

Een enorm zuinig apparaat zonnepanelen behalen dit rendement niet voor zo een kleine investering.Dus top investering

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • goede investering

Chantal 24-06-2017

Groot Koelgedeelte

Pas 2 dagen in gebruik maar een lekker groot koelgedeelte en handig in te delen. Ook is het koelgedeelte erg goed verlicht en dat is voor ons een pluspunt omdat hij in de garage staat en het daar wat donkerder is. De vriezer heeft 3 lades, 1 grote en 2 kleinere maar prima van formaat. Al met al zijn we er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Goede verlichting
  • Ruim en makkelijk in te delen
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• nog niet ontdekt

bosch KGE39BL40 19-06-2017

goede koelvriescombinatie bosch

had laatst de koeldiepvriescombinatie stuk en gezocht naar een vervanger ,diverse modellen bekeken en toch voor een bosch KGE39BL40 gekozen .
Een superzuinige combinatie met 3 plussen , mooi afgewerkt en een fel led lampje in de koelkast wat goed licht geeft .
Lekker koel en vriezer vriest goed en zeer geluidsloos ,ben zeer te Vreden .

Pluspunten

• goed afgewerkt
  • geluidloos
  • goede prijs

Sjoukje 17-06-2017

Overzichtelijk

De koelkast is overzichtelijk en ruim. Door de grote big box in het midden kan je er veel broden in kwijt. Voor elk voedingswaren zijn speciale vakken waardoor je eten langer kan worden gehouden. Ideaal.

Verder heeft het een mooi uiterlijk en staat hij ook nog eens prachtig in mijn keuken.

Pluspunten

• Ruim
  • Overzichtelijk
  • Mooi

Seher 16-06-2017

Ruime koelkast

De koelkast ziet er mooi uit en heeft handige handvaten. De reden dat ik voor deze koelkast heb gekozen is omdat hij erg zuinig is en erg groot! Ik kan er veel spullen in kwijt.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Groot en fijne indeling
  • Maakt weinig geluid
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Bovenste plank is erg hoog
  • Geen no frost