Bosch Serie 6 KGE39BL40 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 95 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 KGE39BL40 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Peter 14-08-2018

Ontdooien

Ben nog steeds enthousiast over de machine. De uitstraling, indeling, licht, ruimte, geluid, nog steeds tevreden. Wat ik wel opvellend vond is de ijsafzetting in het vriesgedeelte. Na een half jaar moet deze al ontdooid worden, zoveel ijs zit er op de wand en laden. Ervaring leert dat dit mede veroorzaakt wordt door het regelmatig niet goed sluiten van de deuren. Is natuurlijk eigen schuld, maar de oude koelkastdeuren sloten makkelijker.

C.Ifebigh 25-06-2018

Hoge Koelkast

Als je een zeer lang persoon van 210cm ben zul je weten dat vrijwel alles niet is afgestemd op jouw lengte. Na jaren lang altijd naar beneden te moeten kijken in een koelkast en telkens bukken om de ( voor Mijn zoon) te laag zittende handgrepen te pakken; hebben we eindelijk een hoge koelkast die afgestemd is op een zeer lang persoon. Voor het eerst sinds zijn kindertijd kan mijn zoon recht in de koelkast kijken en dingen op ooghoogte zien, zonder telkens te hoeven bukken/gebukt te gaan staan. Dit alleen is voor ons een geweldige aanwinst. Verder is dit gewoon een top koelkast: muisstil, vorst vrij en ruim ingericht. Tevreden!

janesgeeres 20-06-2018

stil zuinig groot en luxe uitstraling

stil zuinig groot en luxe uitstraling van binnen en buiten stevige materialen goede verlichting ben er tevreden mee maakt wel bijna constant onhoorbaar geruis van fan denk ik maar is normaal denk ik mooie indeling hopelijk is ie duurzaam en gaat ie lang mee

L. M. Katzberg 20-05-2018

Mooie groot koelkast

Plus: Mooie uitstralling, ruim, groote vakken en still
Min: slecht 1 led lamp boven en geen in vriesvak.
Prijs/qualeitiet: 7

Wiktor 02-05-2018

Koelkast KGE 39 BL 40

De koelruimte is ideal verdeelt; het alarm doet prima als de deur langer dan 1 min. openstaat; het apparaat is zo still en zuinig; alle aanwijzingen van het gebruiksaanwijzing zijn simple en duidelijk.

Pluspunten

• still
  • zuinig
  • slim verdeelte koelruimte

Minpunten

• bestaan ze?

Nadia 30-04-2018

uitstekende koelkast!

Een perfecte koelkast. Niks op aan te merken, een uitstekende indeling, genoeg ruimte en vooral een stille koelkast is het.
Heb de koelkast nu bijna een maand en ben er zeer tevreden over!

Peter 26-04-2018

Goede ervaring

Onze vorige combinatie was een Bosch. Na 18 jaar trouwe dienst deze ingeruild voor de huidige. De oude was zeker niet versleten. Geweldige ervaring dus. Huidige combinatie is vele malen zuiniger en, ondanks dat deze niet groter is, veel ruimer. Nauwelijks bijgeluiden.
Vertouwen dat deze net zo betrouwbaar is als de vorige.

Pluspunten

• Ruimte
  • Licht en geluid

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Bert 25-04-2018

Prima koel-vries combinatie

Veel ruimte in zowel koel gedeelte als in vries gedeelte , rvs uitvoering is een zeer mooi design , kortom prima aankoop , zijn er blij mee

Selma 25-04-2018

Superzuinig, fijne indeling en ziet er mooi uit

Wij hebben onze grote koelkast en vriezer ingeruild voor deze mooi vormgegeven koelvriescombinatie die geluidloos is, goede heldere binnenverlichting en een fijne indeling heeft. Het was wat wennen aan de ruimte want we hadden voorheen een grotere koelkast maar door economischer in te delen voldoet deze combinatie uitstekend!

JV 24-04-2018

Lange koelkast vriezer combi

Via wehkamp gekocht. Een mooie strakke koelkast met vele koelmogelijkheden en verschillende zones waar de temperatuur verschilt per product. Zo is er een 0 graden vak voor vlees en vis en een botervak waar de temperatuur iets hoger ligt. De vriezer heeft uitneembare bakken. Wat achterblijft zijn twee glasplaten (ook uitneembaar) die nog meer flexibiliteit en ruimte bieden indien nodig. Het is geen no-frost vriezer dus dat betekent wel dat je de vriezer eens in de zoveel tijd moet ontdooien. De low frost technologie zorgt er wel voor dat dit niet vaak hoeft te gebeuren

Pluspunten

• Veel verschillende koelvakken
  • Flexibele vriesvakken
  • Strak Design
  • A+++

Minpunten

• Geen No-frost

Leta 21-04-2018

bosch koelkast

ik heb een bosch koelkast model gekocht en ben er heel erg blij mee. je krijgt het gratis thuis afgeleverd en het wors netjes op de plek geplaats waar je het maar wilt. erg goed geholpen met het kiezen van de koelkast en alles wat er staat over de koelkast klopt gewoon hellemaal. ideal ben erg tevreden met mij keuze die ik ook geadviseert kreeg van de verkoper. ik raad iedereen aan om zo voor se merk bosch te gaan kiezen. dan zit je altijd goed.

Pluspunten

• alles klopt

Mooie ruime koelkast 20-04-2018

Mooie grote koelkast

Het is een mooie koelkast met veel opberg mogelijkheden. Hij zou stil moeten zijn maar dat vind ik erg tegenvallen.

Pluspunten

• Mooi uitelijk
  • veel opbergruimte
  • grote laden in de vriezer

Minpunten

• hij maakt meer geluid dan ik had verwacht
  • flessen staan niet zo stevig

Charl van der Merwe 18-04-2018

Very neat and highly functional

Attractive in appearance, works perfectly and is very functional inside. Itis very energy efficient, which is a major point for me.

Martin 18-04-2018

Koel-vries combinatie in strak metal design

Wij hebben voor de Bosch Serie 6 KGE39BL40 gekozen omdat deze geheel aan onze wensen voldoet. Deze koel-vries combinatie in de strakke metal design, past als een meubelstuk in onze moderne keuken. Naast het moderne design beviel ons de efficiënte indeling en het solide openen en sluiten van de koelkastdeur. Het lage energieverbruik maakte voor ons het plaatje helemaal compleet. De koel-vries combinatie is keurig bezorgd, geplaatst en echt stil nu deze in gebruik is genomen.

Fam peeters 15-04-2018

Prachtig apparaat geruisloos ,ruime en super energiezuinig

Oude koelkast heeft het begeven wilde weer voor kwaliteit gaan hebben goede ervaringen met Bosch zijn gaan vergelijken op internet . Deze kwam er als zeeg goed uit ,vandaar deze keuze .

Matthijs 14-04-2018

Zeer mooie koel- vriescombinatie.

Zeer mooie kwaliteit in verhouding prijs. Mooie afwerking en veel ruimte in beide ruimtes. En daarbij zeer zuinig A+++.

Pluspunten

• A+++
  • Veel ruimte
  • Geruisloos.

Minpunten

• niks

Daniël 10-04-2018

Bosch koelvries combinatie KGE39BL40

Het is een mooie hoge zilver grijze kast met een goeie slanke kijk! Het koel gedeelte is lekker ruim zodat je al het eten goed apart kan bewaren en scheiden!
Ook de lades zijn mooi groot! De vriezer oogt wat groter dan hij werkelijk is maar nog steeds erg ruim het bovenste laatje is makkelijk voor snacks de middelste la is wel erg ruim en diep, de onderste lade is de helft van de middelste lade maar nog steeds praktisch!
Jammer genoeg geen no frost wel een slow frost functie dus 1 x per jaar ontdooien is wel een must! Al met al een mond vol een mooi ruim en zuinig product (A+++)voor deze prijs !!

Pluspunten

• Ruim koel gedeelte
  • Mooi lang en oogt slank
  • Mooi let licht binnen in
  • Zuinig A+++

Minpunten

• Vriesgedeelte lijkt groter dan het is

m hakan 04-04-2018

NICE NICE NICE

IT IS REALLY NICE MACHINE. TOO MUCH SHELVES..BEAUTIFUL AND USER FRIENDLY DESIGN..STRONG FRAME..ABSOULUTELY RECOMMENDED

Pluspunten

• BEAUTIFUL
  • USER FRIENDLY
  • MUCH SHELVES

J.D. Post 04-04-2018

Bosch Serie 6 KGE39BL40

Zeer nette koelkast, ruime indeling van vakken en overzichtelijk, vriesvak is voldoende voor een gezin van 4, zeer mooie en nette afwerking van het apparaat zelf, heel energie zuinig en koelt en vriest goed en snel in, makkelijk in te stellen, een koelkast wat we zochten een aanrader.

Pluspunten

• Ruime indeling van koelkast
  • Mooie grote vriezer
  • Nette afwerking
  • Zeer stil
  • Energie zuinig

Iwan 09-12-2017

Mooie grote koelvries combinatie

Veel opslagruimte met hele mooie extra opslagmogelijkheden. Mooie vormgeving en stil apparaat.
Lekker grote handgrepen. Duidelijke displays

Pluspunten

• Grote Groentelade
  • Speciale 0 graden lade
  • Veel opslag mogelijkheden

Minpunten

• Ietwat felle binnenverlichting

Aarsen 16-11-2017

Bos koelkast serie 6 KGE39BL40 mooie koelkast

mooie overzichtelijke koelkast met veel ruimte.vooral om de vleeswaren en kaas producten op te bergen .hier ben ik erg blij mee

Pluspunten

• Geluidloos
  • Goede temperatuur instelling

RonV 31-10-2017

Mooi RVS disign, ruim,stil

Blikvanger in de keuken. Mooie RVS geborstelde uitvoering. Ruime indeling en Energiezuinig.
Reeds jarenlange ervaring met Bosch produkten. TOP!

Pluspunten

• enrgie zuinig
  • design
  • gebruiksvriendelijk
  • stil

Bosch KGE39BL40 16-10-2017

Bosch koelkast

Bosch koelkast is een ruime koelkast met een fijne indeling. Onderin de Vita Fresh om je fruit en groeten in te bewaren. Daarboven een 0 graden bak, erg handig. Bovendien is de gehele koelkast voorzien van felle verlichting. Vooral in avond alles goed zichtbaar. De prijs kwaliteit verhouding is geweldig!

J.M.Hoogland 11-10-2017

Grote koelkast , weinig geluid

Wij wilden graag een ruimere koelkast en daarbij ook een zuinige. Deze koelkast voldeed aan onze verwachtingen, het hoort ook in ons energie zuinige huis vinden wij. We zijn er zeer tevreden mee, hij is ruim, makkelijk, zuinig in gebruik en daarbij heeft hij ook nog een mooi uiterlijk. Top koelkast dus

Pluspunten

• lekker ruim
  • weinig geluid
  • mooi uiterlijk
  • zuinig

Ernie 09-10-2017

Zuinig en voldoende ruimte

Heb deze Bosch gekocht terwijl er een geldterugactie was, waardoor deze Bosch stukken voordeliger was. Is een mooie goed afgewerkte koelkast. Gaat zuinig met energie om en er is voldoende ruimte voor een gezin met 2 pubers.

Pluspunten

• Energiegebruik
  • Ruimte