Siemens iQ300 - Reviews

upside-down koel/vriezer

8,1

Berends 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Koelvriescombinatie

Mooie koelvriescombinatie met veel ruimte. Grote 0 graden laden. Ideaal om de groente en vlees/vis producten langer vers te houden.

Danyel 09-09-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens Koel/vries combinatie type KG36NXI35

Vandaag geleverd, na 2 uur aangezet. Eenvoudige bediening, snel koelingsproces. Duidelijke instructieboekjes en het wordt snel duidelijk hoe de koelkast werkt wat betreft diverse koel-mogelijkheden.
Mooi uiterlijk!

Pluspunten

• A++
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• iets gehoriger

jan g 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

mooi koel/vriescombinatie van siemens

het is werkelijk een top product, ik heb werkelijk nog geen min punt kunnen ontdekken!
wat een mooie uitstraling en een zeer goed werkend apparaat, die ook nog eens erg stil is ,de indeling is ook perfect.

Pluspunten

• mooi
  • zuinig

m.m 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Luxe,degelijke koelkast

Luxe uitstraling,stil, anti vinger,veel vriesruimte kortom geweldige koel/vries combinatie helemaal top

Pluspunten

• Anti vinger print
  • no frost
  • Supercool
  • Scherm deur
  • Led verlichting

Minpunten

• Levertijd
  • Fabriek
  • Tijdens actie
  • Periode

thezzie 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie grote koelkast, mooi design en lekker ruim.

Prima aankoop, doet goed wat ie moet doen. Mooi design en ik vertrouw erop dat ik gezien het merk er lang plezier van zal hebbben.

DaanDwars 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

abcdefghij

5,8
Ik vind de hoogte van de bakjes en de vakjes behoorlijk onhandig, maar misschien is dat even wennen. Ik vind 'm mooi om te zien, weinig geluid maken met uitzondering van wat piepend gemaal het eerste uur.

Siemens heeft een uitstekende reputatie - naast Liebherr en Bosch - voor duurzaamheid en kwalitatief goede engineering. Dat was eigenlijk de voornaamste reden om 'm te kopen. Bosch viel af en de reden om toch een Siemens boven een Liebherr te kiezen was het prijsverschil. Zeker met die 100E cashback. Het reputatie verschil weegt niet tegen elkaar op. Bij gelijke prijs had ik een Liebherr gekocht.

Misschien niet wat je wil horen, maar wel informatie waar je wat aan hebt. Anyway, het lijkt me dat ik een goeie koop heb gedaan, maar de toekomst zal het moeten uitwijzen.