Siemens KG36NXI35 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG36NXI35 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

G 14-06-2019

Vrijstaande koel vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KG36NXI35 rvs

Het betreft een prima koel vries combinatie. De koelkast is voorzien van anti frost, nooit meer ontdooien dus. De koelkast heeft een roestvrijstaal kleur, welke is voorzien van een beschermlaagje, waardoor hij makkelijk is schoon te houden.

Pluspunten

• Beschermlaagje voor het goed schoonhouden
  • Voldoende inhoud (koel en vries)
  • Kleurstelling

Minpunten

• maakt een beetje geluid

Berends 26-10-2016

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KG36NXI35 rvs

Mooie koelvriescombinatie met veel ruimte. Grote 0 graden laden. Ideaal om de groente en vlees/vis producten langer vers te houden.

Danyel 09-09-2016

Siemens Koel/vries combinatie type KG36NXI35

Geschreven voor: Siemens KG36NXI35 rvs

Vandaag geleverd, na 2 uur aangezet. Eenvoudige bediening, snel koelingsproces. Duidelijke instructieboekjes en het wordt snel duidelijk hoe de koelkast werkt wat betreft diverse koel-mogelijkheden.
Mooi uiterlijk!

Pluspunten

• A++
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• iets gehoriger

jan g 18-08-2016

mooi koel/vriescombinatie van siemens

Geschreven voor: Siemens KG36NXI35 rvs

het is werkelijk een top product, ik heb werkelijk nog geen min punt kunnen ontdekken!
wat een mooie uitstraling en een zeer goed werkend apparaat, die ook nog eens erg stil is ,de indeling is ook perfect.

Pluspunten

• mooi
  • zuinig

m.m 09-08-2016

Luxe,degelijke koelkast

Geschreven voor: Siemens KG36NXI35 rvs

Luxe uitstraling,stil, anti vinger,veel vriesruimte kortom geweldige koel/vries combinatie helemaal top

Pluspunten

• Anti vinger print
  • no frost
  • Supercool
  • Scherm deur
  • Led verlichting

Minpunten

• Levertijd
  • Fabriek
  • Tijdens actie
  • Periode

thezzie 09-08-2016

Mooie grote koelkast, mooi design en lekker ruim.

Geschreven voor: Siemens KG36NXI35 rvs

Prima aankoop, doet goed wat ie moet doen. Mooi design en ik vertrouw erop dat ik gezien het merk er lang plezier van zal hebbben.

DaanDwars 12-07-2016

abcdefghij

Geschreven voor: Siemens KG36NXI35 rvs

Ik vind de hoogte van de bakjes en de vakjes behoorlijk onhandig, maar misschien is dat even wennen. Ik vind 'm mooi om te zien, weinig geluid maken met uitzondering van wat piepend gemaal het eerste uur.

Siemens heeft een uitstekende reputatie - naast Liebherr en Bosch - voor duurzaamheid en kwalitatief goede engineering. Dat was eigenlijk de voornaamste reden om 'm te kopen. Bosch viel af en de reden om toch een Siemens boven een Liebherr te kiezen was het prijsverschil. Zeker met die 100E cashback. Het reputatie verschil weegt niet tegen elkaar op. Bij gelijke prijs had ik een Liebherr gekocht.

Misschien niet wat je wil horen, maar wel informatie waar je wat aan hebt. Anyway, het lijkt me dat ik een goeie koop heb gedaan, maar de toekomst zal het moeten uitwijzen.