Inventum KV1530 - Reviews

Margo 23-09-2018

Prima koel/vriescombinatie voor een leuke prijs.

Mijn oude koel/vriescombinatie had het begeven en op zoek naar vervanging kwam ik uit op Inventum. De doorslag voor mij was dat het een Nederlands merk is voor een scherpe prijs. Heel handig vind ik het vriesgedeelte met drie lades zodat alles overzichtelijk is. Sinds 2 van mijn kinderen het huis uit zijn heb ik voldoende aan de grootte van het koelgedeelte ( we zijn nu met z'n tweeën ). De gebruiksaanwijzing is heel overzichtelijk en had dan ook geen enkel probleem om de koelkast aan de praat te krijgen. De koelkast is zo goed als geruisloos. Hopelijk heb ik hier nog jaren plezier van.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Bijna geruisloos
  • 3 Lades in diepvriesgedeelte
  • Prettig licht in de koelkast
  • Extra garantie van Inventum na registratie

Minpunten

• Geen minpunten ontdekt

Sam 17-06-2018

Hele fijne koelkast!

Heel fijn en rustig licht. Geeft geen stress aan de ogen en is makkelijk in te stellen. De hoeveelheid vriesruimte is ideaal in de zomer om veel ijs op te slaan en in de winter om genoeg gourmetvlees op te slaan. Koelt goed en heeft een hele fijne hoogte. 100% tevredenheid en 0 minpunten. Zou hem iedereen aanraden!

Pluspunten

• Mooi licht
  • Lekker ruim

Hennie van Dulst 26-08-2017

kleine koelkast veel ruimte!

betaalbaar mooi design geruisloos fijne koelkast met veel inhoud zeer verrassend voor deze prijs ik zal hem zeker aanbevelen!!

Pluspunten

• niet groot
  • veel inhoud