Inventum KV1530 - Reviews

9,6

Leon 27-09-2018

Fantastisch

Zeer tevreden over de koelvries combinatie van alle gemakken voorzien en werkt uitsluitend en is energie zuinig, daar om kan ik deze aan iedereen aanraden en een goed product voor je geld n tien.

IAmsterdam 25-09-2018

KV 1530:net niet perfect

Waarom hij niet perfect is? Het is een A+ en geen A+++
Kwam netjes geleverd, deurtje omgedraaid en vervolgens Inventum gebeld of die plaat aan de achterkant er af moest. Bij mijn vorige ijskasten zat er altijd een rooster om de warmte af te geven.
Bij deze zitten die roosters aan de zijkant, beschermd door de behuizing. Die plaat aan de achterkant is ook bescherming.
Koelkast aangezet, het lampje brandde maar verder niks. Ik moest mijn hoofd IN de ijskast stoppen om te luisteren of hij het deed. Ja toen hoorde ik wel iets, heel zacht.
Hij heeft ook een kleiner broertje maar ik ben blij dat ik deze heb gekocht: de onderste lade van de vriezer is een halve om plaats te maken voor de mechaniek aan de achterkant. Anders zou ik maar éen halve en éen platte vrieslade hebben gehad.
Oh ja, ook maar 50 cm breed, meer plaats heb ik niet. Ik ben echt helemaal in mijn nopjes!

Pluspunten

• smal
  • fluister stil
  • ruim
  • mooie handvaten
  • prijs

Minpunten

• geen A+++

Margo 23-09-2018

Prima koel/vriescombinatie voor een leuke prijs.

Mijn oude koel/vriescombinatie had het begeven en op zoek naar vervanging kwam ik uit op Inventum. De doorslag voor mij was dat het een Nederlands merk is voor een scherpe prijs. Heel handig vind ik het vriesgedeelte met drie lades zodat alles overzichtelijk is. Sinds 2 van mijn kinderen het huis uit zijn heb ik voldoende aan de grootte van het koelgedeelte ( we zijn nu met z'n tweeën ). De gebruiksaanwijzing is heel overzichtelijk en had dan ook geen enkel probleem om de koelkast aan de praat te krijgen. De koelkast is zo goed als geruisloos. Hopelijk heb ik hier nog jaren plezier van.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Bijna geruisloos
  • 3 Lades in diepvriesgedeelte
  • Prettig licht in de koelkast
  • Extra garantie van Inventum na registratie

Minpunten

• Geen minpunten ontdekt

Sam 17-06-2018

Hele fijne koelkast!

Heel fijn en rustig licht. Geeft geen stress aan de ogen en is makkelijk in te stellen. De hoeveelheid vriesruimte is ideaal in de zomer om veel ijs op te slaan en in de winter om genoeg gourmetvlees op te slaan. Koelt goed en heeft een hele fijne hoogte. 100% tevredenheid en 0 minpunten. Zou hem iedereen aanraden!

Pluspunten

• Mooi licht
  • Lekker ruim

Hennie van Dulst 26-08-2017

kleine koelkast veel ruimte!

betaalbaar mooi design geruisloos fijne koelkast met veel inhoud zeer verrassend voor deze prijs ik zal hem zeker aanbevelen!!

Pluspunten

• niet groot
  • veel inhoud