Samsung RB29FERNBWW wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 485 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB29FERNBWW wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nicolaas P 27-10-2016

Nog steeds

Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW wit

Dit is echt een prima koel- vries combinatie. Geeft weinig geluid, is behoorlijk ruim (zeker het vries gedeelte). Bediening met paneel op de koelkastdeur is super eenvoudig. Enige minpunt(je) is het moeilijk uit de kast halen van opbergladen. Zal wel een kwestie van gewenning zijn.
Over de duurzaamheid kan ik na 4 maanden natuurlijk nog niets zinvols zeggen.

Minpunten

• laden lastig uit de kast te halen

Martinus Boom 30-07-2016

HET KOPEN VAN EEN KOELKAST

Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW wit

IK HEB AL DIVERSE SAMSUNG PRODUCTEN, WASMACHINE,COMPUTERS,AMERIKAANSE KOELKAST,ENZ. GEKOCHT HET IS GEWOON KWALITEIT IK BEN ER DIK TEVREDEN OVER.

Nicolaas P 07-07-2016

IJskoud de beste

Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW wit

Een paar uur na installatie aangezet. Dat was gisteren. Nuis alles al helemaal gekoeld. Begonnen op de hoogste stand (7) zit ik nu op (1) en de koeling is voortreffelijk. De LED display en bediening zitten aan de buitenkant, wat enorm handig is. Spaart allemaal energie. De ruimte lijkt goed, zowel het koel als het vries gedeelte. Mooi transparante bakken waarin je goed ziet wat er in ligt. Terecht door de Consumentenbond als beste uit de test beoordeeld. Ben er erg blij mee.

Nicolaas P 07-07-2016

stil als een muis

Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW wit

Vergat in mijn eerste review te zeggen dat dit apparaat fluisterstil is. Voldoet geheel aan mijn verwachting wat dit betreft.

J. v. D. 08-06-2016

Herriemaker vervolg

Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW wit

Zoals in mijn vorige beoordeling aangekondigd, is er een monteur geweest. Die heeft wat dempend materiaal aangebracht maar het resultaat blijft ongewijzigd: een uiterst doordringend geluid dat in het hele appartement hoorbaar is en noopt tot het sluiten van de keukendeur.

J. v. D. 24-05-2016

Herriemaker

Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW wit

Ik heb deze koelkast een jaar. Hij produceert een uitzonderlijk irritante zoemtoon die ik door mijn hele appartement heen hoor zolang ik de keukendeur niet dicht doe. Als ik een open keuken had gehad, had de koelkast al bij de boom gestaan. Opvallend is dat Samsung op haar website koelkasten tot en met 40 db stil noemt. Deze koelkast zou daaraan moeten voldoen. Toen ik contact zocht over deze koelkast werd mij gezegd dat deze juist bekend staat als luidruchtig en dat het geluid normaal is. Onbegrijpelijk. Er kan alleen een monteur naar komen kijken als ik bereid ben de kosten te betalen. Ik heb nu maar gevraagd dat een monteur komt omdat het geluid zo irritant is dat ik alsnog op het punt sta het ding weg te doen. Ik ben benieuwd of de monteur er bij blijft dat het geluid normaal is.

Edson 01-03-2016
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Mooie stille koelkast. Ik vind de indeling prima. Voldoende voor mijn huishouding. Prettig is de diepe tweede vriezerlade. Ik heb voor deze gekozen omdat het qua hoogte nog kort genoeg is om nog wat apparaten op de koelkast te plaatsen.

Abbas 01-02-2016
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

ziet er heel mooi uit en is heel stil en ook super zuinig verbruikt ongeveer 50 euro per jaar. wat heel erg handig is, is de no-frost en de onderstel la in de koelkast waar je je vis en vlees heel koud kunt bewaren maar niet vriezen dus.

Josephine 15-01-2016
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Geweldige koel-vriescombinatie. Geluidloos, prachtige vormgeving.
Zuinig in gebruik. Overzichtelijke laden.

Richard en Marloes 04-01-2016
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Een prima koelkast met veel opbergmogelijkheden en een zeer zuinig verbruik. We zijn er erg blij mee.

THF 01-01-2016
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Mooi apparaat, zeer ruim vriesvak. De meest compacte A+++ die we konden vinden. Tot nu toe erg blij mee.

Itskealbada 19-08-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Een goede grote koelkast met veel aparte lades.
Flessenlegger is erg handig. De groente lade is fijn.
Het bovenste vakje van de deur is wel een beetje jammer.
Daar is denk ik voor de boter, maar dat gebruik ik niet veel.
Geluid is wel aanwezig in de keuken, maar vergeleken met mijn vorige koelkast is dit een verbetering.

DoHa 14-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Nu, na ruim een jaar gebruik te hebben gemaakt van deze koelkasten (heb er nl. 2) nog steeds erg tevreden!
Blijven gemakkelijk in gebruik - lades en schuiven blijven gemakkelijk "lopen" en ook de no-frost blijft helemaal fijn - geen aangevroren of be-ijsde pakjes meer en ook na het ontdooien lijkt het product nog "als vers"- dus geen rare randen of donkere stukjes aan bijv. het vlees.
Al moet er soms toch nog wel 'n lapje doorheen want de kruimels verdwijnen helaas nog niet vanzelf...
Ook op de jaarafrekening was het een leuke verrassing - blijken écht energiezuinig!
Dus nog steeds een érg tevreden gebruiker en absoluut geen spijt van deze aankoop!

AJVermeulen 08-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Een nette en gemakkelijke machine.
Van binnen ook licht.
De CoolSelect is ook super makkelijk voor vlees en vis.
Ook de Nofrost is makkelijk. Geen aanhechting van ijs aan de binnenkant

John Korbee 08-03-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Dit is een fantastische, ruime koel-vries combinatie. Goed en overzichtelijk ingedeeld, mooie vormgeving. Of hij echt zo zuinig is, kunnen we na een maand uiteraard nog niet weten. Helaas is het motortje een beetje rumoerig. Omdat wij de koel-vries combinatie is een aparte ruimte hebben gezet, is dat echter geen probleem.
Het valt ons op dat 3 graden bij deze kast een stuk kouder is dan bij onze oude koelkast.

theodorus bakker 05-03-2015

Goede machine
Onderbouwing bij minimaal 2 maar liefst alle cijfers
- Voldoende en specifieke onderbouwing
- De review moet toegevoegde waarde bieden aan andere consumenten
- De betrouwbaarheid van de inhoud en de afzender van het bericht
- Geen beledigende en/of aanstootgevende taal in de review
- Geen persoonlijke e-mailadressen en/of telefoonnummers in de review

Ceeha 27-02-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Mooie koelkast, koelt goed, weinig geluid. Wij zijn er erg blij mee en zouden anderen deze koelkast zeker aanraden!

Gerrit Klapwijk 25-02-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Gelijk verkocht mooi en zuinig gaan samen in mooie vorm geving.En dan ook nog een aantrekkelijke korting

Jose29* 22-02-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Het is een super koelkast, ik ben er heel erg blij mee! De indeling is handig en ik heb veel meer ruimte!

TheoT5 21-02-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Ik kan nog niet veel zeggen. Koelkast is mooi vorm gegeven en heeft een goede indeling. Display overzichtelijk en gemakkelijk in te stellen.

Ronald1234567890123 15-02-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Voldoet aan verwachtingen. Werkt prettig en kan veel in opbergen. Erg handig. Ook no-frost is prettig.

Peter45743875 15-02-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Ruime koel-vries kast. Maakt ligt brommend geluid bij koelen.
Enig minpuntje is dat de vakverdeling van legplanken niet te veranderen is.

Ronald Buddenberg 15-02-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Erg mooie en stille koelvries/combinatie van Samsung met mooie LED binnenverlichting en erg luxe met wijnflessenrek eneen Coolselectzone waar de temperatuur precies nul is zodat de produkten net niet bevriezen maar extra lang vers blijven!! Echt Ideaal!!

Tevreden_Samsung_Gebruiker 14-02-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Goede vervangen van mijn 14 jaar oude koelkast.
Deze had het begeven en had een nieuwe nodig.
Deze is prijs/stroomverbruik verhouding het beste en heeft ook nog eens een unieke design. Past mooi in mijn keuken met de overige interieur.
Lekker stil en temperatuurregeling is veel beter dan draaiknopjes. Hier selecteer je gewoon welke temperatuur je wil en klaar!

Leon2221213669874589963221245798965 14-02-2015
Geschreven voor: Samsung RB29FERNBWW

Er mooie en strakke koelkast, prettig in gebruik, mooie laden, goed formaat. Koelkast gekocht bij de mediamarkt, levering liet te wensen over. Apparaat is daarentegen erg goed.