Samsung RB29FERNBWW - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Nicolaas P 27-10-2016 Product paar maanden in bezit

Nog steeds

Dit is echt een prima koel- vries combinatie. Geeft weinig geluid, is behoorlijk ruim (zeker het vries gedeelte). Bediening met paneel op de koelkastdeur is super eenvoudig. Enige minpunt(je) is het moeilijk uit de kast halen van opbergladen. Zal wel een kwestie van gewenning zijn.
Over de duurzaamheid kan ik na 4 maanden natuurlijk nog niets zinvols zeggen.

Minpunten

• laden lastig uit de kast te halen

Martinus Boom 30-07-2016 Product jaar of meer in bezit

HET KOPEN VAN EEN KOELKAST

IK HEB AL DIVERSE SAMSUNG PRODUCTEN, WASMACHINE,COMPUTERS,AMERIKAANSE KOELKAST,ENZ. GEKOCHT HET IS GEWOON KWALITEIT IK BEN ER DIK TEVREDEN OVER.

Nicolaas P 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

IJskoud de beste

Een paar uur na installatie aangezet. Dat was gisteren. Nuis alles al helemaal gekoeld. Begonnen op de hoogste stand (7) zit ik nu op (1) en de koeling is voortreffelijk. De LED display en bediening zitten aan de buitenkant, wat enorm handig is. Spaart allemaal energie. De ruimte lijkt goed, zowel het koel als het vries gedeelte. Mooi transparante bakken waarin je goed ziet wat er in ligt. Terecht door de Consumentenbond als beste uit de test beoordeeld. Ben er erg blij mee.

Nicolaas P 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

stil als een muis

Vergat in mijn eerste review te zeggen dat dit apparaat fluisterstil is. Voldoet geheel aan mijn verwachting wat dit betreft.

J. v. D. 08-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Herriemaker vervolg

5,7
Zoals in mijn vorige beoordeling aangekondigd, is er een monteur geweest. Die heeft wat dempend materiaal aangebracht maar het resultaat blijft ongewijzigd: een uiterst doordringend geluid dat in het hele appartement hoorbaar is en noopt tot het sluiten van de keukendeur.

J. v. D. 24-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Herriemaker

5,7
Ik heb deze koelkast een jaar. Hij produceert een uitzonderlijk irritante zoemtoon die ik door mijn hele appartement heen hoor zolang ik de keukendeur niet dicht doe. Als ik een open keuken had gehad, had de koelkast al bij de boom gestaan. Opvallend is dat Samsung op haar website koelkasten tot en met 40 db stil noemt. Deze koelkast zou daaraan moeten voldoen. Toen ik contact zocht over deze koelkast werd mij gezegd dat deze juist bekend staat als luidruchtig en dat het geluid normaal is. Onbegrijpelijk. Er kan alleen een monteur naar komen kijken als ik bereid ben de kosten te betalen. Ik heb nu maar gevraagd dat een monteur komt omdat het geluid zo irritant is dat ik alsnog op het punt sta het ding weg te doen. Ik ben benieuwd of de monteur er bij blijft dat het geluid normaal is.