Siemens KA92DSB30 - Reviews

Inhoud koelruimte
368 liter inhoud

6,5

Daphne 04-08-2018

Kan niet tegen warm weer..

Wij hebben de koelkast nu anderhalf jaar naar tevredenheid maar helaas is tijdens deze warme zomer gebleken dat de het apparaat niet tegen deze temperaturen bestand is. Ook al is de binnentemperatuur niet boven het maximum uitgekomen. De Siemens service kan langskomen over 5 weken en verder wordt er gezegd dat deze apparaten nu eenmaal niet voor dit soort uitzonderlijke temperaturen gebouwd zijn. Van zo’n premium merk en zo’n nieuw model had ik van zowel de kwaliteit als van de service meer verwacht.

Minpunten

• Kan niet tegen warme zomers
Geschreven voor: Siemens KA92DSB30

Michelle 29-12-2017

Stevige koelkast met super veel ruimte

Super grote koelkast met groot diepvries gedeelte. Staat heel stevig en ook de ruimte is gigantisch. Extra diepe plankjes en grote diepe lades. Ook het tappen van koud water, crushed ice en icecubes gaat helemaal goed en vinden vooral de kids geweldig. Zeker met de kerstdagen achter de rug meer dan genoeg ruimte en een heel fijn in gebruik.
Enige minpuntje is dat als je de deur iets te lang openhoudt er een irritante piep gaat, maar ook wel weer goed dat er een waarschuwing is.

Pluspunten

• heel veel ruimte
  • diepe lades en planken

Minpunten

• piep als de deur wat langer open is
Geschreven voor: Siemens KA92DSB30