Siemens KA92DSB30 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KA92DSB30 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan 15-02-2020

Glasplaat linker deur binnen 1 werk volledig aan diggelen

Geschreven voor: Siemens KA92DSB30 zwart

Deze mooie ijskast icm veel andere Siemens apparatuur aangeschaft.

Een week na aanschaf viel een bierflesje uit de rechterkant op de stenen vloer daaronder (niet kapot) en tikte met de kroonkurk tegen de linker deur. De buitenglasplaat was volledig aan diggelen.

Volgens diens puur toeval. Helaas moest de hele deur vervangen worden. 450 euro werd aan de telefoon gezegd. Vooruit dan maar...

Op de dag dat de monteur kwam was de deur ineens 600 euro. Ik heb gezegd niet akkoord. Al idioot hoe dit ding na 1 week stuk gaat, al idioot dat de reparatie 450 euro is zonder garantie is en dat tijdens het monteur bezoek ineens ruim 600 euro is!!

Het idiote was dat de nieuwe deur die met een aparte transport geleverd werd ook weer een kapotte glasplaat had! Daar kwamen ze toen achter.

Ik heb uitgebreid met Siemens hierover gediscussieerd en ze gaven geen cm toe. Niet eens de reparatie voor de aan de telefoon afgesproken 450 euro. Sta hier van te kijken.

Ik zal nooit meer een Siemens product aanschaffen want ik vind dit zo’n slechte ondoordachte service.

Daphne 04-08-2018

Kan niet tegen warm weer..

Geschreven voor: Siemens KA92DSB30 zwart

Wij hebben de koelkast nu anderhalf jaar naar tevredenheid maar helaas is tijdens deze warme zomer gebleken dat de het apparaat niet tegen deze temperaturen bestand is. Ook al is de binnentemperatuur niet boven het maximum uitgekomen. De Siemens service kan langskomen over 5 weken en verder wordt er gezegd dat deze apparaten nu eenmaal niet voor dit soort uitzonderlijke temperaturen gebouwd zijn. Van zo’n premium merk en zo’n nieuw model had ik van zowel de kwaliteit als van de service meer verwacht.

Minpunten

• Kan niet tegen warme zomers

Michelle 29-12-2017

Stevige koelkast met super veel ruimte

Geschreven voor: Siemens KA92DSB30 zwart

Super grote koelkast met groot diepvries gedeelte. Staat heel stevig en ook de ruimte is gigantisch. Extra diepe plankjes en grote diepe lades. Ook het tappen van koud water, crushed ice en icecubes gaat helemaal goed en vinden vooral de kids geweldig. Zeker met de kerstdagen achter de rug meer dan genoeg ruimte en een heel fijn in gebruik.
Enige minpuntje is dat als je de deur iets te lang openhoudt er een irritante piep gaat, maar ook wel weer goed dat er een waarschuwing is.

Pluspunten

• heel veel ruimte
  • diepe lades en planken

Minpunten

• piep als de deur wat langer open is