De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBP62MCNBC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t*************@g******** 04-07-2023

Te duur voor de bouwkwaliteit.

Geschreven voor: LG GBP62MCNBC

Wij hebben de MCNAC uitvoering, die heeft label A. Nog zuiniger dus.
Super koelkast, groot, en koelt echt geweldig. Nooit geen ijs, en geen natte achterkant of producten in het koelgedeelte.

Twee minpunten, de indeling en de bouwkwaliteit.
De schappen zijn onhandig in te delen. Daar zou wat meer mogelijkheden in mogen zijn. Denk aan bierflesjes, grote flessen, en dan sousjes. De legplanken hebben dan geen ideale afstand, waardoor veel flesjes moeten liggen.
De bouwkwaliteit,
De koelkast staat helemaal niet stabiel. Standaard iets achterover en hij wiebelt. Doe je de deur dicht, dan wiebelt de koelkast van voor naar achter. Het lijk dat de wieltjes aan de achterkant op een te slappe onderkant zitten die dan inveert.
Dat de kast achterover staat is esthetisch ook niet heel mooi, zeker niet als deze langs je waterpas staande keuken staat. Derhalve mar zelf met plakjes de kast recht gezet en stabiel op de ondergrond door andere drukpunten te zoeken.
LG werkt aan een oplossing hiervoor.

Pluspunten

• hoeveelheid ruimte
  • total no frost
  • koelt perfect, zowel onderin als bovenin

Minpunten

• wiebelt
  • veel bijgeluiden tov ouderwetse compressors
  • indeling legplanken

paula.03 25-05-2023

top koelkast !

Geschreven voor: LG GBP62MCNBC

Een paar weken geleden werd ik gekozen om de LG-koelkast te testen. De eerste indruk is erg esthetisch, met een matte grafietkleur. De koelkast is zeer ruim en heeft twee laden - de Fresh Zone voor groenten en fruit en de Fresh Converter voor vlees en vis. Ondanks zijn aanzienlijke omvang is de koelkast erg stil. Een van de belangrijkste voordelen is het lage stroomverbruik, volgens de fabrikant 55 euro per jaar.

Pluspunten

• lage stroomverbruik
  • stil
  • zeer ruim

Minpunten

• prijs

Queenie 02-05-2023

Grandioze koelkast

Geschreven voor: LG GBP62MCNBC

Deze top koelkast mogen testen en ik ben er echt heel tevreden over.
Door de ruime inhoud kan je er met gemak de wekelijkse boodschappen in kwijt.
De Door Cooling en de fresh converter zorgen voor een optimale koeling en de aparte compartimenten voor groenten en fruit zijn erg handig.

De diepvries lades zijn ook lekker ruim waardoor je er
veel diepvries producten kwijt kan.
Verder heeft de koelkast een mooi design en heeft een mat zwarte kleur en is energie zuinig en geruisloos!

Pluspunten

• Ruime inhoud
  • Door Cooling
  • Fresh converter
  • Energie zuinig
  • Geruisloos

Minpunten

• Geen wijn/flessenrek

Rene Schoen 27-04-2023

Mooi, ruim, zuinig en stil!

Geschreven voor: LG GBP62MCNBC

Ik heb deze koelkast mogen testen voor een maand en ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg tevreden ben! Het is sowieso al een hele mooie koelkast welke eigenlijk wel in elk interieur past, daarnaast is het ook nog eens een hele stille koelkast die geruisloos in een open keuken kan staan. Hij is heel prettig in te delen met de verstelbare planken en je hebt in het koelgedeelte twee hele ruime lades, welke je door middel van een schuifje toe kan wijzen aan bijvoorbeeld fruit of vlees! Zo blijven je producten langer vers! De deur heeft ook een eigen koeling en voor mij is dat merkbaar geworden met bijvoorbeeld het drinken die in de deur heeft gestaan! De vriezer heeft drie hoge, brede en diepe lades waar echt enorm veel in kan! Super! Wat mij opviel is dat er nauwelijks condensvorming is in deze koekast door de total no frost functie. Door luchtcirculatie blijft het condens- en ijs vrij! Ik zou het nog wat langer uit willen proberen, maar het lijkt erop dat deze koelkast met energielabel B ook aanzienlijk minder stroom verbruikt dan mijn oude koelkast… Over al deze punten gezien, geef ik deze koelkast een dikke 10!

Pluspunten

• Ruim
  • Stil

CC_75 26-04-2023

Positief en erg mooi

Geschreven voor: LG GBP62MCNBC

Wij hebben deze LG koel-vriescombinatie mogen testen en zijn aangenaam verrast door de grootte en dus ruimte van dit apparaat. Wij hebben hem als extra koelkast in onze schuur geplaatst, waar hij eigenlijk té mooi voor is. De zwarte matte kleur is erg mooi en hij ziet er erg strak uit. De DoorCooling is zeer handig, zo verdwijnt er geen koude lucht uit de koelkast, wanneer je deze opent. Deze functie brengt wel mee, dat omzetten van de deur (dus opening aan de andere kant) een uitdaging is door de bedrading. Wij hebben dit dan ook nog niet gedaan, maar het kan wel. De koelkast heeft energielabel B, wat zeker ook qua energie gaat schelen per jaar. Ook de 3 lades van de vriezer zijn ruim en de NoFrost lijkt ons superhandig, maar we hebben hem nog te kort om hierover te oordelen.
Wat ons betreft een goede en mooie keuze!!

Pluspunten

• DoorCooling
  • Zwarte kleur

Minpunten

• Omzetten van de deur is een uitdaging

Valerie 19-04-2023

Supermoderne koel-vriescombinatie.

Geschreven voor: LG GBP62MCNBC

Ik heb deze koel-vriescombinatie van LG mogen testen en dat is mij zeer goed bevallen.
De moderne koelkast heeft voordelen die ik in mijn eigen koelkast niet heb. De Fresh Converter zorgt ervoor dat jouw groenten en fruit of vlees en vis langer vers blijven. Ook de DoorCooling was een eye opener voor mij. Als je de deur van de koelkast openmaakt zorgt dit systeem ervoor dat er geen temperatuurschommelingen voorkomen en dat houdt je producten op de juiste temperatuur.
En wat heel belangrijk is als je een open keuken hebt, deze LG koel-vriescombinatie maakt geen geluid. Je hoort hem niet.
Als je de deur van de koelkast of de vriezer iets te lang openhoudt klinkt er een alarm. Heel handig!

Pluspunten

• Fresh Converter
  • DoorCooling
  • NoFrost
  • Alarm openstaande deur