Siemens KA90NVI20 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KA90NVI20 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Sabrina 11-09-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens KA90NVI20 rvs

Ik heb deze koelkast/vriezer gekozen vanwege zijn prijs/kwaliteit verhouding, ruime vriezer en koelgedeelte. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar ga ervan uit dat dat goed is. In vergelijking met mijn oude koelkast maakt deze veel lawaai bij het inschakelen van de compressor en het rondpompen van het koudemiddel.

Pluspunten

• ruime koelkast en vriezer
  • mooie strakke vormgeving

Minpunten

• maakt veel lawaai

Nicolette 11-09-2018

Siemens Koel- Vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KA90NVI20 rvs

Ik vind deze koel- vrieskast erg goed en mooi ingedeeld. Ik ben er super blij mee! De deuren zijn van een prettig materiaal, zodat je er geen vingers op ziet. De indeling van de kasten is ook erg praktisch.

Willems 18-08-2016

Hele ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KA90NVI20 rvs

Zo ruim dat alles mooi overzichtelijk in de koelkast staat.
Het is in de hele koelkast goed koud. Ben er superblij mee.
En het is ook nog eens een fraaie kast.

Pluspunten

• ruimte koelen
  • ruimte vriezen

Minpunten

• zijkanten minder mooi

bm 10-07-2016

siemens side by side koelkast, uitkomst voor onze nieuwe woning

Geschreven voor: Siemens KA90NVI20 rvs

Keuken van onze nieuwe woning had geen vaatwasser, wel een inbouw vriezer en koelkast. De ruimte vd viezer willen we gebruiken voor een vaatwasser, en de kast vd inbouw koelkast voor wat extra kast ruimte. De nieuwe keuken bied genoeg ruimte voor een amerikaanse koelkast, deze siemens geeft ons heel veel extra koel en vriesruimte en zo hoeven we niet de gehele keuken te verbouwen. Vormgeving past bij de rest vd Siemens apparatuur. Mooi interieur, fraaie led verlichting eenvoudige bediening en niet gevoelig voor vinger afdrukken. Niet de stilte wellicht maar niet storend, niet echt luider dan de voormalige inbouw apparatuur.

Eveline Muusers 07-07-2016

Mijn amerikaanse Siemens Koelkast

Geschreven voor: Siemens KA90NVI20 rvs

Na het kapot gaan van de Beko koelkast na 5,5 jaar, gekozen voor een degelijk koelkast merk. Vandaar deze Siemens koelkast. Hij koelt een stuk beter dan de vorige. Alleen de indeling is niet altijd even handig, en soms zijn er producten bevroren. Al met al zijn we redelijk tevreden en we hopen vooral dat deze koelkast vele malen langer meegaat dan onze vorige aangezien Siemens een stuk beter staat aangeschreven als merk.

Ragna 19-11-2016

Wijzelf hebben onze Siemens intussen ook 5,5 jaar. Ze komen binnenkort kijken of herstelling nog mogelijk is... maar al veel kosten aan geweest, wetend dat dit toestel bij aankoop 3000 euro heeft gekost. Hopelijk zijn we een uitzondering,...