Indesit LI8 FF2 X - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Paul 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

'perfect'

Na veel research uitgekomen op een combinatie die ons gezin perfect (2 personen) past. Niet alleen degelijke maar ook mooi (voor zover zoiets mooi kan zijn). Wat ons opvalt is hoe stil/rustig het apparaat zijn werk doet. Ruime/hoge lade's in vriesgedeelte en ook in het koelgedeelte is er meer dan voldoende ruimte. Enige 'minpuntje' is de toch het lichtpunt. Keurig afgewerkt, maar lijkt toch iets groter dan nodig is.

daan 29-11-2016 Product paar weken in bezit

groter dan je denkt!

Grote koel-vries combinatie in roestvrij staal uitvoering.indeling is prettig met ook een ruime indeling in de deur.Mag ook wel met bijna 1.90mtr,.
We hebben ons daarop een beetje verkeken(!)
De diepvries,no frost,in 3 vakken,onderste wel wat klein en de bovenste heeft bijna geen achterkant ,oppassen met inpakken.

Pluspunten

• grote inhoud
  • geen ontdooien in het vreisvak

Minpunten

• achterkant diepvries lade
  • onderste lade klein

y.veelenturf 05-10-2016 Product paar dagen in bezit

ruime, zuinige koelkast

Mooi uitziende en stille koel vries combinatie. Grote inhoud. Makkelijke indeling, naar eigen wens in te delen. Over de duurzaamheid kan ik nog geen oordeel geven. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Hoogland23 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

A++ dus energiezuinig en mooie ruime indeling, de laden zijn ruim en ook het gedeelte voor pakken en flessen is breder zodat je meer soorten verpakkingen er in kwijt kan