Samsung RB41J7035WW - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

7,9

Estelle 28-07-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige koelkast, maar het voortdurende gebrom is heel hinderlijk

Het is een prachtige koelkast met echt een zee van ruimte, maar hij staat voortdurend te loeien. Het geluid is er ongeveer 85% van de dag. Hij slaat maar heel af en toe uit. En dan is 39 DB toch ineens behoorlijk lawaaiig. Vooral als je een open keuken hebt. Ik heb hem uiteindelijk weer teruggedaan naar de winkel.

Marco70 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de koelkast nog maar twee dagen dus moet uitgaan van een eerste indruk. De glasplaten en koelkast bakjes komen wat breekbaar over. Die van onze oude koelkast zijn niet transparant en goed stootvast, deze moet je met wat meer tact behandelen, vermoed ik.
De koelkast was goed verpakt (piepschuim met plastic), waardoor het uitpakken een aardige klus is. Hij is echt lekker groot, wat voor ons de belangrijkste reden is voor de aanschaf van deze koelkast.
Waterpas stellen is wegens de opstaande randen bovenop met een wat langere waterpas niet goed te doen.
We hebben voor Samsung gekozen wegens de goede ervaringen met andere producten van dat merk en zo op het eerste gezicht dus ook nu weer een goede keuze.

Carolien de H. 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een heerlijk ruime koelkast met een nog ruimere vriezer. Zeer overzichtelijke indeling. Lekkere ruime deurbakjes waar je makkelijk ook de xxl-verpakkingen in kwijt kan. Verlichting is mooi en zeer goed. Fijn zijn de aparte grote lades, een voor groente en een voor vlees/en ontdooi.
Bovenste plateau is voor de lange gezinsleden! Daar heb ik met lengte 162 cm een krukje voor nodig :) Dat vinden wij niet erg.
Wij zijn aangenaam verrast over deze mooie ruime koel-vries combinatie.
Ook de service van leverancier firma Bemmel en Kroon was zeer goed. Correct en klantvriendelijk en dan ook nog eens een lagere prijs dan bij andere leveranciers!
Al met al zijn wij meer dan tevreden en happy met onze aankoop en is dit zeker een aanrader.