Samsung RF56J9041SR roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RF56J9041SR roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

E. de Groot 08-02-2018

Matige kwaliteit binnenwerk

Het kunststof welke de glasplaat omrand is zwak, binnen 3 maanden vertoont een rand een scheur tje welke steeds groter wordt. Na contact met Samsung wordt doodleuk gezegd dat dit onder gebruikersschade valt en dus buiten de garantie. De winkel waar de koelkast is gekocht is het hier niet mee eens en vervangt zonder verdere discussie. Schandelijk hoe de klantenservice van Samsung je probeert af te schepen. Hulde aan de klantenservice van Koudijs.

Pluspunten

• Koelcapaciteit en flexibiliteit
  • Brede en diepe deuren

Minpunten

• IJsblokjes met veel gruis
  • Matige kwaliteit schappen/binnenwerk
  • Slechte klantenservice Samsung

DJ 30-09-2017

Mooie koelkast

Van harte aan te bevelen, mooie koelkast en mooi groot. Makkelijk aan te sluiten. Koelt lekker koud en mooie instellingen.

Pluspunten

• Groot
  • Mooi

JT 29-09-2017

eyecatcher

Wij waren opzoek naar een Amerikaanse koelkast met voldoende koel- en vriesinhoud voor een gezin bestaande uit 6 personen. Een voorwaarde was dat er lades in de vriezer zouden zitten. De keuze was daarom vrij beperkt en zo zijn we bij deze Samsung koelkast uitgekomen. We hebben het nu ongeveer 4 weken in de keuken staan en zijn er super blij mee...een echte eyecatcher. De watertap motiveert de kinderen om meer water te drinken, een prettige bijkomstigheid. Voor wie minder invriest en meer koeling nodig heeft is er de mogelijkheid om de vriezer rechtsonder in te stellen op koelen. Makkelijk als je een feestje hebt. De brede koelkast geeft ruimte aan grote pannen/schalen. Wel aan de prijzige kant, maar dat is het zeker waard.
Het enige minpuntje is dat het moeilijk te plaatsen is tussen 2 muren vanwege de plaatsing van de scharnieren. De deuren gaan niet open als je geen extra ruimte hebt (was bij de vorige koelkast, zelfde formaat, niet het geval).

Pluspunten

• stil
  • vriezer met lades
  • watertap
  • keuze ijsblokjes of crushed ice
  • brede koelkast

Minpunten

• scharnierpunt

Charles 27-09-2017

Amazing Fridge

The fridge is really big and the fact that is that, with 4 doors it make the use of your fridge really easy. Even though it is not bigger than other fridge, the 4 doors give you another perspective of your fridge, either you like it or you don't. Even if it is common nowadays, the fact that you have the water/ice distributor directly on the fridge is pretty awesome. I would definitely recommend this fridge to anyone, if you have the money, go for it.

Pluspunten

• Size
  • Silence

Minpunten

• Water filter only 6 months duration
  • Price

C. Schrover 24-09-2017

Zeer functionele / mooi design koelkast

Geweldige koelkast, makkelijk in bediening en een geweldig design met heel veel opslagruimte zowel in het koel als vriesgedeelte. Wij hebben voor deze koelkast gekozen omdat het een combinatie is van koelen en vriezen. Gemakkelijk dat het apparaat vier deuren heeft (twee voor het koelgedeelte en twee voor het vriesgedeelte). daarnaast vonden wij het belangrijk dat de twee vrieskasten links en rechtsonder verschillend van elkaar te koelen zijn (je hebt eigenlijk twee vrieskisten). Prijs is behoorlijk hoog maar het apparaat is het wel waard.

Pluspunten

• Vier afzonderlijk te openen deuren
  • veel opslagruimte
  • Twee afzonderlijk te koelen vrieskasten
  • Gelijdsarm / energielabel A++

Minpunten

• Behoorlijk hoge prijs

Ruud Wentink 15-09-2017

Samsung french door koelkast type RF56J9041SR

Eindelijk een grote koelkast/vries combinatie met heel veel ruimte.
Het is een prachtig model met een mooie vormgeving een echte eye catcher als je een open keuken en woonkamer heb.
Je moet er wel tijd voor nemen om de koelkast goed op zijn plek te zetten en te stellen.
In tien jaar tijd van 1 koelkast en 3 vriezers nu weer naar 1 koel/vriezer van samsung.
Schilt ook hoop energie.
En wat ook een voordeel is is de combinatie`s die je ermee kan doen.

Pluspunten

• stil
  • mooie vormgeving

Minpunten

• Die moet ik nog vinden

Fam Diepenhorst 07-09-2017

amerikaanse koelkast

Super amerikaanse koelkast, overzichtelijk, goed in te delen. Over de indeling is heel goed nagedacht. Zeker een aanrader.

Marco van den Bosch 04-09-2017

fijn koelkast

Wij zochten een stille grote amerikaanse koelkast zonder al te veel vries capaciteit.
Dankzij de klimaat zone is dit de perfecte keuze.
Onze koelkast lijkt nu af en toe wel leeg ;-)
Een aanrader.....

Anwar 18-08-2017

Prachtige koelkast

Wij zijn heel tevreden met ons recente aankoop, namelijk de amerikaanse koelkast van Samsung RF56J9041SR. De koelkast heeft een prachtig design en veel opbergruimte in het koel- en vriesvak. Daarnaast heeft de koelkast ook een goede ijs en crunch dispenser. Wij hopen jarenlang plezier te hebben van deze aankoop.

• Koel- en vriesvak
  • Ijs despenser

markerst1 28-09-2015

Geweldige koelkast idie alles doet wat beloofd wordt. Super stil en heeft prachtige verlichting in zowel de koelruimte als de vriesruimte. Waanzinnig brede koelkast. Echt heel overzichtelijk. Alles blijft lang vers en de vormgeving is een plaatje.
We hebben even getwijfeld omdat het toch wel een prijzige uitgave is, maar we zijn zo ontzettend blij dat we deze gekocht hebben.
Niet twijfelen, gewoon doen.