Samsung RB41J7059SR - Reviews

koel/vries cominatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
276 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

John 24-08-2017

Mooie, ruime en stille ijskast

Na 19 jaar vonden wij het wel tijd voor een nieuwe ijskast. Niet dat de vorige het niet meer deed maar we wilden een zuiniger apparaat en meer koelruimte. Probleem echter was dat dan de vriesruimte ook af zo nemen, want de vorige combinatie had nl een vriesdeel van 120 liter en een koledeel van 222 liter. Een Amerikaans model vonden wij niet handig. Na veel zoeken stuitten wij op deze Samsung, koelruimte was ca 50 liter meer en de vriesruimte 10 liter meer. Op een plaatje lijkt alles mooi dus op naar de winkel. Qua indeling en materiaalgebruik was deze ijskast fraai, mooie features als een Freshzone en een Chef zone leken ons wel handig. Qua buitenmaten is deze ijskast bijna even groot als de vorige. Wat ons direct opviel na bezorgen en uiteindelijk aanzetten van deze ijskast is de rust! Wat stil, de vorige kraakte bij het leven en daar moesten wij van de fabrikant maar aan wennen en dat is in die 18 jaar nooit gelukt. 1 raadsel met deze Samsung ijskast is er nog steeds, waar moet je het bijgeleverde eierrekje nu plaatsen? Wij denken bovenin de deur maar dan passen er geen kippen eieren in want dan gaat het klepje niet open. Maar goed, we zullen eens met Samsung contact opnemen. Voor de rest, een prachtige ijskast, stil, ruim, laden gaan heel soepel, laden voelen ook degelijk aan, bakjes in de deur voelen ook stevig aan en de indeling is behoorlijk flexibel.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Zeer stil
  • Soepell lopende laden
  • Ruim
  • Wieltjes om hem makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Waar dienen we de eieren te laten?

Jan Noomen 26-02-2016

Prima koel vries combinatie.
Uitstekend design ; gaat de komende Jaren zeker een goede functie bijdragen in onze nieuw te verbouwen keuken !!

T. Oskam 27-11-2016

mooie ruime koelkast

Ruime mooie koelkast met 3 lades v diepvries met praktische indeling. Blauw ledlicht. Wellicht was het handig geweest om nog een lampje aan de zijkant te hebben. Het licht v h lampje aan het plafond van de koelkast, dat ook de onderste planken moet belichten, wordt nu wat belemmerd door de producten die op de bovenste planken staan.
Alleen de deur heeft de glanzende roestvrijstalen look, De zijkanten zijn mat donker grijs, dus als je hem los wilt plaatsen, zie je die mat-grijze kant.
De stelpootjes waren niet makkelijk te draaien en vraagt nogal wat gepruts om daar goed bij te kunnen. Wij hadden een soort wig gemaakt om de koelkast aan de voorkant te liften. Anders rust het gewicht van de koelkast op de pootjes. Voor oudere mensen, als je alleen bent, niet handig bent, is het raadzaam dit bij service te vragen.

Pluspunten

• ruimte voor koelen met ruimediepvrieslades
  • praktische verdeling met blauw ledlicht
  • mooie deur

Minpunten

• zijkant deur bij soloplaatsing
  • lastig alleen te stellen

Familie Stoelinga 19-10-2016

Aanwinst voor je keuken

Van buiten en van binnen een mooie koelkast. We hebben hem pas dus over het gebruik kan ik nog niet veel vertellen behalve dat de temperaturen snel gehaald worden en dat hij weinig geluid maakt. Aan de indeling moet ik nog wennen.

stoelinga5 06-02-2017

Ondertussen hebben we de Samsung 3 maanden in ons bezit. We zijn nog steeds tevreden, maar de indeling vind ik toch niet handig aan te passen naar mijn eigen wensen. Er is vooral weinig ruimte om flessen staande op te bergen.

Days1950 31-08-2016

Prima Koelkast

Mooie uitstraling en ruime indeling. Gebruik en toepassingen van de verschillende ruimtes (Chef-Box etc) nog leren.
Erg stil. Enige minpunt op dit moment is dat de zijkant van de koelkast welke je in de winkel niet ziet doordat er andere naast staan niet die mooie uitstaling heeft als de deur maar gewoon grijs is.

Rob de Rooij 30-01-2016

Mooie ijskast erg ruim, de ijskast is erg degelijke en mooi gebouwd, verder is de ijskast best getest door kieskeurig en is hij binnen erg mooi afgewerkt en is erg stil. Daarbij is hij met A+++ ook nog is heel zuinig. Kortom mooie ijskast voor een redelijke prijs.

MHG 06-01-2016

ruime indeling, goede binnenverlichting en super stil.
Strakke vormgeving en netjes afgewerkt. Bakjes en lades voelen stevig aan en indeling aan te passen aan eigen wens.

Mar 03-01-2016

6,7
Koelkast heeft zeer irritant hoog geluid. Dit valt ons erg tegen. Diepvrieslades lopen heel erg soepel.
Let op als je hem koopt: HIj heeft aan de zijkant meer ruimte nodig dan de meeste koelkasten. Dit is niet verteld in de winkel!!!

R Braaksma 10-10-2015

Net in huis geluid is heel stil en de lade,s en vakken zijn makkelijk te verstellen en afwerking rvs look is mooi afgewerkt

paul 03-10-2017

Mooi van vormgeving

Mooie grote koel en vriescombinatie met een zeer ruime en overzichtelijke indeling. Mooie vormgeving.

Pluspunten

• ruime indeling
  • snel op temperatuur

A.J. 24-09-2017

Gewoon... een mooie en diepe koelkast!

Robuust maar tegelijkertijd timeless en chique.
Veel laadruimte door diepte, zowel in het koel- als vriesgedeelte!
En mooie verlichting achter in de koelkast.

powerboot 21-09-2017

Samsung RB41J7059SR/EF

Mooi ontwerp veel ruimte, en erg stil een topper er blij mee, hier voor een koelvries van mielle 9 jaar gehad maar veel geluid, zijn

Pluspunten

• ruimte
  • stil
  • mooi van ontwerp
  • zuinig

Sandra 02-09-2017

Groot formaat, veel ruimte

Een supermooie en grote koelkast met veel ruimte. Diepe vriesladen waar veel in kan. Ook de koelkast zelf is diep, waardoor je veel kwijt kunt. Het is ook een heel mooi design. En een handige indeling in de koelkast zelf, deelbare plank en de aparte chefzone voor vlees ed. is ook super handig. Echt een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • voldoende ruimte
  • handige indeling
  • no-frost technologie
  • super chef lade voor vlees ed.

Minpunten

• je hoort hem iets, niet storend

Joris 27-08-2017

Uitstekende koelkast, lekker groot

Deze koelkast heeft een zeer mooi en strak uiterlijk. Hij koelt uitstekend en heeft erg veel ruimte binnenin. Wij zijn er helemaal tevreden mee.

Pluspunten

• UIterlijk
  • Ruimte vriesvak
  • Ruimte koeling

Minpunten

• Af en toe krakend geluid bij koelen
  • Rand van vakjes in de deur te laag

review Samsung RB41J7059SR 15-08-2017

veel volume met een prachtig uiterlijk

Prachtige koelvrieskombinatie met veel volume in het bijzonder in het vriesgedeelte. We kozen deze uit oog met oog op het lage energieverbruik. Tot nu toe zijn we zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• veel ruimte
  • prachtige voorkant

Minpunten

• zoemende geluid

Basje 06-09-2018

Stijlvolle en fijne Koel- vriescombinatie.

Wij hebben onze tien jaar oude inbouwkoelkast vervangen door deze koelkast.
Nu hebben we extra kastruimte en een veel betere koelkast. Hij brengt de producten erg snel op temperatuur. Oogt goed. Maakt iets geluid maar dat is onvermijdelijk. Kortom fantastisch product.

Truida 23-08-2018

Mooie koelvriescombinatie

ik heb deze gekocht en kan u een mijn oude koelvries combinatie en mijn aparte vriezer wegdoen.
Heb nu in deze voldoende ruimte.

WillB 17-08-2018

Prachtige en super fijne combi

Sinds woensdag in huis, we zijn er heel erg blij mee. Hij is niet alleen héél mooi om te zien maar ook de indeling is super! Een grote koeler en dan ook nog de grote diepvries met 3 ruime/hoge laden (in 1 lade kunnen met gemak 6 hele broden). Hij is groot en geluidsarm. Staat als een juweel te pronken in onze keuken!

Anoniem 14-08-2018

Geweldige koelkast

Had al jaren koelkast van Samsung maar helaas verhuizing niet overleefd. Mijn keuze was weer een Samsung koelkast, heb trouwens veel producten van Samsung fijn merk.

Hennie 04-08-2018

Koelvries combinatie wat je moet hebben

Super zoals deze koelt en vriest. Zuinig energie verbruik. Zeer ruim van binnen, indeling vakken verstelbaar. No frost, je hoort niet of hij aanstaat. Nadeel is grote flessen in de deur vallen om als je de deur opend.