Samsung RB41J7059SR - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
276 liter inhoud

Beoordeling op basis van 41 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mar 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

6,7
Koelkast heeft zeer irritant hoog geluid. Dit valt ons erg tegen. Diepvrieslades lopen heel erg soepel.
Let op als je hem koopt: HIj heeft aan de zijkant meer ruimte nodig dan de meeste koelkasten. Dit is niet verteld in de winkel!!!

T. Oskam 27-11-2016 Product paar weken in bezit

mooie ruime koelkast

Ruime mooie koelkast met 3 lades v diepvries met praktische indeling. Blauw ledlicht. Wellicht was het handig geweest om nog een lampje aan de zijkant te hebben. Het licht v h lampje aan het plafond van de koelkast, dat ook de onderste planken moet belichten, wordt nu wat belemmerd door de producten die op de bovenste planken staan.
Alleen de deur heeft de glanzende roestvrijstalen look, De zijkanten zijn mat donker grijs, dus als je hem los wilt plaatsen, zie je die mat-grijze kant.
De stelpootjes waren niet makkelijk te draaien en vraagt nogal wat gepruts om daar goed bij te kunnen. Wij hadden een soort wig gemaakt om de koelkast aan de voorkant te liften. Anders rust het gewicht van de koelkast op de pootjes. Voor oudere mensen, als je alleen bent, niet handig bent, is het raadzaam dit bij service te vragen.

Pluspunten

• ruimte voor koelen met ruimediepvrieslades
  • praktische verdeling met blauw ledlicht
  • mooie deur

Minpunten

• zijkant deur bij soloplaatsing
  • lastig alleen te stellen

Familie Stoelinga 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Aanwinst voor je keuken

Van buiten en van binnen een mooie koelkast. We hebben hem pas dus over het gebruik kan ik nog niet veel vertellen behalve dat de temperaturen snel gehaald worden en dat hij weinig geluid maakt. Aan de indeling moet ik nog wennen.

stoelinga5 06-02-2017

Ondertussen hebben we de Samsung 3 maanden in ons bezit. We zijn nog steeds tevreden, maar de indeling vind ik toch niet handig aan te passen naar mijn eigen wensen. Er is vooral weinig ruimte om flessen staande op te bergen.

Days1950 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Koelkast

Mooie uitstraling en ruime indeling. Gebruik en toepassingen van de verschillende ruimtes (Chef-Box etc) nog leren.
Erg stil. Enige minpunt op dit moment is dat de zijkant van de koelkast welke je in de winkel niet ziet doordat er andere naast staan niet die mooie uitstaling heeft als de deur maar gewoon grijs is.

Jan Noomen 26-02-2016 Product paar dagen in bezit

Prima koel vries combinatie.
Uitstekend design ; gaat de komende Jaren zeker een goede functie bijdragen in onze nieuw te verbouwen keuken !!

Rob de Rooij 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie ijskast erg ruim, de ijskast is erg degelijke en mooi gebouwd, verder is de ijskast best getest door kieskeurig en is hij binnen erg mooi afgewerkt en is erg stil. Daarbij is hij met A+++ ook nog is heel zuinig. Kortom mooie ijskast voor een redelijke prijs.

MHG 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

ruime indeling, goede binnenverlichting en super stil.
Strakke vormgeving en netjes afgewerkt. Bakjes en lades voelen stevig aan en indeling aan te passen aan eigen wens.

R Braaksma 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

Net in huis geluid is heel stil en de lade,s en vakken zijn makkelijk te verstellen en afwerking rvs look is mooi afgewerkt

paul 03-10-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi van vormgeving

Mooie grote koel en vriescombinatie met een zeer ruime en overzichtelijke indeling. Mooie vormgeving.

Pluspunten

• ruime indeling
  • snel op temperatuur

A.J. 24-09-2017 Product paar dagen in bezit

Gewoon... een mooie en diepe koelkast!

Robuust maar tegelijkertijd timeless en chique.
Veel laadruimte door diepte, zowel in het koel- als vriesgedeelte!
En mooie verlichting achter in de koelkast.

powerboot 21-09-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung RB41J7059SR/EF

Mooi ontwerp veel ruimte, en erg stil een topper er blij mee, hier voor een koelvries van mielle 9 jaar gehad maar veel geluid, zijn

Pluspunten

• ruimte
  • stil
  • mooi van ontwerp
  • zuinig

Sandra 02-09-2017 Product paar dagen in bezit

Groot formaat, veel ruimte

Een supermooie en grote koelkast met veel ruimte. Diepe vriesladen waar veel in kan. Ook de koelkast zelf is diep, waardoor je veel kwijt kunt. Het is ook een heel mooi design. En een handige indeling in de koelkast zelf, deelbare plank en de aparte chefzone voor vlees ed. is ook super handig. Echt een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • voldoende ruimte
  • handige indeling
  • no-frost technologie
  • super chef lade voor vlees ed.

Minpunten

• je hoort hem iets, niet storend

Joris 27-08-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekende koelkast, lekker groot

Deze koelkast heeft een zeer mooi en strak uiterlijk. Hij koelt uitstekend en heeft erg veel ruimte binnenin. Wij zijn er helemaal tevreden mee.

Pluspunten

• UIterlijk
  • Ruimte vriesvak
  • Ruimte koeling

Minpunten

• Af en toe krakend geluid bij koelen
  • Rand van vakjes in de deur te laag

John 24-08-2017 Product paar weken in bezit

Mooie, ruime en stille ijskast

Na 19 jaar vonden wij het wel tijd voor een nieuwe ijskast. Niet dat de vorige het niet meer deed maar we wilden een zuiniger apparaat en meer koelruimte. Probleem echter was dat dan de vriesruimte ook af zo nemen, want de vorige combinatie had nl een vriesdeel van 120 liter en een koledeel van 222 liter. Een Amerikaans model vonden wij niet handig. Na veel zoeken stuitten wij op deze Samsung, koelruimte was ca 50 liter meer en de vriesruimte 10 liter meer. Op een plaatje lijkt alles mooi dus op naar de winkel. Qua indeling en materiaalgebruik was deze ijskast fraai, mooie features als een Freshzone en een Chef zone leken ons wel handig. Qua buitenmaten is deze ijskast bijna even groot als de vorige. Wat ons direct opviel na bezorgen en uiteindelijk aanzetten van deze ijskast is de rust! Wat stil, de vorige kraakte bij het leven en daar moesten wij van de fabrikant maar aan wennen en dat is in die 18 jaar nooit gelukt. 1 raadsel met deze Samsung ijskast is er nog steeds, waar moet je het bijgeleverde eierrekje nu plaatsen? Wij denken bovenin de deur maar dan passen er geen kippen eieren in want dan gaat het klepje niet open. Maar goed, we zullen eens met Samsung contact opnemen. Voor de rest, een prachtige ijskast, stil, ruim, laden gaan heel soepel, laden voelen ook degelijk aan, bakjes in de deur voelen ook stevig aan en de indeling is behoorlijk flexibel.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Zeer stil
  • Soepell lopende laden
  • Ruim
  • Wieltjes om hem makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Waar dienen we de eieren te laten?

review Samsung RB41J7059SR 15-08-2017 Product paar weken in bezit

veel volume met een prachtig uiterlijk

Prachtige koelvrieskombinatie met veel volume in het bijzonder in het vriesgedeelte. We kozen deze uit oog met oog op het lage energieverbruik. Tot nu toe zijn we zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• veel ruimte
  • prachtige voorkant

Minpunten

• zoemende geluid

Peter 11-08-2017 Product paar dagen in bezit

zeer mooi aanzicht een plaatje voor in de keuken

hij ziet er goed uit en mooi en degelijk afgewerkt, zeer zuinig en stil. spijtig dat ik hem niet eerder heb gekocht. alles makkelijk te plaatsen en overzichtelijk.

N 08-08-2017 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk

De koel-vriescombinatie staat pas vandaag bij ons binnen, dus weinig gebruikservaring. Eerste indruk ziet het apparaat er goed en mooi uit. Goede mogelijkheden om spullen in te delen. Glazen planken haken achter de nokjes, zodat de planken niet schuiven. Ruime lades in de vriezer. Goede temperatuuraanduiding, die je ziet als je de deur van de koelkast opent. Deuralarm dat piept als de koelkastdeur langer dan 2 minuten open blijft. De piep is goed hoorbaar, maar niet overheersend. Kinderen kunnen moeilijker bij de bovenste plank van de koelkast.

Pluspunten

• mooie vormgeving binnen en buiten
  • energiezuinig A+++
  • ruimte

Minpunten

• nog niet gevonden/opgemerkt

Robert-Jan Jacobs 04-08-2017 Product paar dagen in bezit

Grote zuinige koelkast met fijne indeling

Na 12 jaar een nieuwe koelkast gekocht. Koelkast is 35% groter en verbruikt maar de helft van de stroom. Kwaliteit is iets minder dan Miele / Liebherr, maar de prijs is er dan ook naar.

Pluspunten

• Zuinigheid
  • Grootte

Minpunten

• Kwaliteit t.o.v. Liebherr
  • Alleen in zilvergrijs te verkrijgen

remon 03-08-2017 Product paar weken in bezit

perfect koelkast lekker groot, grote vakken in de deuren ook

perfecte koelkast met lekker grote vriezer en koel gedeelte. mooie grote vakken
schuif plankje moet ik wel aan wennen gaat snel terug. blij mee

Bart 01-08-2017 Product paar weken in bezit

Veel ruimte, koelt en vriest uitstekend

Veel ruimte, zowel in het koel gedeelte als in het vries gedeelte. Als de combinatie eenmaal op temperatuur is, dan is die erg stil. Wij zijn er erg blij mee en kunnen deze koelvriescombinatie dan ook van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Heel veel ruimte
  • Zgn. chef-lade is echt koud
  • Gebruikt minder stroom bij meer inhoud