Samsung RB41J7059SR - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
276 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 45 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB41J7059SR op Kieskeurig.nl.

John 24-08-2017

Mooie, ruime en stille ijskast

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Na 19 jaar vonden wij het wel tijd voor een nieuwe ijskast. Niet dat de vorige het niet meer deed maar we wilden een zuiniger apparaat en meer koelruimte. Probleem echter was dat dan de vriesruimte ook af zo nemen, want de vorige combinatie had nl een vriesdeel van 120 liter en een koledeel van 222 liter. Een Amerikaans model vonden wij niet handig. Na veel zoeken stuitten wij op deze Samsung, koelruimte was ca 50 liter meer en de vriesruimte 10 liter meer. Op een plaatje lijkt alles mooi dus op naar de winkel. Qua indeling en materiaalgebruik was deze ijskast fraai, mooie features als een Freshzone en een Chef zone leken ons wel handig. Qua buitenmaten is deze ijskast bijna even groot als de vorige. Wat ons direct opviel na bezorgen en uiteindelijk aanzetten van deze ijskast is de rust! Wat stil, de vorige kraakte bij het leven en daar moesten wij van de fabrikant maar aan wennen en dat is in die 18 jaar nooit gelukt. 1 raadsel met deze Samsung ijskast is er nog steeds, waar moet je het bijgeleverde eierrekje nu plaatsen? Wij denken bovenin de deur maar dan passen er geen kippen eieren in want dan gaat het klepje niet open. Maar goed, we zullen eens met Samsung contact opnemen. Voor de rest, een prachtige ijskast, stil, ruim, laden gaan heel soepel, laden voelen ook degelijk aan, bakjes in de deur voelen ook stevig aan en de indeling is behoorlijk flexibel.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Zeer stil
  • Soepell lopende laden
  • Ruim
  • Wieltjes om hem makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Waar dienen we de eieren te laten?

Jan Noomen 26-02-2016

Prima koel vries combinatie.
Uitstekend design ; gaat de komende Jaren zeker een goede functie bijdragen in onze nieuw te verbouwen keuken !!

T. Oskam 27-11-2016

mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Ruime mooie koelkast met 3 lades v diepvries met praktische indeling. Blauw ledlicht. Wellicht was het handig geweest om nog een lampje aan de zijkant te hebben. Het licht v h lampje aan het plafond van de koelkast, dat ook de onderste planken moet belichten, wordt nu wat belemmerd door de producten die op de bovenste planken staan.
Alleen de deur heeft de glanzende roestvrijstalen look, De zijkanten zijn mat donker grijs, dus als je hem los wilt plaatsen, zie je die mat-grijze kant.
De stelpootjes waren niet makkelijk te draaien en vraagt nogal wat gepruts om daar goed bij te kunnen. Wij hadden een soort wig gemaakt om de koelkast aan de voorkant te liften. Anders rust het gewicht van de koelkast op de pootjes. Voor oudere mensen, als je alleen bent, niet handig bent, is het raadzaam dit bij service te vragen.

Pluspunten

• ruimte voor koelen met ruimediepvrieslades
  • praktische verdeling met blauw ledlicht
  • mooie deur

Minpunten

• zijkant deur bij soloplaatsing
  • lastig alleen te stellen

Familie Stoelinga 19-10-2016

Aanwinst voor je keuken

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Van buiten en van binnen een mooie koelkast. We hebben hem pas dus over het gebruik kan ik nog niet veel vertellen behalve dat de temperaturen snel gehaald worden en dat hij weinig geluid maakt. Aan de indeling moet ik nog wennen.

stoelinga5 06-02-2017

Ondertussen hebben we de Samsung 3 maanden in ons bezit. We zijn nog steeds tevreden, maar de indeling vind ik toch niet handig aan te passen naar mijn eigen wensen. Er is vooral weinig ruimte om flessen staande op te bergen.

Rob de Rooij 30-01-2016

Mooie ijskast erg ruim, de ijskast is erg degelijke en mooi gebouwd, verder is de ijskast best getest door kieskeurig en is hij binnen erg mooi afgewerkt en is erg stil. Daarbij is hij met A+++ ook nog is heel zuinig. Kortom mooie ijskast voor een redelijke prijs.

MHG 06-01-2016

ruime indeling, goede binnenverlichting en super stil.
Strakke vormgeving en netjes afgewerkt. Bakjes en lades voelen stevig aan en indeling aan te passen aan eigen wens.

paul 03-10-2017

Mooi van vormgeving

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Mooie grote koel en vriescombinatie met een zeer ruime en overzichtelijke indeling. Mooie vormgeving.

Pluspunten

• ruime indeling
  • snel op temperatuur

A.J. 24-09-2017

Gewoon... een mooie en diepe koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Robuust maar tegelijkertijd timeless en chique.
Veel laadruimte door diepte, zowel in het koel- als vriesgedeelte!
En mooie verlichting achter in de koelkast.

Days1950 31-08-2016

Prima Koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Mooie uitstraling en ruime indeling. Gebruik en toepassingen van de verschillende ruimtes (Chef-Box etc) nog leren.
Erg stil. Enige minpunt op dit moment is dat de zijkant van de koelkast welke je in de winkel niet ziet doordat er andere naast staan niet die mooie uitstaling heeft als de deur maar gewoon grijs is.

Mar 03-01-2016

6,7
Koelkast heeft zeer irritant hoog geluid. Dit valt ons erg tegen. Diepvrieslades lopen heel erg soepel.
Let op als je hem koopt: HIj heeft aan de zijkant meer ruimte nodig dan de meeste koelkasten. Dit is niet verteld in de winkel!!!

R Braaksma 10-10-2015

Net in huis geluid is heel stil en de lade,s en vakken zijn makkelijk te verstellen en afwerking rvs look is mooi afgewerkt

powerboot 21-09-2017

Samsung RB41J7059SR/EF

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Mooi ontwerp veel ruimte, en erg stil een topper er blij mee, hier voor een koelvries van mielle 9 jaar gehad maar veel geluid, zijn

Pluspunten

• ruimte
  • stil
  • mooi van ontwerp
  • zuinig

Sandra 02-09-2017

Groot formaat, veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Een supermooie en grote koelkast met veel ruimte. Diepe vriesladen waar veel in kan. Ook de koelkast zelf is diep, waardoor je veel kwijt kunt. Het is ook een heel mooi design. En een handige indeling in de koelkast zelf, deelbare plank en de aparte chefzone voor vlees ed. is ook super handig. Echt een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • voldoende ruimte
  • handige indeling
  • no-frost technologie
  • super chef lade voor vlees ed.

Minpunten

• je hoort hem iets, niet storend

Joris 27-08-2017

Uitstekende koelkast, lekker groot

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Deze koelkast heeft een zeer mooi en strak uiterlijk. Hij koelt uitstekend en heeft erg veel ruimte binnenin. Wij zijn er helemaal tevreden mee.

Pluspunten

• UIterlijk
  • Ruimte vriesvak
  • Ruimte koeling

Minpunten

• Af en toe krakend geluid bij koelen
  • Rand van vakjes in de deur te laag

review Samsung RB41J7059SR 15-08-2017

veel volume met een prachtig uiterlijk

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Prachtige koelvrieskombinatie met veel volume in het bijzonder in het vriesgedeelte. We kozen deze uit oog met oog op het lage energieverbruik. Tot nu toe zijn we zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• veel ruimte
  • prachtige voorkant

Minpunten

• zoemende geluid

Hoppenbrouwers 18-06-2019

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Deze koelkast is naar onze wens, biedt vele opbergmogelijkheden voor vele maten van verpakkingen, koelt goed, diepvries gedeelde is mooi ruim. Het enige opmerkingen puntje die ik heb is het eieren rekje, hoe wil je een normaal ei kwijt raken als het klepje er niet afgehaald word. Wij hebben het klepje eraf gehaald en nu kan je zonder problemen 20 eieren kwijt.

Pluspunten

• ruime opbergruimte
  • koelt goed
  • mooi design

Minpunten

• nog niet gevonden

M.A. Janssen 10-06-2019

Goede indeling. Veel opbergruimte

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Onze keuze was beperkt door de beschikbare ruimte in de bestaande keuken. Maar dat is met deze koelvries combinatie geen enkele nadeel. Want je krijgt een prachtig product met een wereld van ruimte en een goed aan te passen indeling. Geen moment spijt. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Pas een kleine week in bezit. Wat betreft geluidsniveau kan ik alleen zeggen dat deze uitvoering stiller is dan de oude Bosch die we hadden.

Pluspunten

• design
  • ruimte
  • gescheiden koelsysteem

hombra 20-05-2019

Mooi, ruim, stil en energie zuinig

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Mooie en ruime koel-vries combinatie. Met A+++ label erg zuinig en relatief stil. Enige minpunt (tot nu toe) is het open deur alarm, deze is haast niet hoorbaar.

Pluspunten

• ruim
  • A+++
  • relatief stil

Minpunten

• open deur alarm haast niet hoorbaar

Harry S 04-05-2019

Strak design en lekker ruim. Veel diepvriesinhoud!

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Vandaag de nieuwe koel-vriescombinatie binnengekregen. Ziet er fantastisch uit. Lekker veel ruimte in zowel de koelkast als de diepvries. De oude koelkast deed het nog wel maar deze is een stuk ruimer en ook nog eens veel voordeliger in het energieverbruik en heb ik met een paar jaar al weer terug verdiend.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Thijmen 30-04-2019

Geweldige indeling

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR

Een geweldige indeling van de vakken zorgt ervoor dat je alles overzichtelijk kwijt kan in deze koel-vriezer. De vriezer is heerlijk groot en zorgt ervoor dat er ruimte genoeg is. Ik zou deze aan iedereen aanraden! En de no frost is de kers op de taart en vult het geheel aan tot een complete perfectie!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com