Samsung RB41J7059SR rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB41J7059SR rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Diana1003 06-07-2019

Grote koel- en vriesruimte

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Pas 1 dag oud maar erg tevreden over de ruimte.
Indeling van de vakken in de deur is ook erg makkelijk.
En je hoort hem haast niet.
Tot nu toe dus een topper!

b.gijsbertsen 04-07-2019

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Geweldig veel ruimte. Werkt vlekkeloos. Speciale 1-graden-zone ruim genoeg om even een bord eten in weg te zetten tot de volgende dag

Hoppenbrouwers 18-06-2019

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Deze koelkast is naar onze wens, biedt vele opbergmogelijkheden voor vele maten van verpakkingen, koelt goed, diepvries gedeelde is mooi ruim. Het enige opmerkingen puntje die ik heb is het eieren rekje, hoe wil je een normaal ei kwijt raken als het klepje er niet afgehaald word. Wij hebben het klepje eraf gehaald en nu kan je zonder problemen 20 eieren kwijt.

Pluspunten

• ruime opbergruimte
  • koelt goed
  • mooi design

Minpunten

• nog niet gevonden

M.A. Janssen 10-06-2019

Goede indeling. Veel opbergruimte

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Onze keuze was beperkt door de beschikbare ruimte in de bestaande keuken. Maar dat is met deze koelvries combinatie geen enkele nadeel. Want je krijgt een prachtig product met een wereld van ruimte en een goed aan te passen indeling. Geen moment spijt. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Pas een kleine week in bezit. Wat betreft geluidsniveau kan ik alleen zeggen dat deze uitvoering stiller is dan de oude Bosch die we hadden.

Pluspunten

• design
  • ruimte
  • gescheiden koelsysteem

Minpunten

• geen

hombra 20-05-2019

Mooi, ruim, stil en energie zuinig

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Mooie en ruime koel-vries combinatie. Met A+++ label erg zuinig en relatief stil. Enige minpunt (tot nu toe) is het open deur alarm, deze is haast niet hoorbaar.

Pluspunten

• ruim
  • A+++
  • relatief stil

Minpunten

• open deur alarm haast niet hoorbaar

Onze Koele Kast 24-04-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Geweldige overzichtelijke Koele koelkast :) en een heerlijk grote vriezer wij kunnen eindelijk onze patat en ijs volledig kwijt

Pluspunten

• Grote Vriezer
  • Mooi Uiterlijk
  • Overzichtelijk en ruim

paul 03-10-2017

Mooi van vormgeving

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Mooie grote koel en vriescombinatie met een zeer ruime en overzichtelijke indeling. Mooie vormgeving.

Pluspunten

• ruime indeling
  • snel op temperatuur

A.J. 24-09-2017

Gewoon... een mooie en diepe koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Robuust maar tegelijkertijd timeless en chique.
Veel laadruimte door diepte, zowel in het koel- als vriesgedeelte!
En mooie verlichting achter in de koelkast.

powerboot 21-09-2017

Samsung RB41J7059SR/EF

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Mooi ontwerp veel ruimte, en erg stil een topper er blij mee, hier voor een koelvries van mielle 9 jaar gehad maar veel geluid, zijn

Pluspunten

• ruimte
  • stil
  • mooi van ontwerp
  • zuinig

Minpunten

• geen
  • geen

Sandra 02-09-2017

Groot formaat, veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Een supermooie en grote koelkast met veel ruimte. Diepe vriesladen waar veel in kan. Ook de koelkast zelf is diep, waardoor je veel kwijt kunt. Het is ook een heel mooi design. En een handige indeling in de koelkast zelf, deelbare plank en de aparte chefzone voor vlees ed. is ook super handig. Echt een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • voldoende ruimte
  • handige indeling
  • no-frost technologie
  • super chef lade voor vlees ed.

Minpunten

• je hoort hem iets, niet storend

Joris 27-08-2017

Uitstekende koelkast, lekker groot

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Deze koelkast heeft een zeer mooi en strak uiterlijk. Hij koelt uitstekend en heeft erg veel ruimte binnenin. Wij zijn er helemaal tevreden mee.

Pluspunten

• UIterlijk
  • Ruimte vriesvak
  • Ruimte koeling

Minpunten

• Af en toe krakend geluid bij koelen
  • Rand van vakjes in de deur te laag

John 24-08-2017

Mooie, ruime en stille ijskast

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Na 19 jaar vonden wij het wel tijd voor een nieuwe ijskast. Niet dat de vorige het niet meer deed maar we wilden een zuiniger apparaat en meer koelruimte. Probleem echter was dat dan de vriesruimte ook af zo nemen, want de vorige combinatie had nl een vriesdeel van 120 liter en een koledeel van 222 liter. Een Amerikaans model vonden wij niet handig. Na veel zoeken stuitten wij op deze Samsung, koelruimte was ca 50 liter meer en de vriesruimte 10 liter meer. Op een plaatje lijkt alles mooi dus op naar de winkel. Qua indeling en materiaalgebruik was deze ijskast fraai, mooie features als een Freshzone en een Chef zone leken ons wel handig. Qua buitenmaten is deze ijskast bijna even groot als de vorige. Wat ons direct opviel na bezorgen en uiteindelijk aanzetten van deze ijskast is de rust! Wat stil, de vorige kraakte bij het leven en daar moesten wij van de fabrikant maar aan wennen en dat is in die 18 jaar nooit gelukt. 1 raadsel met deze Samsung ijskast is er nog steeds, waar moet je het bijgeleverde eierrekje nu plaatsen? Wij denken bovenin de deur maar dan passen er geen kippen eieren in want dan gaat het klepje niet open. Maar goed, we zullen eens met Samsung contact opnemen. Voor de rest, een prachtige ijskast, stil, ruim, laden gaan heel soepel, laden voelen ook degelijk aan, bakjes in de deur voelen ook stevig aan en de indeling is behoorlijk flexibel.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Zeer stil
  • Soepell lopende laden
  • Ruim
  • Wieltjes om hem makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Waar dienen we de eieren te laten?

review Samsung RB41J7059SR 15-08-2017

veel volume met een prachtig uiterlijk

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Prachtige koelvrieskombinatie met veel volume in het bijzonder in het vriesgedeelte. We kozen deze uit oog met oog op het lage energieverbruik. Tot nu toe zijn we zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• veel ruimte
  • prachtige voorkant

Minpunten

• zoemende geluid

Peter 11-08-2017

zeer mooi aanzicht een plaatje voor in de keuken

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

hij ziet er goed uit en mooi en degelijk afgewerkt, zeer zuinig en stil. spijtig dat ik hem niet eerder heb gekocht. alles makkelijk te plaatsen en overzichtelijk.

N 08-08-2017

Eerste indruk

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

De koel-vriescombinatie staat pas vandaag bij ons binnen, dus weinig gebruikservaring. Eerste indruk ziet het apparaat er goed en mooi uit. Goede mogelijkheden om spullen in te delen. Glazen planken haken achter de nokjes, zodat de planken niet schuiven. Ruime lades in de vriezer. Goede temperatuuraanduiding, die je ziet als je de deur van de koelkast opent. Deuralarm dat piept als de koelkastdeur langer dan 2 minuten open blijft. De piep is goed hoorbaar, maar niet overheersend. Kinderen kunnen moeilijker bij de bovenste plank van de koelkast.

Pluspunten

• mooie vormgeving binnen en buiten
  • energiezuinig A+++
  • ruimte

Minpunten

• nog niet gevonden/opgemerkt

Robert-Jan Jacobs 04-08-2017

Grote zuinige koelkast met fijne indeling

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Na 12 jaar een nieuwe koelkast gekocht. Koelkast is 35% groter en verbruikt maar de helft van de stroom. Kwaliteit is iets minder dan Miele / Liebherr, maar de prijs is er dan ook naar.

Pluspunten

• Zuinigheid
  • Grootte
  • Prijs

Minpunten

• Kwaliteit t.o.v. Liebherr
  • Alleen in zilvergrijs te verkrijgen

remon 03-08-2017

perfect koelkast lekker groot, grote vakken in de deuren ook

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

perfecte koelkast met lekker grote vriezer en koel gedeelte. mooie grote vakken
schuif plankje moet ik wel aan wennen gaat snel terug. blij mee

Bart 01-08-2017

Veel ruimte, koelt en vriest uitstekend

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Veel ruimte, zowel in het koel gedeelte als in het vries gedeelte. Als de combinatie eenmaal op temperatuur is, dan is die erg stil. Wij zijn er erg blij mee en kunnen deze koelvriescombinatie dan ook van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Heel veel ruimte
  • Stil
  • Zgn. chef-lade is echt koud
  • Gebruikt minder stroom bij meer inhoud

R 29-07-2017

grote koel/vriescombi

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

We hebben voor deze combi gekozen omdat dit deze de grootste inhoud biedt qua koelkast en vriezen en ook nog energiezuinig is. Daarnaast neemt deze een stuk minder ruimte in dan een amerikaanse koelkast

Pluspunten

• grootte
  • design

Inge 26-07-2017

Samsung RB41J7059SR

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Super product staat nu binnen fluister stil. Mooie indeling. Lekker ruim.
Goed cool en tot nu tot zeer tevreden.

H.C 23-07-2017

Super goede koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Super stil, overzichtelijke indeling, aflezen van temperatuur van zowel de koelkast
als de vriezer staan keurig vermeld op display. Uiterlijk kast is ook mooi, warm grijze kleur.

Pluspunten

• stil
  • laag energie verbruik
  • led binnenverlichting

Minpunten

• geen

StefanL 21-07-2017

Strak design en wat een ruimte!

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Deze week deze koelkast laten bezorgen waarbij we van een koelkast van 1.70 meter naar een koelkast van iets meer dan 2 meter zijn gegaan.

Die extra centimeters zorgen natuurlijk al voor flink meer ruimte maar de manier waarop deze koelkast is gebouwd zorgt ervoor dat je netto nog meer ruimte wint.

Waar veel koelkasten een dikkere rand hebben heeft deze koelkast een zeer slanke afwerking waardoor de koelruimte en ook de vriesruimte (extra diepe bakken) enorm ruim zijn.

Omdat ik de koelkast vanaf woensdag heb mogen ontvangen is de superkoel functie van de koelkast nog bezig (kan 50 uur duren) waardoor je deze nu nog een beetje op de achtergrond hoort ronken. Je merkt daarentegen al wel dat het koelgedeelte al klaar is met superkoelen en deze hoor je praktisch niet meer.

Een ander mooi detail van deze koelkast is dat de warmte afvoer (ventilatoren) aan de zijkant zitten van de koelkast in plaats van op de achterkant. Hierdoor kan je de koelkast vrijwel helemaal tegen de muur plaatsen zonder dat dit voor warmte problemen zorgt.

Voor ons was het erg belangrijk dat de koelkast energiezuinig zou zijn en met een prijskaartje van 43.93 euro per jaar aan energiekosten komt dit zeer goed overeen. De koelkast is daarmee ook als A+++ geclassificeerd.

Het enige minpuntje wat wij zo snel hebben gezien is dat de bakjes welke in de deur zitten wel verplaatst kunnen worden (qua hoogte) maar dit zeer beperkt mogelijk is. Dit komt doordat je meestal in het onderste deel van de deur (hoge) flessen plaatst waarbij je bijna genoodzaakt bent om allebei de onderste bakjes een etage hoger te plaatsen, wanneer je dit hebt gedaan komen de onderste bakjes eigenlijk net te dicht op de bovenste bakjes te zitten waardoor hier weer minder hoge producten in passen.

Al met al is de eerste indruk van dit product zeer goed en wordt op dit moment zeer genoten van de hoeveelheid ruimte.

Pluspunten

• Enorm veel ruimte!
  • Superkoel functie is ook echt superkoel
  • A+++
  • 130 liter vriesruimte
  • No-frost voor zowel koel als vriesruimte

Minpunten

• De bakjes in de deur zijn minder dynamisch

ronald 20-07-2017

extreem veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

2 dagen in bezit bijna geruisloos je hoort iets zoemen.
erg groot vriesgedeelte, we zijn er bijna 40 liter op vooruit gegaan

Pluspunten

• ruimte
  • looks

irene 20-07-2017

Samsung koelkast RB41J7059SR/EF

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Deze koelvriescombinatie hebben we gekozen vanwege de grote inhoud van het vriesgedeelte van de koelvriescombinatie. 130 liter vriesgedeelte en een mooie koelkast met functionele indeling. Perfect in gebruik en onderhoud.

Pluspunten

• groot vriesgedeelte
  • functionele indeling koelgedeelte

Conny 17-07-2017

Mooie strakke ijskast

Geschreven voor: Samsung RB41J7059SR rvs

Mooie ijskast, lekker groot, veel vriesruimte. Heb het net binnen maar ben heel tevreden. Klein minpuntje, bovenste plankje kan je niet zomaar verplaatsen omdat de deur niet helemaal opent.