Liebherr SRBbsd 529i - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SRBbsd 529i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Dimitry Smit 12-08-2023

Heel fijn product.

Geschreven voor: Liebherr SRBbsd 529i

Geweldige koelkast. Fijn in gebruik. Strak design. Watertap igeeft lauw water helaas. Verder gewoon super.

Pluspunten

• Ruimte
  • Stil

Minpunten

• Prijs

Wim 19-07-2023

Mooie en perfecte side-by-side

Geschreven voor: Liebherr SRBbsd 529i

Keuze voor Liebherr vanwege zeer goede ervaring met oudere diepvrieskast. We waren eigenlijk op zoek naar een amerikaanse koelkast, maar vriesgedeelte was daar altijd te klein. De liebherr side-by-side biedt alle voordelen van een ruime vrieskast (met ijsblokjesautomaat) en een grote koelkast (met ingebouwde waterkoeler), die er ook nog eens erg mooi uitziet. Een pareltje in de keuken. Wel een zeer prijzig apparaat. Maar we zijn er erg tevreden mee.

Pluspunten

• grote vries- en koelkast
  • ijsblokjesautomaat en waterkoeler
  • mooi apparaat, niet te diep
  • goede lever-/plaatsservice

Minpunten

• prijs

George 22-02-2023

De koelcombinatie SFNbsd 529i is een topstuk in de keuken

Geschreven voor: Liebherr SRBbsd 529i

Omdat we onze keuken verbouwen wilden we een andere oplossing voor onze koelkast en vriezer.
Omdat we erg tevreden waren over onze eerdere aankoop bij Liebherr van de CUN 3933 hebben we weer gekeken wat zij ons konden leveren. De blacksteel uitvoering van de side by side 529i vonden we wel erg mooi, praktisch en ruim. De prijs vonden we daarentegen wel erg hoog.
Daarom hebben we nog diverse andere koelkasten bekeken van onder andere Bosch en Siemens. In vergelijking met de Liebherr was de uitstraling, ruimte en bediengemak van de bekeken kasten een stuk minder.
Uiteindelijk toch voluit gekozen voor de SFNbsd 529i en er geen moment spijt van. Wat een prettige kast is dit met de praktische hevelgrepen, goede verlichting, mooie laden op rails en de stille werking.
Een echte topper.
Het kost wat, maar dan heb je ook wel heel wat.

Pluspunten

• Goede verlichting
  • Hevelgrepen die het openen vergemakkelijken
  • Superstil en veel koelopties
  • Luxe uitstraling en veel ruimte
  • Soepele uittrekrails voor de laden

Minpunten

• Hij kost wel een paar centen