Dunavox Flow-38 Wijnkoelkast - DAUF-38.100DB - 2 Zones - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dunavox Flow-38 Wijnkoelkast - DAUF-38.100DB - 2 Zones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MMK 19-03-2023

Unieke maatvoering, indeling valt tegen.

Na een mislukte poging een vrijstaand model in onze keuken te integreren (de koelkast ging kapot), op zoek gegaan naar een onderbouw kast en met een 50 cm brede nis en dan is de keuze niet reuze.
Deze Dunavox voldoet wat dat betreft perfect. Geen aanpassing nodig. Wat me wel tegenvalt is de indeling. De rekjes zitten erg dicht op elkaar, waardoor je eigelijk alleen Bordeaux of riesling flessen kwijt kunt. Er is plek zat onder de rekjes dus waarom geen Bourgogne rekjes. Had ik in mijn oude wijnkast, heb er een omgebouwd voor dsze koeler. Past allemaal net niet maar kan wel alle type flessen kwijt.
Kortom, een prima onderbouw wijnkoeler, een van de weinige keuzes voor een 50cm nis. Indeling en bij geleverde rekjes problematisch.
P.s. Een waterbakje wordt gewoon meegeleverd. Niet bijkopen dus!

Pluspunten

• 50cm breed
  • Geschikt voor onderbouw

Minpunten

• Indeling.
  • alleen geschikt voor slanke flessen.