Bosch KGE39EW43 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Ali 17-09-2016 Product paar maanden in bezit

It's very good

It's modern and economic and dynamic safety. Goed colors like it because it is good quality and I recommend it to my friends

Thea 07-08-2016 Product paar weken in bezit

Tevreden met mijn koelkast

Vorige maand deze koel/vriescombinatie gekocht.
In de eerste plaats vind ik de indeling van de koelkast heel fijn. Dat betreft vooral die diepe onderla (die uitsteekt) waardoor er veel groente in kan.
De indeling van de vriezer vind ik heel praktisch omdat hij een hoge la heeft waarin ik veel van de te vriezen inhoud kan stapelen.
Het geluidsniveau is verrassend goed, zeker in vergelijking met mijn vorige Bosch van 20 jaar geleden. Onhoorbaar doet hij zijn werk.

van Dijk 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Grote koelkast/ vriezer.

Mooie geluidsarme koelkast/vriezer met veel ruimte. Eenvoudig schoon te maken. Prachtig vormgegeven.

Haan 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke koelkast

Ik vind de led verlichting een hele verbetering.
Iedere dag geniet ik van mijn mooie koelvriescombinatie. Zeker met de woorden: Eclusive erop. Dat komt mooi over.

Hummie 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch KGE39EW43

De koelkast werkt uitstekend. De vormgeving (grootte, kleur, licht) is perfect. Er is veel ruimte in de koelkast. Ook in de diepvries past veel inhoud. De temperatuur instelling is super. De koelkast is daarom zeker een aanrader.

Koelkast KGE39EW43 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

koelkastboschKGE39EW43

NAAR VELEN APARARUREN DIE WIJ VAN BOSCH HEBBEN AANGESCHAFT ZIJN WIJ GEWELDIG TEVREDEN zodat wij bij de volgende aankoop weer voor Bosch kiezen

rian 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

bruizend gekoeld

Wat een rust in je keuken. Voorgaande koelkast met anti frost klapte nog wel eens en kraakte. Nu hoor je alleen rustig gebruis en een lichte niet hinderlijke zoemtoon.
Inhoud gelijk aan vorige koelkast, maar de indeling is niet echt praktisch. Te weinig zijgleufjes om je platen naar eigen inzicht het handigst in te delen. Ook de vriesbakken zijn niet handig verdeeld. Daarnaast kun je niet een aantal broden (qua hoogte) in de bovenste lade plaatsen. Dit moet allemaal in je middelste bak. Nu nog de juiste indeling vinden.

famdronten 01-09-2015 Product maand in bezit

Houdbaarheid van groenten is perfect. Goede styling en gebruikersgemak. Goede levering, stil en makkelijk schoon te maken.

Johan 29-08-2015 Product paar dagen in bezit

De koelvriescombinatie is van goede kwaliteit, energiezuinig en heeft een mooie afwerking. Handige functies voor snelvriezen.

de Meris 26-08-2015 Product paar dagen in bezit

5,7
fijne indeling grote bakken en flessenrek overzichtelijke temperatuurinstelling en alarm handige steun in deur mogelijkheid tot snel vriezen en vakantie stand laag energiegebruik en stil

Bianca 12-08-2015 Product paar weken in bezit

Het is een lekkere grote koelkast met een apart vriesgedeelte.Door de aparte groente la blijft mijn groente en fruit inderdaad langer houdbaar.
Er is ook nog een aparte la voor het vlees (vleeswaren), daar blijft het vlees (vleeswaren) goed koel in.
De verstelbare vakken in de deur zijn ook handig en makkelijk te verstellen. Enig minpuntje is wel, als je er een fles mayo of curry in het 2e bakje zet hij eruit valt als je de deur open doet.Voor wat lagere flesjes of potjes is het geen probleem. Het rekje wat je in en uit kan klappen is ook handig, omdat je zelf kan bepalen waarvoor of je het gebruikt of niet om de flessen neer te leggen. De vriezer is fijn omdat die uit 3 lades bestaat de onderste zitten 2 koelelementen in , die je er ook uit kan laten. Dit is de kleinste lade. De middelste la is een bigbox daar kan heel veel in en de bovenste la is normaal, maar ook daar kan genoeg in.
Ik hoor de koelkast niet als hij aanstaat.
Als de koelkast 1 minuut open is, dan gaat het alarm ik vind dat wel fijn... Als je de deur dicht doet stopt het gelijk (volgens mij kan je dat ook uitzetten).
De temperatuur indeling voor de vriezer en de koelkast kan je apart met knopjes instellen en er zit ook superfrost op, staat allemaal in de handleiding. Et zit ook een vakantiestand op. Aangezien bosch door meerdere mensen wordt aanbevolen en dit een A+++ koelkast is, ga ik ervan uit dat hij duurzaam zal zijn. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

peer 10-08-2015 Product paar dagen in bezit

mooie en goede stille koelvries combinatie, mooi duidelijke heldere led verlichting,veel opberg mogelijkheden.

Mirjam 06-08-2015 Product paar weken in bezit

Veel ruimte en de aparte lades voor vlees/vis en groente/fruit werken erg fijn. Koelkast maakt weinig lawaai wat ook erg prettig is.

Han Lansink 13-07-2015 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk in omgang, mooie vormgeving extreem stil.
Koel en vries gedeelte mooi ingedeeld.
Klein minpuntje : vries gedeelte dooiwaterafvoergootje klepje wil gemakkelijk naar beneden vallen. De deur gaat dan niet dicht. Kans op beschadigen is hierdoor aanwezig.

Leffert H 12-07-2015 Product paar dagen in bezit

geweldige koel/vrieskombinatie.duurzaamheid valt nu natuurlijk nog niets over te zeggen maar ziet er zeer degelijk uit. vormgeving is geweldig.geluid is zeer stil.gebruiksgemak is een uitstekende indeling,maar de temperatuur aangeving had wat mij betreft beter gekund want hij geeft aan wat de temperatuur moet zijn en niet wat het is als hij b.v. uit is geweest en de temperatuur in de vriezer b.v. -10 is. Maar zeer tevreden mwt deze aanschaf.

Koelstel 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak zeker zo goed als onze oude Miele (20 jaar) door een prettigere indeling. Vormgeving is goed maar de deurgrepen zorgen voor een net iets bredere breedte maat, dit is jammer bij het inbouwen in kast van 60 cm. breed, daardoor kan de combinatie niet zover naar achteren geschoven worden en steekt iets voor de rest van de keuken uit. Echt storend is het niet, het zal wel wennen. Duurzaamheid moet nog blijken.

F.v.d.S. 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

De indeling van de koelkast is ruim en overzichtelijk zowel het koel als het vriesgedeelte.
Ook de chillerhouder ervaren we als een functionele ruimte om div.vleesprodukten tijdelijk in te bewaren.
De vochtigheidsregelaar in de groentelade ( Crisperbox ) is ook praktisch, alleen moet je er een beetje handigheid in krijgen om de luchtvochtigheid te regelen. E.e.a. is afhankelijk van het soort product en de hoeveelheid.
Tevens vind ik het bedieningsdisplay overzichtelijk en makkelijk te bedienen.
En het geluidsniveau (38dB) ik kan het zelf niet meten maar ten opzichte van mijn vorige koelvriescombinatie produceert die veel minder geluid wat ik toch wel prettig vind. Deze koelvrieskast is LOW FROST wat inhoud dat die periodiek schoon gemaakt (ontdooid) moet worden e.e.a was ik niet gewend mijn vorige was NO FROST maar het was een bewuste keuze.

DJ2411 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven apparaat met naar eigen gemak aan te passen indeling.

Over de duurzaamheid volgt nog niets te zeggen. Ziet er solide uit.

Zeer geluidsarm

Lemmie49 01-07-2015 Product paar dagen in bezit

Na een uitstapje van enkele jaren naar Liebherr weer terug gekomen op een BOSCH koel/vries-combinatie. Bij opening vallen gelijk 2 aspecten op. De grote groente lade waarvan de luchtvochtigheid geregeld kan worden voor een optimale bewaar conditie. Als 2e de chillerhouder net boven de groentelade waarin vlees en of vis op zeer lage temperatuur gehouden kan worden. Ook makkelijk is het in- en uitklapbare flessenrek waar liggend de flessen op kunnen. (ruimte besparend)
Mooie gladde afwerking binnenin en buitenom waardoor reinigen eenvoudig kan plaats vinden. Heldere Led- verlichting. Bij dit type is de temperatuurregeling van de koeler en de vriezer onafhankelijk van elkaar in te stellen. Bij eventuele stroom uitval wordt het 35 uur op de ingestelde temperatuur gehouden.
Voor ons een goede investering waar we weer jaren mee vooruit kunnen.

Hendrik_Jan 30-06-2015 Product paar weken in bezit

Uitstekende koel vriescombinatie met veel ruimte ! Ook de veelzijdigheid van de leg plateaus is handig . De grote diepvrieslades komt goed van pas . Het geluidsniveau is laag, je hoort hem amper. ook het energieverbruik heeft meegewogen in de keuze. Al met al ben er tevreden mee.