Bosch KGE39EW43 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 41 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Thea 07-08-2016 Product paar weken in bezit

Tevreden met mijn koelkast

Vorige maand deze koel/vriescombinatie gekocht.
In de eerste plaats vind ik de indeling van de koelkast heel fijn. Dat betreft vooral die diepe onderla (die uitsteekt) waardoor er veel groente in kan.
De indeling van de vriezer vind ik heel praktisch omdat hij een hoge la heeft waarin ik veel van de te vriezen inhoud kan stapelen.
Het geluidsniveau is verrassend goed, zeker in vergelijking met mijn vorige Bosch van 20 jaar geleden. Onhoorbaar doet hij zijn werk.

Geweldig 15-09-2017 Product paar weken in bezit

Heel veel ruimte

Het is een geweldige koelkast met superveel opbergruimte en je hoort hem niet aanslaan.
Er zit een mooie grote groentelade in en een groot opbergvak voor vlees en vis.
De vriezer heeft drie lades waarvan 1 hele grote.
Ik ben er erg blij mee en kan hem iedereen aanbevelen

japijo 31-08-2017

Zeer ruime en overzichtelijke koelvriescombinatie

Ruime en overzichtelijke koel-vriescombinatie.
Gemakkelijk schoon te maken.
Lekker diep en gemakkelijk in gebruik.

A.T.Timmer 20-08-2017 Product paar weken in bezit

Koel/Vries/Combinatie

Een prachtige zeer ruime energiezuinige koel vries combinatie!! Een aanrader voor iedereen die van een "coole" voorraad
houdt.

kimmy 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

mooie grote koelkast

ik heb deze koelkast nu bijna een week en ik kan niet meer zonder. hij is zo geluidloos. en praktisch ingedeeld. er zit zelfs een speciale taarten rek in superhandig. en als ik op vakantie ga kan ik hem op de holliday stand zetten. En dat is ook nog eens goed voor het milieu

Pluspunten

• veel ruimte
  • geluidsloos
  • vakantie knop
  • taarten rek

Minpunten

• hij is minder breed

Margo theisen 13-07-2017 Product paar weken in bezit

Goede koel/vries combinatie

Goede koel/vries combinatie goede indeling en capaciteit, goede prijs kwaliteit verhouding,ben zeer tevreden met met de indeling van het koelgedeeldte, zeer ruim en overzichtelijk

Gerrit 05-07-2017 Product paar weken in bezit

milleu en zuinigheid voorop

Naast zuinig met stroom heeft deze kast een zeer flexibele indeling en een fraaie led-verlichting voor het koelgedeelte.
Alle lades zijn degelijk uitgevoerd en het glas is veiligheid glas
Kwaliteit/prijs verhouding is prima.

RvdH 04-12-2016

Mooi vormgegeven koel-vriescombinatie

Deze koel-vriescombinatie is een van de weinige modellen van 2 meter hoog en de enige witte in de Exclusive lijn. Een zeer mooi apparaat, met een heel effectief binnenwerk. De indeling is erg praktisch te gebruiken.

Ali 17-09-2016 Product paar maanden in bezit

It's very good

It's modern and economic and dynamic safety. Goed colors like it because it is good quality and I recommend it to my friends

van Dijk 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Grote koelkast/ vriezer.

Mooie geluidsarme koelkast/vriezer met veel ruimte. Eenvoudig schoon te maken. Prachtig vormgegeven.

Haan 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke koelkast

Ik vind de led verlichting een hele verbetering.
Iedere dag geniet ik van mijn mooie koelvriescombinatie. Zeker met de woorden: Eclusive erop. Dat komt mooi over.

Hummie 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch KGE39EW43

De koelkast werkt uitstekend. De vormgeving (grootte, kleur, licht) is perfect. Er is veel ruimte in de koelkast. Ook in de diepvries past veel inhoud. De temperatuur instelling is super. De koelkast is daarom zeker een aanrader.

Koelkast KGE39EW43 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

koelkastboschKGE39EW43

NAAR VELEN APARARUREN DIE WIJ VAN BOSCH HEBBEN AANGESCHAFT ZIJN WIJ GEWELDIG TEVREDEN zodat wij bij de volgende aankoop weer voor Bosch kiezen

rian 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

bruizend gekoeld

Wat een rust in je keuken. Voorgaande koelkast met anti frost klapte nog wel eens en kraakte. Nu hoor je alleen rustig gebruis en een lichte niet hinderlijke zoemtoon.
Inhoud gelijk aan vorige koelkast, maar de indeling is niet echt praktisch. Te weinig zijgleufjes om je platen naar eigen inzicht het handigst in te delen. Ook de vriesbakken zijn niet handig verdeeld. Daarnaast kun je niet een aantal broden (qua hoogte) in de bovenste lade plaatsen. Dit moet allemaal in je middelste bak. Nu nog de juiste indeling vinden.

Steve 17-05-2016

Uitstekend apparaat

Ruimte, indeling, afdichting en functionaliteit zijn sterke punten.
Er is wat gepruttel hoorbaar als de compressor loopt, maar dat is normaal.

famdronten 01-09-2015 Product maand in bezit

Houdbaarheid van groenten is perfect. Goede styling en gebruikersgemak. Goede levering, stil en makkelijk schoon te maken.

Johan 29-08-2015 Product paar dagen in bezit

De koelvriescombinatie is van goede kwaliteit, energiezuinig en heeft een mooie afwerking. Handige functies voor snelvriezen.

de Meris 26-08-2015 Product paar dagen in bezit

5,7
fijne indeling grote bakken en flessenrek overzichtelijke temperatuurinstelling en alarm handige steun in deur mogelijkheid tot snel vriezen en vakantie stand laag energiegebruik en stil

Bianca 12-08-2015 Product paar weken in bezit

Het is een lekkere grote koelkast met een apart vriesgedeelte.Door de aparte groente la blijft mijn groente en fruit inderdaad langer houdbaar.
Er is ook nog een aparte la voor het vlees (vleeswaren), daar blijft het vlees (vleeswaren) goed koel in.
De verstelbare vakken in de deur zijn ook handig en makkelijk te verstellen. Enig minpuntje is wel, als je er een fles mayo of curry in het 2e bakje zet hij eruit valt als je de deur open doet.Voor wat lagere flesjes of potjes is het geen probleem. Het rekje wat je in en uit kan klappen is ook handig, omdat je zelf kan bepalen waarvoor of je het gebruikt of niet om de flessen neer te leggen. De vriezer is fijn omdat die uit 3 lades bestaat de onderste zitten 2 koelelementen in , die je er ook uit kan laten. Dit is de kleinste lade. De middelste la is een bigbox daar kan heel veel in en de bovenste la is normaal, maar ook daar kan genoeg in.
Ik hoor de koelkast niet als hij aanstaat.
Als de koelkast 1 minuut open is, dan gaat het alarm ik vind dat wel fijn... Als je de deur dicht doet stopt het gelijk (volgens mij kan je dat ook uitzetten).
De temperatuur indeling voor de vriezer en de koelkast kan je apart met knopjes instellen en er zit ook superfrost op, staat allemaal in de handleiding. Et zit ook een vakantiestand op. Aangezien bosch door meerdere mensen wordt aanbevolen en dit een A+++ koelkast is, ga ik ervan uit dat hij duurzaam zal zijn. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

peer 10-08-2015 Product paar dagen in bezit

mooie en goede stille koelvries combinatie, mooi duidelijke heldere led verlichting,veel opberg mogelijkheden.