Bosch KGE39EW43 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE39EW43 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D. Zondervan 24-07-2018

Koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Fijne koel-vriescombinatie. Geen ijsvorming meer, ideaal. Alles nu op hoogte zonder diep te bukken. Laden schuiven heerlijk licht. Veel bergruimte. En zeer zuinig met energie. Al met al, wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• geen ijsvorming meer
  • alles op hoogte zonder diep te bukken
  • laden schuiven licht
  • veel bergruimte

H van Oort 23-06-2018

Goede indeling en geruisloos

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Wij hebben bewust gekozen voor een bosch omdat wij het merk zeer betrouwbaar vinden,en dit model aan onze verwachting voldoet.

theo 19-05-2018

bosch koelkast geweldige aankoop had ik eerder moeten doen

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

geweldige koelkast veel ruimte en mooi verdeelt in verschillende koel compartimenten met nieuwe technieken een zuinige kast met een fraai afgewerkte binnen ruimte

Pluspunten

• veel ruimte
  • verschillende temp mogelijkheden

Margo theisen 03-11-2017

Een goede koelkast zeer overzichtelijk

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Goede koelkast ,met veel bewaar mogelijkheden ,een goede prijs en kwaliteit verhouding ,ben zeer tevreden ,beveel de koelkast graag aan

Pluspunten

• Zeer overzichtelijk

Dennis 23-10-2017

Stille koelkast met veel ruimte en mooi licht

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Deze koelkast nu 2 maanden in bezit en zijn nog steeds erg enthousiast. Deze kast is erg stil en door de led verlichting hebben we overal goed en duidelijk licht. Ook aan de buitenkant is hij erg mooi om te zien. Wanneer je de deur opent voel je gewoon dat je een stukje degelijkheid in je handen hebt.

Pluspunten

• Stil
  • Veel licht
  • Veel ruimte

Geweldig 15-09-2017

Heel veel ruimte

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Het is een geweldige koelkast met superveel opbergruimte en je hoort hem niet aanslaan.
Er zit een mooie grote groentelade in en een groot opbergvak voor vlees en vis.
De vriezer heeft drie lades waarvan 1 hele grote.
Ik ben er erg blij mee en kan hem iedereen aanbevelen

A.T.Timmer 20-08-2017

Koel/Vries/Combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Een prachtige zeer ruime energiezuinige koel vries combinatie!! Een aanrader voor iedereen die van een "coole" voorraad
houdt.

kimmy 24-07-2017

mooie grote koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

ik heb deze koelkast nu bijna een week en ik kan niet meer zonder. hij is zo geluidloos. en praktisch ingedeeld. er zit zelfs een speciale taarten rek in superhandig. en als ik op vakantie ga kan ik hem op de holliday stand zetten. En dat is ook nog eens goed voor het milieu

Pluspunten

• veel ruimte
  • geluidsloos
  • vakantie knop
  • taarten rek

Minpunten

• hij is minder breed

Margo theisen 13-07-2017

Goede koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Goede koel/vries combinatie goede indeling en capaciteit, goede prijs kwaliteit verhouding,ben zeer tevreden met met de indeling van het koelgedeeldte, zeer ruim en overzichtelijk

Gerrit 05-07-2017

milleu en zuinigheid voorop

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Naast zuinig met stroom heeft deze kast een zeer flexibele indeling en een fraaie led-verlichting voor het koelgedeelte.
Alle lades zijn degelijk uitgevoerd en het glas is veiligheid glas
Kwaliteit/prijs verhouding is prima.

Ali 17-09-2016

It's very good

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

It's modern and economic and dynamic safety. Goed colors like it because it is good quality and I recommend it to my friends

Thea 07-08-2016

Tevreden met mijn koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Vorige maand deze koel/vriescombinatie gekocht.
In de eerste plaats vind ik de indeling van de koelkast heel fijn. Dat betreft vooral die diepe onderla (die uitsteekt) waardoor er veel groente in kan.
De indeling van de vriezer vind ik heel praktisch omdat hij een hoge la heeft waarin ik veel van de te vriezen inhoud kan stapelen.
Het geluidsniveau is verrassend goed, zeker in vergelijking met mijn vorige Bosch van 20 jaar geleden. Onhoorbaar doet hij zijn werk.

van Dijk 05-08-2016

Grote koelkast/ vriezer.

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Mooie geluidsarme koelkast/vriezer met veel ruimte. Eenvoudig schoon te maken. Prachtig vormgegeven.

Haan 29-07-2016

Degelijke koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Ik vind de led verlichting een hele verbetering.
Iedere dag geniet ik van mijn mooie koelvriescombinatie. Zeker met de woorden: Eclusive erop. Dat komt mooi over.

Hummie 14-07-2016

Bosch KGE39EW43

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

De koelkast werkt uitstekend. De vormgeving (grootte, kleur, licht) is perfect. Er is veel ruimte in de koelkast. Ook in de diepvries past veel inhoud. De temperatuur instelling is super. De koelkast is daarom zeker een aanrader.

Koelkast KGE39EW43 10-07-2016

koelkastboschKGE39EW43

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

NAAR VELEN APARARUREN DIE WIJ VAN BOSCH HEBBEN AANGESCHAFT ZIJN WIJ GEWELDIG TEVREDEN zodat wij bij de volgende aankoop weer voor Bosch kiezen

rian 14-06-2016

bruizend gekoeld

Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Wat een rust in je keuken. Voorgaande koelkast met anti frost klapte nog wel eens en kraakte. Nu hoor je alleen rustig gebruis en een lichte niet hinderlijke zoemtoon.
Inhoud gelijk aan vorige koelkast, maar de indeling is niet echt praktisch. Te weinig zijgleufjes om je platen naar eigen inzicht het handigst in te delen. Ook de vriesbakken zijn niet handig verdeeld. Daarnaast kun je niet een aantal broden (qua hoogte) in de bovenste lade plaatsen. Dit moet allemaal in je middelste bak. Nu nog de juiste indeling vinden.

famdronten 01-09-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Houdbaarheid van groenten is perfect. Goede styling en gebruikersgemak. Goede levering, stil en makkelijk schoon te maken.

Johan 29-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

De koelvriescombinatie is van goede kwaliteit, energiezuinig en heeft een mooie afwerking. Handige functies voor snelvriezen.

de Meris 26-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

fijne indeling grote bakken en flessenrek overzichtelijke temperatuurinstelling en alarm handige steun in deur mogelijkheid tot snel vriezen en vakantie stand laag energiegebruik en stil

Bianca 12-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Het is een lekkere grote koelkast met een apart vriesgedeelte.Door de aparte groente la blijft mijn groente en fruit inderdaad langer houdbaar.
Er is ook nog een aparte la voor het vlees (vleeswaren), daar blijft het vlees (vleeswaren) goed koel in.
De verstelbare vakken in de deur zijn ook handig en makkelijk te verstellen. Enig minpuntje is wel, als je er een fles mayo of curry in het 2e bakje zet hij eruit valt als je de deur open doet.Voor wat lagere flesjes of potjes is het geen probleem. Het rekje wat je in en uit kan klappen is ook handig, omdat je zelf kan bepalen waarvoor of je het gebruikt of niet om de flessen neer te leggen. De vriezer is fijn omdat die uit 3 lades bestaat de onderste zitten 2 koelelementen in , die je er ook uit kan laten. Dit is de kleinste lade. De middelste la is een bigbox daar kan heel veel in en de bovenste la is normaal, maar ook daar kan genoeg in.
Ik hoor de koelkast niet als hij aanstaat.
Als de koelkast 1 minuut open is, dan gaat het alarm ik vind dat wel fijn... Als je de deur dicht doet stopt het gelijk (volgens mij kan je dat ook uitzetten).
De temperatuur indeling voor de vriezer en de koelkast kan je apart met knopjes instellen en er zit ook superfrost op, staat allemaal in de handleiding. Et zit ook een vakantiestand op. Aangezien bosch door meerdere mensen wordt aanbevolen en dit een A+++ koelkast is, ga ik ervan uit dat hij duurzaam zal zijn. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

peer 10-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

mooie en goede stille koelvries combinatie, mooi duidelijke heldere led verlichting,veel opberg mogelijkheden.

Mirjam 06-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Veel ruimte en de aparte lades voor vlees/vis en groente/fruit werken erg fijn. Koelkast maakt weinig lawaai wat ook erg prettig is.

Han Lansink 13-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

Gemakkelijk in omgang, mooie vormgeving extreem stil.
Koel en vries gedeelte mooi ingedeeld.
Klein minpuntje : vries gedeelte dooiwaterafvoergootje klepje wil gemakkelijk naar beneden vallen. De deur gaat dan niet dicht. Kans op beschadigen is hierdoor aanwezig.

Leffert H 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EW43 wit

geweldige koel/vrieskombinatie.duurzaamheid valt nu natuurlijk nog niets over te zeggen maar ziet er zeer degelijk uit. vormgeving is geweldig.geluid is zeer stil.gebruiksgemak is een uitstekende indeling,maar de temperatuur aangeving had wat mij betreft beter gekund want hij geeft aan wat de temperatuur moet zijn en niet wat het is als hij b.v. uit is geweest en de temperatuur in de vriezer b.v. -10 is. Maar zeer tevreden mwt deze aanschaf.