Bosch KGE36EI43 - Reviews

upside-down koel/vriezer

9,1

Tessa 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch koelkast

Het is heerlijk ruime koelkast met een efficiënte indeling. Is erg zuinig en maakt weinig geluid. Top!

Wilma 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

!!!! WauW !!!!

Wat ben ik blij en enthousiast over mijn nieuwe aanwinst - wat een overzichtelijke en praktisch ingedeelde koelkast. De ruimte in de vriezer is precies goed voor het bewaren van mijn brood en andere levensmiddelen.
Prachtige strakke RVS-uitvoering waarop geen (vette) vingers te zien zijn.
!!! I LOVE IT !!!

Piet 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Al met al een goede keus

Eenmaal op temperatuur biedt het waar het voor aangeboden wordt. De koelkast temperatuur wordt maar moeizaam bereikt en is niet controleerbaar met eigen meting(van de koelkast zelf)

Carootje 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super stille koelkast/diepvries.

Wij hebben de koelkast sinds een paar dagen in ons bezit, maar zijn er super blij mee. Hij is mooi qua vormgeving en heel stil. Ik hoor de koelkast/diepvries helemaal niet.
Top koelkast!

Y Noordhoff 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ben super blij met mijn nieuwe koelkast. Ziet er mooi uit en is ook nog eens super zuinig! Een goede aankoop dus! Bedankt.

Hans 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

Wij vinden het belangrijk dat de producten duurzaam omgaan met energie en daar voldoet dit apparaat ruimschoots aan.
Daarnaast is de vormgeving en uiteindelijk ook de indeling van groot belang en deze is goed voor elkaar.
Wij waarderen dit product dan ook met een 9.

Marinda 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

super mooie praktische koel-vries combinatie. Zeer blij met onze aankoop. Lekker stil en A+++ dus super zuinig.

Ben van B. 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

In samenwerking met mijn dealer zijn we tot de slotsom gekomen dat dit de beste deal was. Twee termostaten, dus vries- en koelvak gescheiden. Een mooie vormgeving met een ruime indeling en overzichtelijk en gebruiksvriendelijk instelling cq aflezing.

rachellerozema88 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben zo ontzettend blij met deze koelkast! Lekker veel ruimte en ook nog een ideale vriezer. Ik zou zeker weten andere deze koelkast aanraden.

daan burki 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, goede indeling en geluidsarm. Dat waren de criteria waarom wij hem hebben gekozen en gekocht.

C. Rutten 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik zat te twijfelen tussen een witte of rvs en ben zo blij met mijn rvs koelkast/ vriezer. Het springt er meteen uit als je de keuken binnen loopt. Hij maakt vast geen herrie, wat ik belangrijk vind omdat ik een open keuken heb. Het is ook een heel mooi model, daar bedoel ik mee, de vormgeving.

Bosch YOU are the Best 28-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik had voorheen een Bosch KGV26600 Soft-Line en besloot weer voor een Bosch te gaan. Nadat ik goede reviews had gelezen over het product ( o.a. energiezuinig, geruisloos, praktische indeling, strakke vormgeving, etc.) ben overgegaan tot deze aankoop. Lees de review van dit product, en ik kan je zeggen dat je waar krijgt voor je geld. Super tevreden met de aankoop... een echte aanrader!!!

Antoon Bergmans 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Bediening is eenvoudig en intuïtief. De Inox uitvoering is zeer fraai en is inderdaad vingerafdruk vrij. Zeer compleet geleverd met veel accessoires .

Toos15 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Nog maar een dag in mijn bezit en hij voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Een "koele" koelkast. Enig minpuntje is dat de deur vrij ver opengaat waardoor hij tegen de kast ernaast komt.

Amber0812 08-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie strak vormgegeven koelkast; die prachtig staat in mijn open keuken. Gekozen voor dit model vanwege de twee belangrijkste criteria voor mij: laag energieverbruik (en met 149 kWh per jaar voldoet 'ie daar helemaal aan!), en geluidsarm. Ook dat lijkt de koelkast wel waar te gaan maken, ondanks de tropische temperaturen buiten heb ik 'm nog niet gehoord.
Indeling is nog wennen, maar ziet er ook mooi en ruim voldoende uit.
Tot zover heel blij met mijn aankoop

Safiye234 07-09-2014 Product maand in bezit

Mooie koelkast van binnen en buiten ik heb hem sinds 2 weken aan staan en hij werkt super goed. Enige nadeeltje is dat hij best veel geluid maakt! af en toe omdat mijn keuken in de woonkamer staat is dat soms vervelend.

Jan het Hart 03-09-2014 Product paar dagen in bezit

Nu enkele dagen in huis. De vorige koelvriescombinatie van Bosch heeft het 20 jaar uitstekend gedaan. Maar was aan vervanging toe. De nieuwe machine is fluisterstil. Fraaie rvs voorkant. Strak design. Overzichtelijk en efficiënte indeling van zowel koel- als vriesgedeelte.
Na lang uitzoeken en afwegen was dit veruit de beste keus, samen met het vergelijkbare Siemens model. Wellicht over 20 jaar de volgende aanschaf.

nel 2014 29-08-2014 Product paar dagen in bezit

mooie gebruiksvriendelijke koelkast.

wel hebben we een vraag.???

in folder staat deuren roestvrij staal met anti-fingerprint, daarbij vragen wij ons af hoe het mogelijk is dat toch een magnetisch stickertje er aan kleeft.

S.Tebberman 26-08-2014 Product maand in bezit

De Bosch KGE36EI43 is een mooie koel-vriescombinatie. Strak uitgevoerd in RVS.
Het apparaat maakt vrijwel geen geluid, behalve dan als je de deur te lang open laat. Dan gaat het alarm af, maar dat is een van de handige tools!
Het apparaat was na aansluiting, zeer snel, op temperatuur en blijft dat ook. Voedsel en drank zijn goed op temperatuur.
De kast is ruim en handig ingedeeld met aangewezen vakken voor groente en vlees en er worden, zeer netjes, een paar bakjes meegeleverd, o.a. voor de eieren, ijsklontjes en vleeswaren voor op brood.
Het RVS heeft een beschermende laag en is daardoor zeer makkelijk af te nemen. Een aanrader!

D Kampen 11-08-2014 Product paar dagen in bezit

Net in gebruik fantastisch apparaat.
Veel prettiger in gebruik dan onze vorige koelkast
Ruime indeling flessen kunnen nu eidelijk liggen en rechtop staan.
Grote groente laden.
Geweldige machine