Bosch KGV33VW31S - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
192 liter inhoud

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

marc 13-10-2017

Maakt veel te veel herrie helaas

Mooie koel vries combinatie, goede uitstraling in onze eetkeuken, doet wat ie moet doen wat betreft koelen, helaas maakt de kast voor ons veels te veel lawaai, heel irritant geluid, hoog, soort aanzuigend geluid, bloed irritant, ik zal met Bosch hierover nog contact opnemen of dit te verhelpen is.

Anna 17-01-2017

Valt bitter tegen

Maakt veel te veel herrie, slaat constant aan. Had bij eerdere beoordeling gelezen dat hij geluidsarm is. Maar dat blijkt dus echt niet waar te zijn. Grootste miskoop ooit.

Pluspunten

• Inhoud

Minpunten

Beaenton 23-10-2015

Hij maakt minder lawaai. De indeling is beetje onhandig. Er is geen afdekplaatje voor de openingen in de zijkant van de deuren. Dit is echt een minpunt. Als de koelvriescomb. in de woonkamer-keuken staat kijkt men daar steeds tegenaan.

Geke 12-10-2015

Heel veel ruimte en makkelijke verdeling

Ik vind het goede koel vries combinatie. We horen hem niet en heel veel ruimte. Het makkelijke zijn ook de uitschuifbare glas platen. Zodat je makkelijker bij je spullen achter in de koelruimte kan kijken. Grote groenten la waar alles lang goed blijft. Voldoende vriesruimte met makkelijke laden. Een echte aanrader Top