Zanussi ZRB23100WA - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
164 liter inhoud

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ad 26-03-2017 Product paar dagen in bezit

Slechte deurophanging

Enkele dagen geleden heb ik dit apparaat thuisgekregen. Ik moest enkel de deur van rechts- naar de linkerkant omzetten. Nou dat bleek een hele klus te wezen, want de voorgeboorde gaatjes klopten niet. Die zaten een halve centimeter hoger. Bij het afhangen van de deur bleken de rubbers niet tegen de kast te sluiten. Dus een flinke kier. Gelukkig ben ik een beetje bij de hand en heb nieuwe gaatjes geboord en de deur opnieuw er in gehangen waardoor de kast goed is afgesloten.

Minpunten

• Afwerking

G 28-02-2017 Product paar maanden in bezit

Compact van buiten, ruim van binnen

Mooi compact formaat, Koelgedeelte is heel practisch naar wens in te delen. De 2 groente/fruitladen zijn ruim en makkelijk te hanteren. De 2 overige plateau’s zijn naar wens op diverse hoogtes te plaatsen, geheel naar je levenstijl in te richten. Dat geldt ook voor de vakken in de deur, Het vriesgedeelte heeft 2 hoge lades. Handig zijn de handgrepen om de lades vast te pakken. De lades zijn ook practisch in te delen en vooral niet te groot. Handig is dat voor het ontdooien de vriezerlades, door de handgrepenmakkelijk uit te nemen zijn en in het koelgedeelte passen. Hier is over nagedacht.
De verlichting van het koelgedeelte, samen met de temperatuurregelaar bevind zich bovenin, naar mijn idee een prima plek.
Ideaal voor de kleiner behuisden en als je niet te veel geld wilt uitgeven.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Compact formaat

Minpunten

• Grote flessen passen minder goed

Annelies 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

Goede koelvriescombinatie

Tevreden over de koelvriescombinatie. Handig dat de fruit/groentelades in 2 lades verdeeld zijn. Vriesgedeelte is ruim genoeg met 1 grote lade en 1 wat smallere lade. Minpunt vind ik de verlichting, deze is wat aan de zwakke kant.

Minpunten

• Verlichting