Bosch KGE39MW40 - Reviews

249 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

ReneD 24-11-2015 Product maand in bezit

Indeling van de plateaus zou wat vrijer mogen: Nu twee keuzes in hoogte voor elk; drie zou stuk prettiger zijn geweest, zeker icm het flessenrek.
Onderste lade van de diepvries heeft geen eindstop, dus die klettert me steeds op de vloer. Ik hoop dat dat na een gewenningsperiode beter gaat.
Verder: niet onhoorbaar, maar stil genoeg.
Fraaie vormgeving en verlichting, duidelijke bediening en features.
Mooi laag verbruik.

ronald lassche 18-08-2015 Product paar dagen in bezit

natuurlijk is het apparaat nieuw maar de uitstraling, ook van binnen is super. zeker ook met de egale ledverlichting in het koelgedeelte. de deuren sluiten op zeer solide manier. het is een topproduct met laag energieverbruik.

LK 15-08-2015 Product paar weken in bezit

Het binnenwerk is zeer luxe en functioneel. Heel handig ook dat flessenrek. Groente blijft lang goed in de groentelade. In het begin maakte hij veel lawaai, en nu is hij ook nog wel wat aanwezig wat geluid betreft, het zoemt en borrelt enigszins. Maar al met al lijkt me dit een goede koelkast voor een redelijke prijs.

Kloosterman 10-08-2015 Product paar dagen in bezit

Een prima koelvriescombinatie inzichterlijk in te pakken van buiten mooi vormgegeven. Bijna geluidsarm. Goeie aankoop

Harry Westendorp 08-08-2015 Product paar dagen in bezit

Praktische indeling die ook nog eens goed verstelbaar. De koelkast is ook echt bijna onhoorbaar je moet er al naast staan om hem te horen aan slaan.

Anita 06-08-2015 Product paar dagen in bezit

Wat de duurzaamheid is kan ik nog niet zeggen, daarvoor heb ik de koelkast te kort. Stil is hij wel. Gebruiksgemak geen 10 helaas want de onderste la van de vrieskast heeft geen stop en dat is toch wel lastig. Of wennen misschien?

GEFFERIE 05-08-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer ruime koelkast,kan veel in kwijt.Vormgeving zeer mooi,neemt in de breedte niet meer ruimte in beslag dan een normale koelkast.

Leo 02-08-2015 Product paar dagen in bezit

Het gebruiksgemak is prettig door de royale ruimtes die zelf zijn in te stellen door de verplaatsbare glasplaten in het koelgedeelte.
Voormgeving:
De grote handgrepen op de deuren maken dat de deuren makkelijk geopend kunnen worden door personen van verschillende lengte. De indeling in diverse koelzone's geeft dat je de te koelen artikelen op de juiste plek kunt koelen. Prettig is de grote lade in het de vriesruimte.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat de koel-vriescombinatie nog maar enkele dagen in mijn bezit is.
Het cijfer 9 voor het geluidsniveau geeft aan dat de combinatie geluidsarm is. Als de snelvriesfunctie is ingeschakeld neemt het geluid niet noemenswaardig toe en krijgt van mij het cijfer 8

BreKev 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

6,7
Erg fijne en ruime koelkast. Pas sinds kort in gebruik, maar duidelijk ruim genoeg en genoeg mogelijkheden om de boel zelf naar gebruik in te delen.
koelt naar behoren en geluidniveau is tot nu toe niet storend geweest.

oma ijsbeer 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Na 15 jaar herrie in de keuken nu geen geluid te horen wat een verademing.
Koelkast ziet er degelijk en netjes afgewerkt uit.
Is op de super koel stand snel op temperatuur.

Bosch natuurlijk 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

Onze 16 jaar oude Bosch doet het nog en gaat nog gebruikt worden door iemand anders. Zeer tevreden over de levensduur. De nieuwe ziet er ook weer zeer degelijk uit en heeft oa een flessenrek, chillerbox waar de temperatuur lager is dan in de rest van de koelkast daar gaan we dus vleeswaren bewaren.

fransf 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

Prima strakke koel/vries combi. Lekker hoog en diep, dus riant veel ruimte. Niet hoorbaar, want staat in open keuken. Helemaal goed

ouidad 14-07-2015 Product maand in bezit

zeer tevreden.
de koelkast zorgt er ook voor dat er nauwelijks geuren achter blijven.
qua ruimte heel erg ruim kan veel in.
maakt zeer weinig geluid.
kortom zeer tevereden

Famd3Boer 10-07-2015 Product paar dagen in bezit

ik ben een inbouwkoelkast gewend deze ging kapot
dus zocht een iets grotere koelkast en wat zuiniger
ik ben heel tevreden over de koelkast alles digitaal in te stellen met een alarm als de koelkast openstaat echt met een woord geweldig top (Bosch) ( heb ook een vaatwasser van bosch sinds een jaar nu is ook gewoon een top product)
Fam De Boer

denbo000 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Deze koelvriecombinatie is heel ergonomisch opgesteld
en door zijn grote volume koelt deze ook sneller
de combinatie is A+++ en verbruikt nog geen 0,5 kw/h per dag
zeer tevereden en een goede ondersteuning op de intenet site van Bosch, een zeer tevreden klant, ik zal hem zeker adviseren aan iemand

Peter Verb 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

keurige ruime koelkast met een meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Koelkast op sta hoogte met de speciale lade voor de groente en vis/vlees onderstreept het gebruiksgemak. Zeker ook het speciale liggende vak voor de flessen. Het kunststof doet nergens goedkoop aan en de afwerking is zeer goed. Kortom een aanrader voor een koel vries combinatie van 2 meter voor deze prijs met deze kwaliteit.

MW12305 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie grote koelkast met een goede indeling en zuinig verbruik. Hopelijk voor weer vele jaren plezier.

Tarana Dzabbarzade 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

ik kan geen woorden vinden om te beoordelen. met een woord dat is prachtig. Mooi, ruimte, op tijd gekomen. ik zeg alles is perfect. ik ben zo blij met mijn nieuwe koelkast. ik zeg nog een keer dat is een wonder voor mij.

D.C.Commandeur - Klijnhout 07-07-2015 Product paar weken in bezit

- Het is een mooie praktische indeling.
- Het is een genot om de kast open te doen.
- Er kan erg veel in.
- Past goed in onze keuken.

Guido35 05-07-2015 Product paar weken in bezit

We hebben deze koelkast nu een paar weken en hij bevalt heel erg goed. Hij is heerlijk ruim en er zitten 2 mooie lades in, de ene voor vlees en vis (
chillerbox) en de andere voor groenten en fruit (crisperbox).
Verder zit er een heel handig flessenrek in, waar de flessen plat in kunnen liggen.
Je hoort de koelkast helemaal niet.
kortom een prima aankoop!
Of de koelkast duurzaam is weten we nog niet, maar het lijkt er wel op.