Bosch KGE39MW40 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 105 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Huisman Wim 29-04-2016

prijs/kwaliteit verhouding zeer goed

Ruime koel/Vries combinatie met handige indeling.
De kwaliteit van de rekken en bakken is zeer goed.
Het ontdooien van het vries gedeelte gaat gemakkelijk doordat er glazen platen tussen de bakken aanwezig zijn in plaats van een koel rasterwerk.
Verder is het geluidsniveau zeeer laag!
Energiegebruik is ook zeer laag.
Het alarm bij te lang geopende koeldeel deur is ook zeer handig.
Ik had graag ook een alarm op de vriesdeur gehad als deze enkele minuten open staat.
Nu gaat er pas een alarm als het vriesgedeelte warmer word dan min 9 graden.
Kortom een zeer goede koelkast met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hakkie 07-04-2016

Super zuinige A+++ Bosch koelkast

Super zuinige A+++ Bosch koelkast, design is strak en modern, mooie heldere LED verlichting, tevens fraaie knopbediening en gave stevige handgrepen.
Geluidsniveau in algemeen gebruik super stil, alleen als je de koelkast open doet en daarna dicht, dan zal deze even licht zoemen, daarna is de koelkast fluisterstil.
Flexibiliteit is goed, past in elk interieur, koelkast is vrij hoog wel rekening mee houden voor kortere mensen.
Capaciteit van koeler is groot, handige opbergvakken en mooie lay-out van binnen. Vriezer capaciteit kon wel iets meer zijn, en laatste onderste vakje heeft geen remsysteem waardoor je moet uitkijken met uitschuiven.
Overall super aankoop, goeie Bosch kwaliteit in deze prijsklasse, we hebben 2 van deze koelkasten staan bij mijn ouders en we zijn dik tevreden.

inge 02-03-2016

groot en overzichtelijk

Deze koelkast heeft veel ruimte en is stil. koelgedeelte staat op +4 en het vriezen op -18.
Deze staan standaard ingesteld en maakt de koelkast energie zuinig.

ReneD 24-11-2015
  • Product maand in bezit

Indeling van de plateaus zou wat vrijer mogen: Nu twee keuzes in hoogte voor elk; drie zou stuk prettiger zijn geweest, zeker icm het flessenrek.
Onderste lade van de diepvries heeft geen eindstop, dus die klettert me steeds op de vloer. Ik hoop dat dat na een gewenningsperiode beter gaat.
Verder: niet onhoorbaar, maar stil genoeg.
Fraaie vormgeving en verlichting, duidelijke bediening en features.
Mooi laag verbruik.

Koopmaro 24-09-2015

Perfecte koelkast

Knoop doorgehakt en deze koelkast gekocht.
Is gewoon een prima ding.
Alles voelt stevig en sterk aan.
Door de led verlichting ziet de binnenkant er altijd fris en schoon uit.
Stroomverbruik kon ik meteen zien verminderen ten opzichte van mijn 30 jaar oude koelvries combinatie.

ronald lassche 18-08-2015

natuurlijk is het apparaat nieuw maar de uitstraling, ook van binnen is super. zeker ook met de egale ledverlichting in het koelgedeelte. de deuren sluiten op zeer solide manier. het is een topproduct met laag energieverbruik.

LK 15-08-2015

Het binnenwerk is zeer luxe en functioneel. Heel handig ook dat flessenrek. Groente blijft lang goed in de groentelade. In het begin maakte hij veel lawaai, en nu is hij ook nog wel wat aanwezig wat geluid betreft, het zoemt en borrelt enigszins. Maar al met al lijkt me dit een goede koelkast voor een redelijke prijs.

Kloosterman 10-08-2015

Een prima koelvriescombinatie inzichterlijk in te pakken van buiten mooi vormgegeven. Bijna geluidsarm. Goeie aankoop

Harry Westendorp 08-08-2015

Praktische indeling die ook nog eens goed verstelbaar. De koelkast is ook echt bijna onhoorbaar je moet er al naast staan om hem te horen aan slaan.

Anita 06-08-2015

Wat de duurzaamheid is kan ik nog niet zeggen, daarvoor heb ik de koelkast te kort. Stil is hij wel. Gebruiksgemak geen 10 helaas want de onderste la van de vrieskast heeft geen stop en dat is toch wel lastig. Of wennen misschien?

GEFFERIE 05-08-2015

Zeer ruime koelkast,kan veel in kwijt.Vormgeving zeer mooi,neemt in de breedte niet meer ruimte in beslag dan een normale koelkast.

Leo 02-08-2015

Het gebruiksgemak is prettig door de royale ruimtes die zelf zijn in te stellen door de verplaatsbare glasplaten in het koelgedeelte.
Voormgeving:
De grote handgrepen op de deuren maken dat de deuren makkelijk geopend kunnen worden door personen van verschillende lengte. De indeling in diverse koelzone's geeft dat je de te koelen artikelen op de juiste plek kunt koelen. Prettig is de grote lade in het de vriesruimte.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat de koel-vriescombinatie nog maar enkele dagen in mijn bezit is.
Het cijfer 9 voor het geluidsniveau geeft aan dat de combinatie geluidsarm is. Als de snelvriesfunctie is ingeschakeld neemt het geluid niet noemenswaardig toe en krijgt van mij het cijfer 8

BreKev 31-07-2015

6,7
Erg fijne en ruime koelkast. Pas sinds kort in gebruik, maar duidelijk ruim genoeg en genoeg mogelijkheden om de boel zelf naar gebruik in te delen.
koelt naar behoren en geluidniveau is tot nu toe niet storend geweest.

oma ijsbeer 30-07-2015

Na 15 jaar herrie in de keuken nu geen geluid te horen wat een verademing.
Koelkast ziet er degelijk en netjes afgewerkt uit.
Is op de super koel stand snel op temperatuur.

Bosch natuurlijk 29-07-2015

Onze 16 jaar oude Bosch doet het nog en gaat nog gebruikt worden door iemand anders. Zeer tevreden over de levensduur. De nieuwe ziet er ook weer zeer degelijk uit en heeft oa een flessenrek, chillerbox waar de temperatuur lager is dan in de rest van de koelkast daar gaan we dus vleeswaren bewaren.

fransf 28-07-2015

Prima strakke koel/vries combi. Lekker hoog en diep, dus riant veel ruimte. Niet hoorbaar, want staat in open keuken. Helemaal goed

ouidad 14-07-2015
  • Product maand in bezit

zeer tevreden.
de koelkast zorgt er ook voor dat er nauwelijks geuren achter blijven.
qua ruimte heel erg ruim kan veel in.
maakt zeer weinig geluid.
kortom zeer tevereden

Famd3Boer 10-07-2015

ik ben een inbouwkoelkast gewend deze ging kapot
dus zocht een iets grotere koelkast en wat zuiniger
ik ben heel tevreden over de koelkast alles digitaal in te stellen met een alarm als de koelkast openstaat echt met een woord geweldig top (Bosch) ( heb ook een vaatwasser van bosch sinds een jaar nu is ook gewoon een top product)
Fam De Boer

denbo000 09-07-2015

Deze koelvriecombinatie is heel ergonomisch opgesteld
en door zijn grote volume koelt deze ook sneller
de combinatie is A+++ en verbruikt nog geen 0,5 kw/h per dag
zeer tevereden en een goede ondersteuning op de intenet site van Bosch, een zeer tevreden klant, ik zal hem zeker adviseren aan iemand

Peter Verb 08-07-2015

keurige ruime koelkast met een meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Koelkast op sta hoogte met de speciale lade voor de groente en vis/vlees onderstreept het gebruiksgemak. Zeker ook het speciale liggende vak voor de flessen. Het kunststof doet nergens goedkoop aan en de afwerking is zeer goed. Kortom een aanrader voor een koel vries combinatie van 2 meter voor deze prijs met deze kwaliteit.