LG GSP325PVCV grijs, platina

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSP325PVCV grijs, platina op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

siljann 26-05-2015
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Ik heb deze koelkast nu ongeveer een week. Wat een mooi ding is het! En wat een ruimte!! De koelkast is erg handig ingedeeld, waardoor je alles mooi kwijt kan. De ijsblokjes automaat is ook super fijn. Ik kan geen een minpunt bedenken over deze koelkast.

esv2 02-10-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Heb deze LG Amerikaanse koelkast nu 2 weken in gebruik.
Zeer mooie Koelkast, en erg handig in te delen.
Alles zeer overzichtelijk, wat betreft Koel en vriesgedeelte.
Eveneens zeer gemakkelijk te installeren aan de waterkraan, met bijgeleverde materialen.
Prachtige vormgeving, en super stil.
Kortom een goede aankoop en wij zijn zeer tevreden

Hans1963Noordman 06-03-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

mooie stille koelkast met een gebruiksvriendelijke indeling en goede verlichting. ijsblokjes prima
makkelijk schoon te maken

Daisy0204 26-02-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Wij hebben deze Amerikaanse koelkast nu een maand en we zijn er ontzettend blij mee! De koelkast is makkelijk aan te sluiten op de waterleiding en is makkelijk in gebruik. Wat wij ook fijn vinden is dat hij weinig geluid maakt. Door de luxe uitstraling is de koelkast echt een blikvanger in keuken. Daarnaast heb je superveel ruimte en kan je dus lekker veel eten en drinken kwijt. De ijsmaker is echt ideaal. Wel voorzichtig de ijsklontjes doseren, een kleine tip: eerst de ijsklontjes en dan het drinken!

JethroBeGood 22-02-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Tijdens het schrijven van deze review bevindt de koelkast zich een paar meter van mij af. Ik moet zeggen dat het erg stil is, wat ik als erg prettig vind. Ik heb een openkeuken en daardoor is het voor mij belangrijk dat de koelkast stil is. De design van de koelkast is ook erg mooi, en ook erg ruim. De vakken zijn goed verdeeld, waardoor er geen lege ruimtes ontstaan waar je je spullen niet in kwijt kan. Het is gebruiksvriendelijk en wij hadden de koelkast in een aantal minuten geïnstalleerd. Bij de meeste Amerikaanse koelkasten zijn de vakken waar je water of ijs eruit kan halen meestal apart. Bij dit model zijn ze 1. Ik dacht dat het tegen zal vallen, omdat het zo onhandig lijkt, maar het tegendeel is bewezen. Nu vind ik het gek dat andere modellen twee vakken hebben. Een minpunt is wel dat het klepje aan de rechterdeur moeilijk opengaat. Overal gezien is dit een top koelkast waar ik nu al heel tevreden over ben.

Carlos5 13-02-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Na lang zoeken eindelijk gevonden de grote LG Amerikaan! 5 deurvakken veel ruimte grote Vriezer handige en heerlijke koudwater tap met ijsdispenser en altijd blokjesijs en crusher bij de hand!Kortom de
all-in koelapparaat voor ieder huis!
hebben we nu echt alles van Lucky Gold!!!

Jan-Joost de Weijer 11-02-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Een sieraad voor de keuken. Groot, maar past toch prima bij het interieur. Levensmiddelen zijn overzichtelijk op te bergen. De deur voor de gekoelde dranken is praktisch. De koude blijft binnen. We vreesden even voor te veel lawaai (open keuken), maar dat blijft zeer beperkt. Al met al een lang gekoesterde wens die uitkomt.

De-Long 08-02-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Ik ben nu een aantal dagen in het bezit van een LG amerikaanse koelkast hiervoor had ik er ook 1 van een ander merk maar ik merk nu al na die paar dagen een groot verschil de koelkast is veel stiller de uitstraling is ook veel mooier bij de oude had ik 2 drukknoppen voor water en ijs nu bij de LG maar 1 dat is alleen bij de duurdere modelllen hetzelfde plus de handvatten zijn van staal ipv plastik de inhoud is ook veel ruimer kan er nu meer spullen in kwijt en de bar opening aan de voorkant is ook helemaal geweldig nu hoef ik niet de deur helemaal te openen als ik drinken wil pakken kortom een geweldige koelkast

nlkeup 04-02-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Gebruiksgemak is uitstekend , vormgeving past goed in onze keuken. Geluidsniveau is wat minder maar al met al een goede ijskast vriezer de ruimte is voor ons een vooruitgang.

Life's Good 31-01-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Fantastische Amerikaanse Koelkast, die helemaal aan onze eisen voldoet. Daarnaast is de koelkast heel stil en is het display heel gebruiksvriendelijk.

Geremy 31-01-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

prima ruime koelkast die tot nu toe aan onze eisen voldoet. Met name de mnibar is perfect voor het snel pakken van frisdrank e.d.
De vormgeving komt perfect uit bij onze keuken.

Van Galen Last 20-01-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Ik kan eea niet vergelijken aangezien ik geen ander model heb om grondig te vergelijken.
Mvgr JC van Galen Last

Arie Pronk jr 19-01-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

tot nu toe ben ik er echt heel tevreden mee hij koelt goed en ook ve vriezer is groot en ruim ook de ijsblokken en het water en schaaf ijs is echt top ik drink nu ook zelf veel meer water omdat het zo makkelijk is en vergeet natuulijk de ruimte niet die je hebt in de koelkast. echt een aanrader als je een koelkast zoekt met veel ruimte en gemak.

Gr Arie Pronk

Inge1957 17-01-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Mijn eerste indruk is prima mooie ruimte koelkast en vriesgedeelte is ook erg praktisch met veel vakjes en planken, kortom een hele goede aankoop!

Nicolagol 16-01-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Weer een mooie handige koelkast. Voorzien van alle gemakken
Mijn vorige LG Amerikaanse ijskast heeft het ruim 14jaar naar volle tevredenheid volgehouden. Ik verwacht dat deze het zeker zo lang zal volhouden.

edward16 06-01-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Strak vormgegeven koelkast die een stuk stiller is dan onze vorige (smeg). Aangezien hij pas een paar dagen in ons bezit is, valt over de duurzaamheid nog niets te zeggen.

Pietje Precies Nr 1 03-01-2014
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Deze koelkast is heel handig te gebruiken door de homebar voor drankjes en de dispenser voor koelwater en ijsblokjes en staafjes.
De vormgeving is mooi en geeft allure aan de keuken.
Hij is duurzaam door de lineaire compressor waardoor wij er 10 jaar garantie op hebben gekregen.
Het geluidsniveau van 40 dci valt erg mee tov gewone koelkasten.
we hebben deze koelkast pas gekocht,maar we kennen hem al langer op ons werk.

W. Veenstra 1970 24-12-2013
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Heb deze Amerikaanse Koelkast net aangeschaft.
Dit is mijn 1e, dus heb totaal nog geen ervaring hiermee. Ben afgegaan op de goede verhalen die ik over deze koelkast lees.
Wel kan ik al vertellen,dat dit apparaat, super stil is, en zeer eenvoudig aan te sluiten is op de waterleiding , en makkelijk te installeren.
Verder heeft hij een mooie en luxe uitstraling.
Geen gegraaf meer in de laden van mijn vorige, zeer makkelijk in gebruik doordat alles voor handen ligt.

Roos990099 09-12-2013
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

We zijn er heel blij mee, hebben het al veel gebruikt. De ijsklontjes vallen er wel hard uit waardoor het wat knoeit. De bar is erg handig.

Roos990099 08-12-2013
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

WIJ ZIJN ER SUPER BLIJ MEE. HEBBEN HET AL VEEL GEBRUIKT. HET KNOEIT WEL WAT ALS DE IJSKLONTJES UIT DE MACHINE KOMEN.

C. Thijssen 04-12-2013
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

Ik heb de Amerikaanse koelkast net een paar dagen maar weet nu al dat ik er heel veel plezier aan zal beleven. Het gebruik wijst zich vanzelf, ik moest alleen even leren hoe de ijsmaker werkt. De eerste paar keer kwamen de ijsblokjes er als een stortvloed uit, maar inmiddels, na wat oefenen, weet ik hoe dit gedoseerd kan worden. De koelkast is een echte blikvanger en staat erg mooi in mijn keuken. Af en toe maakt hij even geluid, maar dit is niet storend.
Ik ben heel blij met mijn aankoop.

smackie 01-12-2013
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

de koelkast gaat best snel piepen als je even je boodschappen wil inruimen, verder schrok ik van het geluid als de ijsklontjes in het reservoir vallen en de vakjes in de deur van de vriezer zijn vrij nutteloos. pluspunten zijn een mooi uiterlijk makkelijke bediening en lekkere ruime plateaus!ik wist ook niet dat er verlichting in de deur zit bij de ijsblokjes/water automaat... erg handig en leuke verlichtin op de vloer savonds!

nadelen:
ijsblokjesreservoir maakt veel geluid met bijvullen,
deuren kunnen niet ver open, nieteens 180 graden.
vakjes in vriezerdeur zijn nutteloos past bijna niks in.
alarm gaat heel snel piepen, erg irritant met boodschappen uitpakken of kookspullen pakken.
crushed ice vliegt alle kanten op en zitten vaak nog hele klontjes tussen

voordelen:
mooi uiterlijk
goede ijsklonten mooi en groot
lekkere grote plateaus in de koelkast en mooie lades
makkelijke bediening op het scherm

arthurbreebaart 24-11-2013
Geschreven voor: LG GSP325PVCV grijs, platina

tot nu toe een topkoelkast, zeer ruim van binnen en zeker zijn geld waard, zelf gemaakte ijsblokjes functioneren prima. aanrader.