De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN39VICT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

f************@o********** 07-06-2023

heel goed, raad ik aan

Geschreven voor: Bosch KGN39VICT

de koelkast is erg mooi, energiezuinig, heeft veel planken en lades, staat mooi in de keuken

Constanse 14-02-2023

Super produkt

Geschreven voor: Bosch KGN39VICT

Hij is enorm ruim, goed ingedeeld,fruit en groente blijven veel langer vers

Pluspunten

• Groot versvak
  • No frost
  • Goede indeling

c********@g******** 18-11-2022

Uitstekende koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN39VICT

Prachtige koelkast, ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken. Naar mijn mening is op dit moment een C energieklasse koelkast de sweetspot voor de combinatie prijs en zuinigheid. Zuinigere A en B klasse modellen zijn meteen dcht fors duurder. Zowel intern als extern een mooie koelkast. Het RVS exterieur is zoals geadverteerd vrij ongevoelig voor vingerafdrukken. Bij Bosch is het wel altijd opletten qant sommige modellen worden aangeprezen als low frost maar dat betekend nog steeds 2x per jaar ontdooien. Dit model is een echte no frost en ik wil niets anders meer. Koel en vries gedeelte zijn onafhankelijk in te stellen. Geadviseerd word om het koelgedeelte op 4C en het vroesgedeelte op -18C te zetten. Met mijn koelkast temperatuur meter meet ik dan 3,5C in de koelkast en -19 C in het vriesgedeelte. prima dus. De 0C lade haalt bij deze i stelling niet de 0C maar 1,5C en de groentela zit dan op 2,5C. Allemaal prima waarden. Ook fijn is dat de koelkast met normaal gebruik heerlijk stil is, alleen qanneer je super vriezen of superkoelen aanzet kan je hem horen.
Al met al een geweldige koelkast.

Pluspunten

• Mooi RVS design
  • Stil en zuinig
  • Koel en vries gedeelte onafhankelijk in te stellen
  • Plaats voor 2L flessen in deur
  • 0 graden zone voor bederfelijke waar

Minpunten

• Niets kunnen ontdekken

m.a.verschuren@live.nl 01-10-2022

Geweldig

Geschreven voor: Bosch KGN39VICT

Een geweldige koelkast mooie indeling en veel ruimte zowel voor koel als vriesruimte ,hoop er net zoveel plezier van te hebben als mijn vorige Bosch koelkast die staat er al 30 jaar maar is te klein

d***********@g******** 20-09-2022

uitstekend

Geschreven voor: Bosch KGN39VICT

Een mooie koel vries combinatie met veel ruimte en heel overzichtelijke indeling.

Pluspunten

• stille moter
  • veel ruimte

Minpunten

• nog niet ontdekt