ETNA AKV178RVS - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
339 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV178RVS op Kieskeurig.nl.

Dankers 26-02-2021

ETNA AKV1178RVS

Geschreven voor: ETNA AKV178RVS

Mooi ogende amerikaanse koelkast, handige indeling, met ijsblokjesmaker, deuralarm, flessenrek. Ben tevreden op het geluid na. Dit is niet zo prettig.

Pluspunten

• uiterlijk
  • indeling
  • flessenrek
  • deuralarm
  • prijs

Officiele reactie van Atag 01-03-2021

Geachte heer/mevrouw Dankers,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat onze vrijstaande koel/vriescombinatie zo naar wens is. Voor wat betreft het geluid kunnen we wat uitleggen: de koel/vriescombinaties van tegenwoordig produceren meer inspuitgeluiden omdat volgens de huidige milieuwetgeving, milieuvriendelijker koelvloeistof gebruikt dient te worden.

Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Appelscha 16-02-2021

Amerikaanse koelkast met diepvries deel

Geschreven voor: ETNA AKV178RVS

Mooi design en energie zuinig door A++ Prijs/kwaliteit/inhoud heel goed. (concurerend in de markt)
Dit is de RVS uitvoering, dit is alleen de voorkant, zijkanten zijn gelakt(zou in de omschrijving moeten staan)
Ik heb veel en lang produkt vergelijk gedaan op internet tijdens de lock down en dit vondt ik de "Beste Koop"
Ik beveel dit produkt aan.

Pluspunten

• energie zuinig
  • design

Officiele reactie van Atag 17-02-2021

Beste Appelscha,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide review
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen u veel plezier van deze aankoop.

Iris en Fabio 11-02-2021

Grote mooie ruimtelijke frigo

Geschreven voor: ETNA AKV178RVS

We zochten een minder diepe Amerikaanse koelkast om in onze berging te plaatsen op een verhoogje van 65 cm. Deze koelkast heeft een mooie moderne strakke look, maar is ook van binnen erg ruimtelijk en gestructureerd. Dit zowel voor het koelkast als frigo gedeelte. De frigo bestaat uit zeer degelijke materialen. Er is zeer goede koeling en het maakt geen lawaai. Er is een handig hangijzer voorzien voor flessen in te bewaren. Er is wel geen charcuterie/belegbak maar dit stoort niet. Bij de diepvries is een ijsbakje voorzien, dit is ook erg handig. We zijn erg tevreden!

Pluspunten

• Ruimtelijk
  • Mooie afwerking
  • Gemakkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 12-02-2021

Beste Iris en Fabio,

Wij stellen het zeer op prijs dat jullie de moeite nemen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het design, indeling en de gemakkelijke bediening.

Wij wensen jullie veel koel plezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Gerritsen 31-01-2021

Veel ruimte, mooi design

Geschreven voor: ETNA AKV178RVS

Voor ons gezin met 8 personen is dit een ideale koel/vriezer, veel ruimte en een strak design. De groente lades zijn groot en hierin blijft alles lang vers.

Pluspunten

• ruimte
  • overzichtelijke indeling
  • design

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Beste heer/mevrouw Gerritsen,
Dank u wel voor deze mooie reviewscore. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over het het design, de ruimte en de overzichtelijke indeling van deze side-bij-side koelkast van ETNA. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
​Met vriendelijke groet,
Chantal Webcareteam ETNA

Remco 28-01-2021

Moderne, ruime goed geprijsde koel/Vries combinatie

Geschreven voor: ETNA AKV178RVS

Wij hadden een nieuwe koelkast nodig en wouden en maatje groter. Ons of viel op side by side koelkasten.
We vonden ze alleen vaak lomp of duur.
Tot ons oog op deze Etna viel.
Hij zag er modern en strak uit met zijn RVS uitstraling.
En de prijs was echt super vergeleken maar andere merken.

In volle verwachting wachten we tot hij de volgende dag werd geleverd.
Hij zat goed stevig verpakt en een duidelijke gebruiksaanwijzing zat er bij.
Al wijst alles voor zich.
Ook zit er een handige ijsblokjes maker bij, we waren hier sceptisch over maar het werkt echt.
Ook de deuren zijn mooi stevig en vallen ook goed telkens dicht. Mocht er toch per ongeluk een deur open blijven staan gaat er een zacht alarm af.

Al met al een super koop.

Officiele reactie van Atag 29-01-2021

Beste Remco,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen met het plaatsen van deze fantastische review. Het is erg leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over deze side-by-side koelkast. Ik wens je veel plezier met deze eyecatcher, om even in de engelse termen te blijven.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Beau 21-01-2021

Mooie, ruime koelkast voor een goede prijs

Geschreven voor: ETNA AKV178RVS

Goede prijskwaliteit-verhouding. Je krijgt veel voor de prijs die je betaald.
Het is een hele ruime en grote koelkast waar je veel spullen in kwijt kunt.
Mooi design
Makkelijk te installeren, het enige wat je hoeft te doen is de stekker erin te steken.

Pluspunten

• Goede prijskwaliteit-verhouding
  • Ruim

Minpunten

• gevoelig materiaal
  • maakt soms beetje lawaai

Officiele reactie van Atag 25-01-2021

Beste Beau,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de goede prijs kwaliteit verhouding, de ruimte en het design van de koelkast.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Cindy 22-12-2020

Veel ruimte, goede indeling

Geschreven voor: ETNA AKV178RVS

Op zoek naar een ruime koelvriescombinatie zonder water en ijsblokmodule die betaalbaar is en deze bij deze gevonden.

Pluspunten

• goede indeling en veel ruimte
  • schuifjes gaan vlot en niet stroef

Minpunten

• temp instellen is zoeken en schommelde in't begin
  • geen afleesbare temp (opgelost met thermometertje)

Officiele reactie van Atag 23-12-2020

Beste Cindy,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Wensen je veel koel-en vriesgemak toe.

lies 10-12-2020

veel ruimte, mooi design

Geschreven voor: ETNA AKV178RVS

ik heb de zwarte versie van de koelkast gekocht. op het eerste zicht nogal groot, maar wat een mooie koelkast. En heel erg veel ruimte binnenin. Goed verlicht in zowel koel-als vriesvak. zeer tevreden met mijn aankoop

Pluspunten

• design
  • ruimte