Samsung RF62HEPN roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RF62HEPN roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

JOKE VERKLEIJ 10-11-2017

RF62HEPN1 KOELKAST

ONGELOFELIJK RUIM EN ZEER PRETTIGE INDELING. VOORAL HET VRIESGEDEELTE. NIET TE KOLLOSSAAL EN ZEER PRETTIG IN GEBRUIK. ALS MEN DE RUIMTE HIER VOOR HEEFT, ZOU MEN HET ZEKER NIET NA MOETEN LATEN DEZE VORM, WAARBIJ HET VRIESGEDEELTE UIT EEN PERFECTE LADE BESTAAT MET VERDEELVAKKEN, AAN TE SCHAFFEN.

Pluspunten

• OVERZICHTELIJK
  • RUIM
  • ENERGIEZUINIG

Minpunten

• GEEN

Ella Berends 06-09-2017

Samsung French door Koelkast

Wat zijn wij blij met deze keuze! Prachtig ruime indeling. Bijna geen geluid (met open keuken wel handig). IJsblokjes maker aansluitbaar. De blokjes vallen dan in een bak in het vries-gedeelte. Veel licht door de LED-verlichting.
Echt een aanrader voor klein behuisde. Hij is net ietsie kleiner dan een gebruikelijke Amerikaanse koelkast. Zowel in hoogte als in breedte. Perfect !!

Pluspunten

• Stil
  • Ruime indeling

Narcisjes 19-08-2017

mooi, groot en stil

10 dagen geleden gekocht en nog geen seconde spijt. zeer groot en praktisch omdat je de deuren onafhankelijk van elkaar open kunt doen dus ook niet direct extreem veel koude-verlies. de freshbox doet ook echt waar het voor bedoelt is, de groente blijjt echt langer vers.
ook nog eens stil en mooi om te zien dus zeker goede prijs - kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• stil
  • mooi
  • zeer ruim zowel koel- als vriesgedeelte
  • flexibele indeling

Minpunten

• beide deuren moeten open voor vleeswarenlade

John Beijers 15-08-2017

Moderne uitstraling met groot gebruiksgemak.

We hebben voor deze kast gekozen omdat hij perfect in ieder interieur past door zijn afmetingen en afwerking. Indeling is prima en vriesruimte is apart via klapdeur goed bereikbaar. Al met al een prima keuze voor deze prijs.

Pluspunten

• Mooie afwerking en perfecte indeling.
  • Snel op temperatuur
  • Vriesvak makkelijk bereikbaar en veel ruimte.

Minpunten

• Compressor geluid 49 db is wel hoorbaar .
  • Alleen stelpootjes aan de voorkant.

samsung gebruiker 2017 27-07-2017

Dubbeldeus heeft zijn voordelen

prima product. Soms wat lawaai als hij aanslaat maar voor de rest zuinig in gebruik. Zeer teverden met de nieuwe koelkast

Pluspunten

• Zuinig
  • Veel ruimte

Minpunten

• soms wat rumoerig

Content 21-06-2017

Samsung Amerkaanse koelkast

Het is een prachtige koelkast met enorm veel ruimte. Mooie afwerking en de koelkast is redelijk stil

Pluspunten

• Ruimte
  • Mooie afwerking
  • Intern ijsblokjes maker