Samsung RB34T600DSA zwart, metallic - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung RB34T600DSA zwart, metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 13-07-2022

Fantastische koelkast!!!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit product is fantastisch. Het bier is goed en snel koud. We kunnen de vochtigheid aanpassen in de koelkast en door de NoFrost blijft er geen ijs over in de koelkast.

marheld 20-06-2022

Beautiful design and great features!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We were looking for a fridge that can look stylish in the kitchen and also have all key features - so far it has all we have been wishing for!

Anoniem 19-06-2022

Geweldige Bespoke Vriezer en Koel-vries combinatie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met onze twee nieuwe producten van Samsung. Een vriezer en koel-vries combinatie van de Bespoke serie. Ruim en fantastisch aanzicht ..... een plaatje!

Nina en Jessie 23-05-2022

Prachtig design

Sinds afgelopen weekend ben ik de trotse eigenaar van deze prachtige koelkast. Hij staat mooi in mijn keuken. Echt een eyecatcher. Daarnaast is hij stil en NOFROST. Hoe fijn is dat. Nooit meer ontdooien. De verslades zijn ook heel fijn. Super dat er twee verschillende zijn zodat het eten niet elkaars geurtjes krijgt. En er zit echt een zee van ruimte in. Heel erg blij mee.

Anoniem 07-05-2022

SAMSUNG produkten altijd betrouwbaar

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooi ontwerp met glazen deur, van binnen ook TOP. Voorheen ook Samsung koelkast is prima bevallen.

zaavian 03-03-2022

Prima

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben ben erg tevreden over de koelkast en de service de prijs kalitijd ook prima ik nog maals erg tevreden

Anoniem 02-03-2022

Beste koop, na onze Samsung TV,s.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne koelkast, nooit meer ontdooien en veel ruimte.
Wij zijn er heel blij mee !!!,
We kopen nooit meer een ander merk, blijven trouw aan Samsung.

Dave Sig 25-02-2022

Mooie koelkast

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg mooie en grote koelkast !
Samsung levert altijd top kwaliteit producten en onze nieuwe koel/vries combinatie is hier weer een bewijs van !
Super tevreden

Laat die Galaxy buds + maar komen
Ook dit is een top product en zou ik graag willen hebben !

Mar2009 24-02-2022

Super fijne koelkast!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn product! Grote lades in de koelkast en vriezer. Erg blij mee! Past mooi in de keuken met het mooie design!

Ymin 24-02-2022

Fijne koelkast

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne koelkast. Goede prijs kwaliteit verhouding! Je kan makkelijk het aantal graden instellen!

Rog60 23-02-2022

Koelkast black

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote koelkast met 4 lades in vries gedeelte . Handige voor flessen met extra rek en een apart deel voor groente .Een echte aanrader .

Erica560 22-02-2022

Mooie koelkast

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige koelkast. Werkt prima en is stiller dan ik dacht. Ruim van binnen en ook groot vries gedeelte.
Zeker een aanrader voor elk huishouden.

Francois77 20-02-2022

prachtige koelvries combi

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Helemaal gelukkig met onze nieuwe koelvries combinatie. nooit meer een vriezer hoeven te ontdooien is een geweldig idee.

Dimphy venlo 20-02-2022

Makkelijk waterpas te zetten

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijn grote koelkast. Makkelijk systeem om de temperatuur te regelen. Ook makkelijk waterpas te zetten.

MichalSpan 20-02-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Good product for good price. Works smooth, barely can hear it. After 2 weeks of use I'm not dissapointed.

Janneke2022 17-02-2022

Fijne koelkast

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne koelkast. Blij met de kleur.
Mis wel wat elementen uit m'n vorige koelkast (maar dat is gewoon wennen) en 1 deurbakje lijkt niet echt stabiel vast te zitten, hier zit beweging in).
Heel blij ook met de vriendelijke mannen van bezorgservice van Dynalogic die de koelkast kwamen brengen (3-hoog).

Nien1972 16-02-2022

Echt mooi

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi koelkast, staat super in onze open keuken. Veel ruimte en vrij stil. Snel bezorgd en ook nog een 75,- retour.

Otis123 14-02-2022

Het pareltje in mijn keuken!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden over mijn nieuwe koelkast. Van buiten al erg mooi om te zien.
Ruimtes in de koelkast zijn top. Kan makkelijk mijn flessen etc. etc. kwijt.

Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend!

Absolute aanrader!

Gr, een tevreden klant.

Anoniem 14-02-2022

geweldige vormgeving

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] niet alleen een mooie koelkast, maar ook een grote inhoud en handige indeling met prima vershoud lade voor groentes. wij zijn er erg blij mee.

Umair404 14-02-2022

Duurde best lang.

Wacht rij erg lang maar best mooie design en ging snel als je de wachtrij niet mee telde. Ik vond het wel goed.