Smeg FAB30LNE1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Smeg FAB30LNE1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Stijn D 29-07-2017

Mooi ontwerp, matige prestaties. Een echte Italiaan.

Geschreven voor: Smeg FAB30LNE1 zwart

De koelkast ziet er geweldig uit en past goed in ons interieur. Helaas hangt het deurtje van het vriesvak niet helemaal haaks op de kast zelf (dit viel mij op, mijn vrouw zag het niet). Daarom een 'goed' voor vormgeving. Minder tevreden zijn we over het gebruiksgemak, duurzaamheid en geluidsniveau.

Vanaf dag 1 moet de deur goed worden dichtgedrukt, anders lekt deze en ontstaat er ijsvorming aan de achterwand. Dit geldt voor het koelvak en vriesvak. Omdat je een koelkast wel 30x op een dag open en dicht doet gaat dit wel eens mis. Hierdoor wordt onnodige energie verbruikt wat de duurzaamheid (slijtage, milieu en hiermee dus kosten) niet ten goede komt. Daarnaast bromt de koeling of maakt deze een krekel-achtig geluid.

Het kan natuurlijk zijn dat wij een maandag-morgen product hebben, maar dat zou betekenen dat de kwaliteitscontroles niet op orde zijn. Bij levering door MM was het product keurig verpakt.

Pluspunten

• Ontwerp

Minpunten

• Prestaties en gebruiksgemak