Liebherr CN 4213-23 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CN 4213-23 wit op Kieskeurig.nl.

8,9

e**s@h**l.nl 24-07-2021

Bevalt heel goed

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Degelijk stevig apparaat. Vokgens mijn schoonvader een van de betere. Zij hebben al 10 jaar een liebherr en nog nooit problemen mee gehad.

Pluspunten

• Stevig materiaal

G.S.Penning 07-07-2021

Een goede koelkast en een fijne en grote vrieskast......

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Wij zijn blij , dat wij naar de firma Kuik zijn gegaan om de Liebherr koelkast CN 4213-23 te kopen weinig onderhoud , meer vriesvak en een veilige koelkast.

Pluspunten

• meer vriesvak

Patries 30-06-2021

Beste Koel vries combinatie ooit!

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Het merk zei mij niet zo heel veel (Liebherr) dacht nieuw merk ofzo, blijkt beste merk voor koelkasten etc te zien, heeft hier nu al haar staat van dienst bewezen. Geen ijs in de lades, mooie vormgeving en ruim. Brood pas erin hier nog een dure koel vries inbouw staan waar brood langs de bovenkant schuurt en dus plat moet duwen. Ook staat hij bij ons best koud maar ook maakt deze bijna geen geluid tot tegenstelling die in de keuken staat. Prijs kwaliteit is dik in orde. En de volgende koel vries wordt en blijft alleen een Liebherr.

Pluspunten

• Geen herrie, stil ondanks erg koud staat.
  • prijs kwaliteit
  • geen ijs aanslag in de vriezer
  • indeling en de grote groente la

Minpunten

• Kan niets verzinnen

CN-4213 28-06-2021

overzichtelijk en makkelijk in te stellen

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

omdat in de kennissen kring zeer positief over werd gesproken en weinig onderhoud aan is
hebben wij hem aangeschaft maar ook belangrijk voor ons was dat het werd verkocht bij Ad Kox Witgoed waar we zeer tevreden over zijn .

Hansvm 25-06-2021

Zeer mooie koel/vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Wij zeer blij met Liebherr koelvriescombinatie CNv4213-23. Mooi design , handige deurveren en heel fijne indeling / ruimte van koelkast en vriezer. Ook nog zeer aantrekkelijke prijs. Luebherr is een betrouwbaar merk ( Al vele jaren ervaring mee.) Echt een aanrader.

• Ruimte

Liebherr CN4213 23A 25-06-2021

Liebherr koel vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

We waren op zoek naar koel vries combinatie met groot vries gedeelte. De CN4213 23 is de perfect keuze. Simpel en handig om het koelgedeelte apart van het vriesgedeelte in/uit te schakelen. Ook fijn om temperatuur van zowel vries- als koelgedeelte apart te kunnen wijzigen.

Pluspunten

• Groot vriesgedeelte
  • Werkt bij hoge en lage omgevingstemperatuur
  • Koelgedeelte apart uit kunnen schakelen

Minpunten

• Energie klasse

Someren 2021 24-06-2021

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Hebben de Liebherr koelvriescombinatie gekocht omdat vrienden en onze zoon ook een Liebherr hebben aangeschaft en er prima tevreden over zijn.
Mooi design en kwaliteit !!!

Pluspunten

• duidelijke info op het apparaat
  • stevige laden
  • gewoon kwaliteit en dat zie en voel je

Beets 18-06-2021

Combi Koelkast

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Wij zochten een combinatie vrieskoelkast waarbij het vriesgedeelte groter wilden dan het koelgedeelte.In onze keuken hebben we namelijk ook een koelkast zo kwamen terecht op de Liebherr. Vriesgedeelte 123 liter
Het is een mooie strakke combinatie ook het apart uitschakelen van koel en vriesgedeelte sprak ons aan.

Ruudje 09-06-2021

koel vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

ik kan niet anders zeggen,top apparaat,mooi afgewerkt,ben erg tevreden,liebherr is wel het beste merk

Daniel 09-06-2021

Veel vriesruimte

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Als je op zoek bent naar een koelvriescombinatie met 4 diepvrieslades, dan kom je al snel bij de CN 4213-23 uit.

We wilden bewust een model van circa 185cm hoog, dus met 4 diepvrieslades neem je dan voor lief dat het koel-gedeelte wat kleiner is. Maar voor ons is dat prima.

4 vries-lades is erg praktisch en in tegenstelling tot onze oude vriezer komt er nagenoeg geen ijsvorming op de producten (no frost). Daardoor treedt er ook veel minder condens op wanneer je het ingevroren product langzaam ontdooit door het in de koelkast te plaatsen.

Het geluidsniveau is de meeste tijd nagenoeg fluisterstil en af en toe slaat een compressor aan om extra te koelen maar dat is nog steeds een acceptabel geluidsniveau. Verder voelen de deuren solide aan en vallen goed dicht. Over de duurzaamheid kan na ruim 2 weken nog weinig worden gezegd.

Al met al een aanrader voor wie veel vriesruimte nodig heeft en genoegen neemt met minder koelruimte.

Waar we wel erg ontevreden over zijn, maar dat staat los van Liebherr, is dat BCC de verkeerde koelvriescombinatie bezorgde en niet in staat was om met voorrang alsnog de juiste te bezorgen. We konden opnieuw achteraan sluiten om een tweede bezorgafspraak te maken in plaats van dat BCC zijn eigen fout met spoed herstelde. Voor ons reden om voortaan bij de lokale ondernemer onze witgoed te gaan aanschaffen; die weten nog wat service is en daar betalen we graag een paar tientjes extra voor.

Pluspunten

• stil
  • 4 vries lades
  • solide
  • no frost

E. van de Leur 27-05-2021

Veel opbergruimte vriesladen

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Het bied veel vriesruimte. 4 laden.Voor mij handig om maaltijden in te vriezen. Omdat ik alleen woon en werk. Daarbij genoeg ruimte in het koelgedeelte voor als ik in moet slaan bij verwacht bezoek of feestjes. Dan is een gewone koelkast niet toereikend.

Pluspunten

• Fijne grip geïntegreerd in zijkant paneel
  • Kunststof stootvast, strak design
  • Mooie finish , geen zichtbare vingerafdrukken.
  • In een strakke lijn naast een kast te plaatsen
  • Ideaal wijnrek aanwezig

Pem 20-03-2021

Koelvriescombinaties

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Mooie ruime vriezer en koelkast
Ziet er goed uit en ben er blij mee
Mooi snel geleverd dus helemaal gelukkig mee

Simon 12-03-2021

Vertrouwde kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Al jaren gebruik ik een Liebherr koelkast, de afgelopen 3 jaar door omstandigheden een ander merk. Nu weer Liebherr. De degelijkheid en betrouwbaarheid die dit product geeft is niet te evenaren. Voor mij geen ander merk meer!

Pluspunten

• degelijk
  • perfect afgewerkt

Jan Liebherr koper 06-03-2021

Fraai ogende koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Stil met prettige indeling, koeldeel valt wat tegen door niet geheel instelbare plankhouders. Vriesdeel zeer ruim met grote laden. De verlichting is heel prettig zit bovenaan niet aan de zijkant waardoor veel licht aanwezig is om de inhoud te kunnen zien.

• zeer praktisch vriesdeel

Minpunten

• plankdrager in koeldeel niet volledig verstelbaar

Yvette 18-02-2021

Goede indeling. Weinig randjes, makkelijk schoon te houden.

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Goede indeling, die je naar eigen idee nog wat kunt aanpassen. Weinig randjes, makkelijk schoon te houden. Mooi vormgegeven en stil.

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijk schoon te houden

Pesermi 16-01-2021

Prima aankoop????

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Wij zijn zeer tevreden met deze koel/vries combi. Belangrijk voor ons is dat dit een van de weinige kasten is die ook bij lage omgevingstemperatuur (0-5*) uitstekend functioneert.
Combikast staat in onverwarmde schuur. Bijkomstig pluspunt is zeer laag geluidsniveau.
Ook strakke vormgeving en ruime praktische indeling zijn zeker noemenswaardige pluspunten.

Mariska 22-12-2020

Fijne nette koel vries combi met 4 lades

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

De enige koelvriescombinatie met 4 volledige lades ipv wat je vaak ziet 3 wat eigenlijk 2,5 lade is. Super fijn model als 2e koelkast in gebruik met een fijne ruime groentelade in het koelgedeelte. En de no frost van Liebherr is erg fijn, dit is al de 2e vriezer die we hebben van dit merk en het bevalt gewoon erg goed.

Pluspunten

• Vier vriesladen
  • Ruime koelkast

Rpb vd Pluijm 22-12-2020

Prima koel-vriescombinatie voor een goede prijs

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

IK heb gekozen voor de Liebherr 4213-23 omdat dit een perfecte combinatie is voor mij. Veel ruimte, goede koel/vrieseigenschappen en een degelijk apparaat.
Ook de 7 jaren garantie heeft mij overtuigd van de kwaliteit van dit apparaat

Pluspunten

• Ruim
  • Goede indeling

Minpunten

• niet gevonden

Joopie 15-11-2020

Groot vriesvolume en prima koelgedeelte

Geschreven voor: Liebherr CN 4213-23 wit

Deze koelvrieskast Als 2e vriezer met wat extra koelruimte gekocht omdat ie Met zn 1850mm goed past door lage deuropeningen in ons oude huis. Let Er op dat in veel omschrijvingen staat diepte 655 (incl 35mm wandafstand)= 620mm strak tegen de wand. Dit moet excl. 35mm zijn dus strak tegen wand = 655 mm.

Pluspunten

• Groot vriesvak
  • No frost

Minpunten

• Diepte is incl wandafstand 690mm