Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
260 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost op Kieskeurig.nl.

Familie van Delft 17-01-2021

Top koel-/vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost

Wij hadden in onze inbouwkeuken vroeger een ATAG koel-/vriescombinatie, waarvan de mogelijkheid tot indeling van de legplanken overeenkomt met die van onze nieuwe Liebherr. Wij hebben tussentijds een inbouw koel-/vriescombinatie van AEG in de keuken gehad, maar de indeling van de legplanken was compleet anders, waardoor veel ruimte in onze koelkast onbenut bleef.

Na veel zoeken kwamen we bij deze Liebherr uit, maar dat was geen inbouw. Inmiddels zijn de kinderen tieners geworden, dus we wilden ook graag wat meer koel en vriescapaciteit. Daarom hebben we voor deze gekozen, meer capaciteit, een mooi exterieur en vooral weer een mogelijkheid tot indeling van de legplanken zoals we gewend zijn. Je hoort de koelkast niet, maar hij doet fantastisch wat hij moet doen. Wij zijn er zeer tevreden over in ieder geval. Als deze aan het einde van zijn werkzame leven komt, dan willen we zeker weer een Liebherr !!!

Pluspunten

• Legplankindeling

Minpunten

• Nog niet gevonden

P. Kempers 11-01-2021

Geruisloze, energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost

Onze vorige koelkast was inmiddels 13 jaar oud en daardoor niet al te zuinig. Wij hadden reeds een tafelmodel vriezer van Liebherr, die uitstekend bevalt, zodat we nu weer voor dit merk gingen. Het is een mooie rvs kast met een flinke inhoud. Wat ons zeer bevalt zijn de hevelgrepen, waardoor de deuren moeiteloos open gaan, ook als je ze net hebt dichtgedaan, er wordt geen vacuüm meer getrokken.
Er zit een flessenrek in, met ook nog ruimte eronder voor kleine artikelen, erg handig.
De flinke groentelade heeft een ventilatieschuif, waardoor je groente langer vers blijft.
Wat zeker ook goed bevalt is, dat de lades van het vriesgedeelte niet beslaan en er dus ook geen ijsvorming optreedt. Het geknoei met pannen heet water om te ontdooien is voorbij!
Gelukkig zit het display aan de binnenkant van de kast, zodat de mooie voorzijde niet wordt ontsierd door een digitaal schermpje en het strakke ontwerp goed tot zijn recht komt. Al met al zijn we erg blij met deze mooie stille koelkast.

Pluspunten

• Energiezuinig

AJ 18-09-2020

Veel koelruimte, flexibele indeling

Geschreven voor: Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost

Liebherr blijft de beste. Deze nieuwe gekocht nadat de vorige eindelijk de geest gegeven had.
Deze is iets dieper dan gebruikelijk wat resulteert in meer ruimte in zowel koel als vriesgedeelte.
Prachtige edelstalen deur met de super handige grepen die verder niemand anders heeft.
Bij ingebruikneming duurde het even voordat de ik ingestelde temperatuur bereikt werd. Dus even geduld hebben!
Onderste vrieslade is iets groter dan gebruikelijk, dat is erg fijn.
En nooit meer ontdooien vanwege nofrost!

Kortom, kost wat maar dan heb je ook wat.

Pluspunten

• Ruimte
  • Nofrost
  • Digitale display
  • Prachtig uiterlijk

Minpunten

• Duurt lang tot temperatuur bereikt is in het begin

Nico Visch 05-09-2020

Mooi decoratief uiterlijk, veel ruimte, en overzichtelijk

Geschreven voor: Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost

Het is een prachtig roestvrijstalen koelkast met veel ruimte en overzichtelijk. Tevens veel licht. En geruisloos. Stil. Ontdooit zichzelf. Dit is zeer prettig.