Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Karel 24-04-2022

Kopen? Doen!

We kozen voor dit product omdat een vorige Liebherr koel-vriescombi geheel naar onze wensen gedurende 10 jaar functioneerde.

Pluspunten

• Bediening gemakkelijk
  • Kwaliteit van de gebruikte materialen

Minpunten

• Geen tweede lade om groente gescheiden te bewaren.

Cavo 30-03-2022

Prima ruime koelvriescombinatie

Erg prettige en ruime koelvriescombinatie. Zeer stil, prettig qua inrichting en gewoon mooi om als stand-alone in de keuken te hebben, naast alle ingebouwde items.

Patrick 26-10-2021

Weer een Liebherr (CNef 4835), weer een top-apparaat.

Een koel- vries-combinatie die er op het eerste oog al heel degelijk uitziet en ook zo voelt in gebruik.

Het viel me al op hoe enorm strak en netjes de achterkant van deze koelkast was afgewerkt.
En nu kijk ik niet dagelijks naar de achterkant van een koelkast, sterker nog, die zie je verder nooit meer, toch zegt me dit wel iets over de aandacht die er besteed is aan het produceren van deze koelkast.
De zijkanten, voorkant en binnenkant zijn al even strak en perfect afgewerkt.

Vroeger al wel eerder een Liebherr gehad, maar in de tussentijd ook een ander merk.
Nu we weer een Liebherr hebben valt me direct op hoe makkelijk de deuren open gaan met de speciale greep.
Dat lijkt misschien een klein iets en is misschien niet voor iedereen doorslaggevend, het maakt het dagelijks gebruik van de koelkast wel een stuk fijner.

Wat me ook direct weer opviel is hoe veelzijdig je de binnenkant kan inrichten. Iedere plaat en/of rek kan op een willekeurige hoogte worden geplaatst. Andere koelkasten bieden vaak een aantal opties, maar dan zit de hoogte die jij specifiek wilt hebben tussen de platen er soms net niet tussen.
Deze koelkast vervangt een model van een ander merk met praktisch dezelfde inhoud (ook zelfde afmetingen) en aantal lades. En toch lijkt deze veel ruimer van binnen. Sterker, we hebben uiteraard de inhoud van de een overgezet naar de ander en we hebben gewoon veel meer ruimte. Dat komt dus omdat we de platen en rek optimaal hebben kunnen plaatsen voor onze indeling.

Koelkast draait nu al weer een tijdje en heb hem nog niet gehoord (ja de stekker zit er wel in :).
Stil is die dus zeker.

Zeer tevreden met de CNef 4835 Comfort en zou hem zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een grote, stille, degelijke koelkast voor het hele gezin.

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • indeling opties
  • afwerking
  • deur openen mechanisme

Familie van Dekft 23-01-2021

Super koel-/vriescombi

Wij hadden in onze keuken een inbouwkoelkast van ATAG met een hele fijne legplankindeling. Toen deze het begeven had hebben we een AEG gekocht, maar die had een compleet andere legplankindeling, waardoor veel koelruimte onbenut bleef. Omdat ook nze kinderen inmiddels tieners geworden zijn willen we meer koel-/vriescapaciteit en die vonden we niet bij inbouwcombi's van ATAG. Onze nieuwe Liebherr heeft een soortgelijke legplankindeling als onze oude ATAG. Daarnaast ziet hij er prachtig uit en heeft ontzettend veel capaciteit en is erg stil. Dus daarom vonden we het ook geen probleem om van inbouw af te stappen. Wij zijn heel blij met onze nieuwe Liebherr. Als deze aan het einde van zijn werkzame leven gekomen is, dan komt er zeker weer een Liebherr voor terug. Dit is echt een topper die we iedereen aan kunnen raden.

Pluspunten

• Mooi van buiten, ruim van binnen
  • Fijne plankindeling

Minpunten

• Nog niet gevonden

P. Kempers 11-01-2021

Geruisloze, energiezuinige koelkast

Onze vorige koelkast was inmiddels 13 jaar oud en daardoor niet al te zuinig. Wij hadden reeds een tafelmodel vriezer van Liebherr, die uitstekend bevalt, zodat we nu weer voor dit merk gingen. Het is een mooie rvs kast met een flinke inhoud. Wat ons zeer bevalt zijn de hevelgrepen, waardoor de deuren moeiteloos open gaan, ook als je ze net hebt dichtgedaan, er wordt geen vacuüm meer getrokken.
Er zit een flessenrek in, met ook nog ruimte eronder voor kleine artikelen, erg handig.
De flinke groentelade heeft een ventilatieschuif, waardoor je groente langer vers blijft.
Wat zeker ook goed bevalt is, dat de lades van het vriesgedeelte niet beslaan en er dus ook geen ijsvorming optreedt. Het geknoei met pannen heet water om te ontdooien is voorbij!
Gelukkig zit het display aan de binnenkant van de kast, zodat de mooie voorzijde niet wordt ontsierd door een digitaal schermpje en het strakke ontwerp goed tot zijn recht komt. Al met al zijn we erg blij met deze mooie stille koelkast.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Stil

AJ 18-09-2020

Veel koelruimte, flexibele indeling

Liebherr blijft de beste. Deze nieuwe gekocht nadat de vorige eindelijk de geest gegeven had.
Deze is iets dieper dan gebruikelijk wat resulteert in meer ruimte in zowel koel als vriesgedeelte.
Prachtige edelstalen deur met de super handige grepen die verder niemand anders heeft.
Bij ingebruikneming duurde het even voordat de ik ingestelde temperatuur bereikt werd. Dus even geduld hebben!
Onderste vrieslade is iets groter dan gebruikelijk, dat is erg fijn.
En nooit meer ontdooien vanwege nofrost!

Kortom, kost wat maar dan heb je ook wat.

Pluspunten

• Ruimte
  • Nofrost
  • Digitale display
  • Prachtig uiterlijk

Minpunten

• Duurt lang tot temperatuur bereikt is in het begin

Nico Visch 05-09-2020

Mooi decoratief uiterlijk, veel ruimte, en overzichtelijk

Het is een prachtig roestvrijstalen koelkast met veel ruimte en overzichtelijk. Tevens veel licht. En geruisloos. Stil. Ontdooit zichzelf. Dit is zeer prettig.