Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost op Kieskeurig.nl.

Familie van Dekft 23-01-2021

Super koel-/vriescombi

Geschreven voor: Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost

Wij hadden in onze keuken een inbouwkoelkast van ATAG met een hele fijne legplankindeling. Toen deze het begeven had hebben we een AEG gekocht, maar die had een compleet andere legplankindeling, waardoor veel koelruimte onbenut bleef. Omdat ook nze kinderen inmiddels tieners geworden zijn willen we meer koel-/vriescapaciteit en die vonden we niet bij inbouwcombi's van ATAG. Onze nieuwe Liebherr heeft een soortgelijke legplankindeling als onze oude ATAG. Daarnaast ziet hij er prachtig uit en heeft ontzettend veel capaciteit en is erg stil. Dus daarom vonden we het ook geen probleem om van inbouw af te stappen. Wij zijn heel blij met onze nieuwe Liebherr. Als deze aan het einde van zijn werkzame leven gekomen is, dan komt er zeker weer een Liebherr voor terug. Dit is echt een topper die we iedereen aan kunnen raden.

Pluspunten

• Mooi van buiten, ruim van binnen
  • Fijne plankindeling

Minpunten

• Nog niet gevonden

P. Kempers 11-01-2021

Geruisloze, energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost

Onze vorige koelkast was inmiddels 13 jaar oud en daardoor niet al te zuinig. Wij hadden reeds een tafelmodel vriezer van Liebherr, die uitstekend bevalt, zodat we nu weer voor dit merk gingen. Het is een mooie rvs kast met een flinke inhoud. Wat ons zeer bevalt zijn de hevelgrepen, waardoor de deuren moeiteloos open gaan, ook als je ze net hebt dichtgedaan, er wordt geen vacuüm meer getrokken.
Er zit een flessenrek in, met ook nog ruimte eronder voor kleine artikelen, erg handig.
De flinke groentelade heeft een ventilatieschuif, waardoor je groente langer vers blijft.
Wat zeker ook goed bevalt is, dat de lades van het vriesgedeelte niet beslaan en er dus ook geen ijsvorming optreedt. Het geknoei met pannen heet water om te ontdooien is voorbij!
Gelukkig zit het display aan de binnenkant van de kast, zodat de mooie voorzijde niet wordt ontsierd door een digitaal schermpje en het strakke ontwerp goed tot zijn recht komt. Al met al zijn we erg blij met deze mooie stille koelkast.

Pluspunten

• Energiezuinig

AJ 18-09-2020

Veel koelruimte, flexibele indeling

Geschreven voor: Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost

Liebherr blijft de beste. Deze nieuwe gekocht nadat de vorige eindelijk de geest gegeven had.
Deze is iets dieper dan gebruikelijk wat resulteert in meer ruimte in zowel koel als vriesgedeelte.
Prachtige edelstalen deur met de super handige grepen die verder niemand anders heeft.
Bij ingebruikneming duurde het even voordat de ik ingestelde temperatuur bereikt werd. Dus even geduld hebben!
Onderste vrieslade is iets groter dan gebruikelijk, dat is erg fijn.
En nooit meer ontdooien vanwege nofrost!

Kortom, kost wat maar dan heb je ook wat.

Pluspunten

• Ruimte
  • Nofrost
  • Digitale display
  • Prachtig uiterlijk

Minpunten

• Duurt lang tot temperatuur bereikt is in het begin

Nico Visch 05-09-2020

Mooi decoratief uiterlijk, veel ruimte, en overzichtelijk

Geschreven voor: Liebherr CNef 4835 Comfort NoFrost

Het is een prachtig roestvrijstalen koelkast met veel ruimte en overzichtelijk. Tevens veel licht. En geruisloos. Stil. Ontdooit zichzelf. Dit is zeer prettig.